
ACORDUL CU UCRAINA NU PUTEA INTRA IN VIGOARE, DACĂ NU A FOST RATIFICAT DE PARLAMENTUL ROMANIEI, IAR DACĂ NU ESTE SUPUS RATIFICĂRII PARLAMENTULUI ROMÂNIEI, RAPORTAT LA CONȚINUTUL ACESTUIA, PREȘEDINTELE ROMÂNIEI A SĂVÂRȘIT INFRACȚIUNEA DE ÎNALTĂ TRĂDARE PREVĂZUTĂ DE ART. 398 RAPORTAT LA ART. 394 LIT A (provocare de război contra țării), LIT. B TEZA FINALĂ (subminarea capacității de apărare a țării)
DACĂ SE SPUNE RATIFICĂRII PARLAMENTULUI, IAR PARLAMENTARII VOTEAZĂ PENTRU RATIFICARE, RAPORTAT LA CONȚINUTUL ACORDULUI, SĂVÂRȘESC INFRACȚIUNEA DE TRĂDARE PREVĂZUTĂ DE ART. 394 LIT A (provocare de război contra țării), LIT. B TEZA FINALĂ (subminarea capacității de apărare a țării)
PARLAMENTARII TREBUIE SĂ DECLARE NUL, PRIN LEGE, ACORDUL CU UCRAINA! Acordul privind cooperarea în domeniul securității între România și Ucraina –
Semnat la 10 iulie 2024 – cu ocazia summitului NATO 2024 – la Washington, de Klaus Werner Iohannis – Președintele României și de Volodîmîr Zelenski, Președintele Ucrainei
La finalul acestui acord se prevede la Paragraful 16. ”Dispoziții finale” : ”1. Prezentul acord INTRĂ ÎN VIGOARE LA DATA SEMNĂRII și este valabil timp de zece (10) ani de la data semnării sale.”
Însă, acest acord care are caracterul de tratat bilateral, la nivel de stat, NU PUTEA SĂ INTRE ÎN VIGOARE LA DATA SEMNĂRII, având în vedere dispozițiile exprese din Legea nr. 590/2003 privind tratatele,
RESPECTIV: – art. 18 alin. (1) ”Exprimarea consimțământului de a deveni parte la tratat se face, după caz, prin ratificare, …”;
– art. 1 lit. f) ”RATIFICARE se înțelege MODALITATEA DE EXPRIMARE A CONSIMȚĂMÂNTULUI de a deveni parte la un tratat CARE A FOST SEMNAT DE PARTEA ROMÂNĂ, PRIN ADOPTAREA UNEI LEGI DE RATIFICARE DE CĂTRE PARLAMENT sau, în condițiile legii, prin ordonanță de urgență a Guvernului” – art. 19 alin. (1) lit. a) ”SE SUPUN PARLAMENTULUI SPRE RATIFICARE PRIN LEGE următoarele categorii de tratate: a) TRATATELE LA NIVEL DE STAT, ORICARE AR FI DOMENIUL DE REGLEMENTARE AL ACESTORA”;
Art. 19 alin. (2) ”Tratatele prevăzute la alin. (1) NU SE RATIFICĂ prin ordonanțe ale Guvernului.”
– Art. 27 alin (2) ”TRATATELE LA NIVEL DE STAT, precum și tratatele la nivel guvernamental care, CONFORM ART. 19 ALIN. (1), TREBUIE SUPUSE RATIFICĂRII NU POT INTRĂ ÎN VIGOARE PRIN PROCEDURA SEMNĂRII și nu se pot aplica cu titlu provizoriu de la data semnării.”
– Art. 25 alin. (2) ”TRATATELE BILATERALE LA NIVEL DE STAT intră în vigoare LA DATA SCHIMBULUI INSTRUMENTELOR DE RATIFICARE”
– Art. 42 ”Tratatele ÎNCHEIATE CU ÎNCĂLCAREA normelor dreptului internațional PRIVIND VALIDITATEA TRATATELOR și a normelor privind CAPACITATEA ȘI/SAU PROCEDURA ÎNCHEIERII TRATATELOR pot fi DECLARATE NULE, procedura de aprobare a declarării nulității fiind similară celei urmate pentru intrarea în vigoare a categoriei respective de tratate.
