Clujana a fost salvată

În doar doi ani de la deschiderea procedurii, producătorul de încălțăminte Clujana a ieșit din insolvență consolidat și reintră însănătoșit în circuitul economic. S-a salvat astfel un brand de peste 100 de ani de existență.

Astăzi, produsele Clujana sunt vândute în 14 magazine partenere din România. Pentru acest brand, procedura insolvenței a însemnat readucerea la viață a unui brand istoric și extinderea la nivel național prin deschiderea a patru noi showroom-uri și un magazin online: al doilea show-room în Cluj-Napoca și primele magazine din Sibiu, Oradea, Bistrița. În această perioadă, Clujana și-a îmbunătățit marja pentru comercializarea produselor – până atunci vândute sub media pieței – iar profitul obținut a fost utilizat pentru finanțarea activității curente și creșterea producției. Totodată, compania a redus ponderea serviciilor de
tip lohn în cifra de afaceri, cooptând, în schimb, un designer pentru realizarea produselor sub brand propriu. În noiembrie 2019, veniturile provenite din vânzarea produselor Clujana a crescut cu 136% față de anul precedent. În plus, brandul a făcut un pas mai aproape de generația „Millenials”, printr-o prezență activă și constantă în social media și prin deschiderea magazinului online. Clujana a reușit să își aducă mai aproape publicul tânăr printr-o comunicare prietenoasă și accesibilă pe canalele Facebook și Instagram.

„Rolul nostru de administrator judiciar a fost să insuflăm o nouă viziune brandului Clujana și să ne asigurăm că revitalizarea companiei se află pe agenda tuturor stakeholderilor. Am avut mereu în minte alinierea obiectivelor strategice ale tuturor celor implicați, iar experiența vastă în gestionarea echilibrului dintre creditori și companie a facilitat succesul. Clujana va fi mereu unul dintre proiectele de suflet coordonate de CITR”, a declarat Vasile Godîncă-Herlea, Managing Partner CITR.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 6
Cosmin Pam Matei 4607 Articole
Author

6 Comentarii

  1. În studenție la politehnică vara lui 70 am facut pracică vara la Clujana. Avea și centrală electrică proprie cu o automatizare la zi. Pe noi ne interesa mai mult ca avea bazin de înot cu apă încâlzită! Știam de la tata că patofii de caltate erau de la “Dermata” și cei de lux de la “Filt”. Pe marii baloți de piele care veneau din Argentina la adresă scria: Dermata Cluj! Ce fabrică de pantofi. Bocancii lui baiatul meu din 1983 “insulated”, in baracă la mizeu, sunt cu fețe galbene în stare bună și talpă sinetică ușor roasă un călcâie dar perfect funcționali și impermeabili. Cineva, maritată România, care ajunsese din Budapesta la Londra prin 1984 ne-a relatat că a vrut să-și cumpere cizme, și pe cele mai de calitate scria Clujana. La mulți ani Clujana.

  2. O veste foarte buna!Stiu o pereche de bocanci romanesti imblaniti,fara moarte,de la Tomis-Romania!

  3. Daca e realitate pe termen lung dar serioasa, este perfect! Daca e doar sa salvam apoi vindem, ciuciu!

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.