Dacia Sandero, mai tare ca VW Golf

Dacia Sandero, mai tare ca VW Golf.  Vehiculul românesc a fost luna trecută autoturismul cu cele mai multe înmatriculări de maşini noi, potrivit datelor Automotive News Europe, pe baza cifrelor Jato Dynamics, citate de ZF.

Este pentru prima dată când modelul ocupă prima poziţie la nivel european într-o lună. Din vânzările de Sandero în Europa 75% reprezintă versiunea Stepway, produsă în România, la Mioveni, în timp ce versiunea “standard” este asamblată la Tanger, în Maroc.

Din cele zece cele mai bine vândute automobile la nivel european, trei sunt produse în România – Dacia Sandero, Dacia Duster şi Ford Puma.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 11
Author

9 Comentarii

  1. Masina ieftina si slaba. De cat dai, de-atata face. Se vinde in zonele sarace ale societatii.

  2. Nu se mai fabrica nimic in Romania.
    Se ASAMBLEAZA doar cum asamblam noi acasa mobila de la IKEA. Grosul profitului ajunge la muncitorul francez care face motorul, cutia de viteze, rotile, bordul, electronica, farurile.
    Romania nu mai are fabrica are DEPOZIT DE ASAMBLARE SI LIVRARE.

  3. Ai dreptate , Vax! Este mai bun bmwul…la încolacit pe stâlp! Sau….la escaladat pomii.

  4. Pe planeta romanica se conduce bmwul rulat inapoi, din soft, cu cateva sute de mii de kilometri la fel cum se castiga si alegerile importante la unii pe plus la altii pe minus votanti de samsarii de la Secu.

  5. Ce BEMEWEU de 10 ani cu 800mii km la bord puteau sa ia.
    Saracilor, aia cumpara masina ca sa mearga de la pct A la pct B. Nu ca s-o tina sub balconul etajului 10 din Ferentexas.
    Astazi Dacia isi merita banii!

  6. Nu isi mai iau pianele cu ei la serviciu, deci nu mai au nevoie de beamveu…

  7. Un amendament. Nici unul din cazanele pomenite nu e romanesc. Toate sunt produse lohn. Da’ hai sa ne laudam!

  8. Foarte bine, la mai mare! Dacia de astăzi nu mai e nici pe departe mașina de 5000 de euro promisă/produsă inițial (care de fapt a fost 6.000 :)), nu e chiar ieftină dar e ceva mai convenabilă decât altele iar oamenii consideră că dacă economisesc câteva mii de euro la cumpărarea unei mașini noi care își face treaba decent (motoarele 1.5 Dci sunt extrem de apreciate), merită investiția. Eu am avut un Logan cu care am parcurs cca. 160.000 de km in 10 ani fără nicio defecțiune majoră, fără umblat prin service, am urcat la volan si-am plecat când am avut nevoie, fără bătăi de cap, nu m-a lăsat baltă. Și am avut și două germane sh care m-au cam purtat prin service-uri si nu cu bani putini (poate a fost ghinionul meu, la o masina sh n-ai de unde sa-i stii trecutul, km măsluiți etc..).. Fiecare alege ce dorește, ce-și permite. O mașină nouă, dacă ți-o permiți, e totuși o mașină nouă. Fie ea și Dacia (Renault) iar ultima variantă de Sandero (și 4×4!) mi se pare și deosebit de frumoasă! Ca și ultimul Logan dealtfel (și el cu varianta Stepway)! Cei care știu si cum era Dacia înainte de revenirea Renault cred că apreciază Dacia de astăzi.

  9. Siguranță ZERO!
    În afară de faptul că mașina nu e deloc confortabilă, și nu are nici putere prea mare mai pui pe primul loc siguranța care lasă de dorit. Faci accident și te bagă direct cu mașina în groapă, nu .ao treuie sicriu (iar economie).

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.