” LEGE nr. 590 / 2003 privind tratatele: Articolul 1 Pentru scopurile prezentei legi, prin: a) tratat se înțelege actul juridic, indiferent de denumire sau de formă, care consemnează în scris un acord la nivel de stat, la nivel guvernamental sau la nivel departamental, având scopul de a crea, de a modifica ori de a stinge drepturi și obligații juridice sau de altă natură, guvernat de dreptul internațional public și consemnat într-un instrument unic ori în două sau în mai multe instrumente conexe;
b) încheierea tratatelor se înțelege succesiunea de etape care trebuie urmate, ansamblul de activități care trebuie desfășurate, precum și ansamblul de proceduri și reguli care trebuie respectate astfel încât tratatul să între în vigoare pentru România;
f) ratificare se înțelege modalitatea de exprimare a consimțământului de a deveni parte la un tratat care a fost semnat de partea română, prin adoptarea unei legi de ratificare de către Parlament sau, în condițiile legii, prin ordonanță de urgență a Guvernului;
l) instrument de ratificare, aderare, acceptare sau aprobare se înțelege documentul prin care se consemnează ratificarea, aderarea, acceptarea sau aprobarea tratatelor;
Art. 17 alin. (3) Președintele României, primul-ministru al Guvernului și ministrul afacerilor externe pot negocia și semna tratate fără a prezenta depline puteri.
Articolul 18 alin. (1) Exprimarea consimțământului de a deveni parte la tratat se face, după caz, prin ratificare, aprobare, aderare sau acceptare.
Articolul 19 (1) Se supun Parlamentului spre ratificare prin lege următoarele categorii de tratate: a) tratatele la nivel de stat, oricare ar fi domeniul de reglementare al acestora;
(2) Tratatele prevăzute la alin. (1) nu se ratifică prin ordonanțe ale Guvernului.
Articolul 25 (1) Tratatele intră în vigoare în conformitate cu prevederile cuprinse în acestea. (2) Tratatele bilaterale la nivel de stat intră în vigoare la data schimbului instrumentelor de ratificare, la termenul prevăzut de tratat sau printr-o altă modalitate prevăzută de acesta, în conformitate cu prezenta lege. Articolul 27 alin (2) Tratatele la nivel de stat, precum ș
Nu are valoare legala, dar ce e scris acolo ni se va impune!
Păi de ce să mai dai de lucru parlamentului devreme ce treaba-i făcută. Președintele a semnat, deci angajează romania.. E o ilegalitate dar se pot folosi de ea..
Nu vă faceți griji, de asta se plătesc pensii speciale, ca nimeni dintre cei care sunt abilitați să nu spună nimic, eventual să nu îi găsească vinovați pe nemernici.
De parcă ar fi prima dată,când acest werner cu apucături de șatrap ,sfidează constituția și voința românilor
De 20 de ani, mandatele apar post factum, dar cine are ochi/timp să vadă?!
Johanis cunostea ca hartia semnta de el, cu Jele, nu are nici o valoare legala – fara acordul Parlamentului, dar, Johanis Geaca Rosie este expert in ilegalitati, individul spera – pe ultima suta de metri, sa obtina de la stapani, un job international pe vanzarea intereslor Romaniei, deci, Parlamentul trebuie sa-si exprime dezacordul total si public fata de hartia semnata in nume personal de tradator. Rusia deja a amenintat cu bombardarea capitalelor partenerilor lu’Jele, hartia letala sa fie declarata nula !
parliament?
vezi faza cu convocarea parliamentului..pe motiv de ursuletzi!!!!!
E ca dracu! Cum să ratifici un hristov ticălos între unul înalt și unul scund? Cum să accepți pretențiile celui scund în fața celui înalt? N-o să credeți, în Împărăția Oglinzilor Strâmbe, totul se poate. Adică strâmbătatea acordului de suptsumare a României față de Ucraina. Ca pe vremea boierilor jeluitori la Înalta Poartă. Care acum este bicefală, binomul imperialist Zelensky-Biden.
Acest tradator de tara trebuie imediat suspendat din functie si sa raspunda penal !
Pai e ordin de la stapan, ordin care nu se dicuta ci este pus in executie de iohannis.
de Ambasada din spatele mall-ului Băneasa, măR🤮g …
■ ) mElena PoMpa 1 – TroMba ( ■
ucraina, stat artificial, detine ilegal teritorii romanesti: Maramuresul de Nord, Bucovina de Nord, Tinutul Herta, Regiunea Bugeac, Insula Serpilor.
Lui jele i-a expirat mandatul în luna mai 2024. Pe cine mai reprezintă ? Dulapu’ iohanus a semnat ca primatul (da, cu t, nu cu r), în numele Romaniei, un acord cu un fost președinte. Occidentul colectiv (de fapt colhozul ue) face la fel.
oricum n-are valoare, toate „acordurile” bilaterale au fost semnate cu un nimeni fara mandat
De parcă cedarea pe gratis a „patriotului” a fost hotărâtă de parlament! Niste vânzători de țară străini care încalcă constituția și parlamentarii dorm pe coada! Toți niste trădători de neam și țară! Cine plătește? Prostii de români! Așa și cu Zele care a băgat Ucraina în razboi cu Russia! Cine plătește? Amărâții de cioloveci ucraineni! Înainte că nu-i greu!
Ukraina este singura tara din Lume care detine ilegal si nemeritat doua provincii ala Romaniei. Restul sunt vorbe goale !