Daniel David bagatelizează teama părinților

Ministrul  Daniel  David vorbește despre  beneficiile expunerii copiilor la ecrane în contextul afectării învățării unui număr tot mai mare de elevi din cauza timpului petrecut în fața ecranelor, așa cum arată statisticile ultimilor ani din educație.

Sunt multe studii privind și alte efecte negative ale expunerii la ecrane pentru copii, dar un interval cuprins între 2 și 4 ore zilnic, spune Daniel David, garantează ”avantaje competitive”, potrivit Edu Pedu.

Ministrul  minimalizează teama părinților privind  utilizarea ecranelor, acesta dând ca exemplu o situație din copilăria sa, când spune că el citea multe cărți.

„La orice schimbare de revoluție industrială, cei din vechea paradigmă vor numi o catastrofă noua schimbare.

Prezent la conferința „Lecții eficiente – Folosirea eficientă a celor 50 de minute din lecție”, organizată de Inspectoratul Școlar Județean (ISJ) Maramureș pentru profesori și directori de școală, ministrul a vorbim pe această temă.

„Expunerea la ecrane între 2 și 4 ore pe zi pentru un copil este fundamentală pentru a nu pierde avantaje competitive”, a spus Daniel David, ministrul Educației, care a menționat că face această precizare în calitate de cercetător și om de știință. Oficialul a precizat că studiile se referă la elevi de gimnaziu și liceu.

Acest interval de timp la ecrane include și „televizor, tabletă inteligentă, telefon, computer, și activități de distracție și activități educaționale”, a spus el.

„La copiii mici, după 20 de minute de stat pe YouTube, părintele să-l întrebe ce a văzut și ce a învățat. Dacă pur și simplu îi spui du-te și fă ce vrei pe internet, sigur că lucrurile pot să funcționeze prost”, spune Daniel David.

”(…)Toți considerăm că ce am trăit noi este sigur. Am prins o astfel de schimbare. Mergeam la bunici în vacanțe și ceilalți prieteni se jucau foarte mult afară. Mie îmi plăcea să citesc și am surprins-o pe bunica spunându-i mamei: «Să iasă afară să se joace. Cărțile or să îl înnebunească. Citește prea mult». Acum așa suntem noi cu expunerea copiilor la ecran”, a precizat David.

La începutul lunii martie, ministrul David s-a întâlnit cu conducerea Microsoft România

Ministrul Educației și Cercetării, Daniel David, a decis lansarea unui proiect-pilot de utilizare a inteligenței artificiale în unități educaționale

„După o întâlnire cu conducerea Microsoft România, ministrul Educației și Cercetării,  Daniel David, a decis să implementeze un proiect-pilot de utilizare a inteligenței artificiale în unități educaționale, pentru a optimiza activitatea cadrelor didactice, procesul de învățare al elevilor/studenților și procesul educațional, în general„, potrivit  comunicatului l Ministerului Educației și Cercetării.

Ministerul va stabili unitatea-pilot inițială, iar Microsoft România, împreună cu conducerea acestuia, își vor asuma implementarea proiectului.

Recomanda

15 Comentarii

  1. Asta.i Tal.mud.ist înrăit!ar fi bine sa.l dați jos de unde a.a cocoțat înainte să ne facă daune mai mare decât propune.

  2. Nu orice se poate masura in unitati de timp. Cunoasterea in orice domeniu este expresia interesului pentru acel domeniu. Generatiilor aflate azi in scoala doar nimicul zilei le trezeste interesul. Cum sa poata trezi interesul pentru ceva util unui individ si prin el societatii o suma de parvenitii cu minte de … ? Sunt convins ca individul nu ar fi fost capabil nici de o onorabila scoala profesionala in vremuri apuse.

  3. Unii au citit multe cărți de-a valma care numai i-a prostit. Domnul D. D. academician al Academiei de academicieni ai Românei este un exemplu de minte strâmbă și idei puține da fixe. Acesta este rezultatul când la facultăți reduci numărul de locuri prin concurs pentru locuri rezervate pentru Obama.

  4. Într-adevăr, minte cu biografia. Nu a făcut studii de clinică, nefiind medic, dar ține clinică. Nu a făcut decât o psihologie amărîtă, cu absolventul de filosofie Miclea. Lucrător la un spital în America și pretinde că a făcut studii. Ce spune el sunt aberații. dar l0a decorat pe Edward Hellwig ca șef al SRI. Mare realizare!

  5. Boule , copii nu au manuale cum trebuie si tu vorbesti de inteligenta artificiala. Ati facut praf si pulbere : Istoria , Limba Romana , Geografia, Fizica, Educatia fizica si ce puneti in loc ? IA-ul de la Microsfoft ( pe bani buni)… Omonimalule , cara-te si ia cu tine toti boii de la minister. O asa bataie de joc , eu nu am vazul , profesorii ori sunt foarte prost pregatiti ori sunt foarte rai cu copii . Intrebati-va copiii ce simt ? Unii abia asteapta sa vina vacanta si sa nu se mai intoarca la „scolile” lor . Idiotul asta , cel mai citat dintre toti boii politruci trebuie sa plece, o sa faca si mai mare prapadul in ce a mai ramas.
    Un asa Guvern , un asa ministru o adunatura de huligani si curve asta avem astazi la guvernare, iar asta e un exemplu al incapacitatii suite pana la grad de Rector .

    Cat mai acceptam ? Cat de jos trebuie sa coboare aceasta tara ?

  6. Dacă ar fi citit ar știi mai multe. Este sărac în cunoștințe și cam minte. Minte în legătură cu biografia sa la tot pasul. Om de știință? Vai de capul lui!

  7. Ca sa fim siguri de avantajele competitive ar trebui sa examinam ,la intrarea in liceu ,cu subiectele de pe vremea parintilor.
    Desigur , doar ca sa confirmam avantajul competitiv si sa-l exprimam in cifre.

  8. Tractorist fără tractor, netractorist…. să bagatelizeze bagheta lu’ bună-sa.
    Și să ne poarte căciula

  9. Totuși până la urmă la urmă bunică-sa a avut dreptate: individul a înnebunit. Dar nu pentru că ar fi citit prea mult, ceeace se și constată, ci pentru că STÂND prea mult cu ochii în carte dar fără să citească sau fără să înțeleagă ceeace citește, a devenit un asocial , a ajuns un labagiu ca și vărul său V. Tismenitki, și s-a tâmpit « di tăt ». Așa că în deplină cunoștință de cauză luptă ca spre binele nației sale și copiii noștri să se tâmpească. Doar o fi având și el o misiune pentru propășirea patriei noastre ueiste, nu?!

  10. Habarnistul asta uita ca de fapt sanatatea omului este mai importanta de cit ori ce pe lumea asta .De fapt daca ii privesti fizionomia acestui individ, poti usor sa-ti dai seama cam ce are si in capul lui. NIMIC !

  11. Ce poate fi mai bun pentru un copil decat expunerea la tehnologie creata cu scopul de a creste susceptibilitatea la control mental si
    degradare fizica? Lumina albastra, DARPA, MK Ultra…
    Vedeti ce are Dr. Jack Kruse de spus despre asta.

  12. vezi cartea „Efectele televiziunii asupra mintii umane” – Virgiliu Gheorghe
    super carte in care se arata studiile americanilor despre efectele negative asupra creierului uman in urma statului pe computer, tv, telefon…si in special copii sunt afectati…
    nici nu trebuie 2 ore petrecute in fata calculatorului, tv, telefon…in 3 minute deja incep sa se resimta efectele negative asupra creierului…
    despre ce vorbim domnule ministru incult si incompentent ?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.