Cele 27 de state membre ale Uniunii Europene au aprobat, marţi, un text legislativ care va pune capăt vânzării de autoturisme noi echipate cu motoare cu ardere internă din 2035, după ce Germania a obţinut o scutire pentru autoturismele care utilizează combustibili sintetici, transmit AFP şi Reuters.
Textul validat va obliga autoturismele noi să nu mai emită CO2 începând de la mijlocul deceniului următor, ceea ce înseamnă, practic, o interdicţie a comercializării de automobile care funcţionează pe bază de benzină şi motorină, precum şi a celor hibride, în beneficiul automobilelor complet electrice.
Potrivit AFP, în rândul celor 27 de state membre doar Polonia a votat împotriva acestei legi. Italia, România şi Bulgaria s-au abţinut cu prilejul votului din rândul miniştrilor europeni ai Energiei reuniţi la Bruxelles.
Anterior, ambasadorii din cele 27 de state membre UE s-au pus de acord pentru a proceda la o adoptare formală în cursul zilei de marţi, ultima etapă a unui lung proces legislativ.
Propunerea de a revizui standardele privind emisiile de CO2 ale autoturismelor şi utilitarelor face parte din pachetul „Fit for 55”. Prezentat de Comisia Europeană la data de 14 iulie 2021, acest pachet va permite UE să îşi reducă emisiile nete de gaze cu efect de seră cu cel puţin 55% până în 2030, comparativ cu nivelul din 1990, şi să ajungă la neutralitate climatică în 2050.
După luni de negocieri, Parlamentul European, Executivul comunitar şi statele membre UE au convenit anul trecut ca termen limită anul 2035 pentru retragerea maşinilor care emit dioxid de carbon. Aceste reglementări vor face imposibilă vânzarea de maşini noi cu motoare pe combustie după 2035. Dar, luna trecută, principala politică a blocului comunitar destinată să accelereze tranziţia Europei la vehiculele electrice a fost pusă pe pauză, după ce Germania şi-a exprimat, în ultimul moment, opoziţia faţă de această iniţiativă. Berlinul a dorit ca vânzările de maşini noi cu motoare pe combustie să fie permise şi după 2035, dacă utilizează combustibili sintetici.
Astia nu mai au mult si o sa sustina ca orice om polueaza prin chiar existenta sa, asa ca vor cere eradicarea tuturor oamenilor, mai putin a lor, a clasei de creiere putrede care se cred stapanii Pamantului.
Prea mult hype pt ev-uri. Dupa ce au inceput sa creasca ratele la banca- in US de ex vanzarile au scazut drastic (la fel si vanzarile de case). Care se pricep la analize zic ca bugetele sunt intinse deja la maxim. Daca n-o sa se vanda cu preturile actuale ce-o sa faca? Daca intr-o tara ca Olanda vanzarile de case si masini (nu numai electrice) sunt in pierdere de viteza- intr-o tara ca Ro ce urmeaza? ‘Ei’ doresc limitarea mobilitatii? Legarea de glie 2.0?
Drrogatii lui Sorosh au ajuns sa conduca turma de oi. O s-o duca direct in gura lupui. Legea este pentru distrugerea Germaniei Frantei si Italiei. Legea nu se aplica la japonezi si amerucani. Doar la prostii din cocina evvreuasca europa.
Un avion consuma o cisterna de combystibil doar sa imbe niste natarai in vacanta.
Un studiu realizat de Volvo arată că procesul de fabricație al modelului electric C40 Recharge produce cu 70% mai multe emisii decât echivalentul cu motor convențional XC40. Același studiu ne arată însă că modelul electric are nevoie de 110.000 de kilometri parcurși pentru a recupera acest handicap.(citat)
După cum se vede reciclatul baterie nu l-au socotit. Cu o mașină electrică e ușor să ți se ia curentul, să nu te lase s-o-ncarci, din maus, dacă nu ești cuminte, stai rău cu creditele sociale…credite, oare de aceia au băgat în facultăți creditele să se obișnuiască cu ele?
A se băga de seamă că-i doare la bască de ce ce cred oamenii sau dacă ne fac rău. Nu mai mergeți la vot! Cei ce conduc sînt precum banii, sînt de hîrtie, digitali, zero și 5 volți, au valoare/putere doar că le-o dăm noi, în cazul banilor vînzîndu-ne munca și bunurile pe bani, pe nimicuri.
Acum pentru deștepți din mue!…știți că mașinile electrice sunt mai poluante decât astea pe care le incriminați voi?…poate ne explică mue care-i tehnologia fabricării bateriilor electrice!…dar mai grav e cu depozitatea și distrugerea lor după termenul de funcționare!…
Dacă chiar vrea să reducă noxele să interzică folosirea gazului metan pentru încălzirea locuințelor și prepararea alimentelor!…totul să fie electric…
Asta da măsură ecologică de amploare la nivel de europa!…
ROEXIT. ROEXIT. ROEXIT.
Azi deja dai 20000 de euroi pe un rahat de Spring de 45 CP si autonomie de 230 km in care incap greu 4 persoane de talie mica. Uitati de bagaje, vacanta si alte chestii de lux. Oltcit-ul a fost de vis pe langa asta. Ptr o masina echivalent Logan marea majoritate a romanilor nu va avea bani.
O stire foarte clara din care nu se intelege nimic.
Degeaba se interzic automobilele motoare pe ardere internă daca nu interzicem total vacile si alte amprente antropogenice riscante. De exemplu, stiti ca la fiecare expiratie umana se emit in atmosfera 40,000 PPM CO2 (parti per milion) iar concentratia atomosferica globala a urcat la peste 400 ppm CO2 ? Ar trebui sa vorbiti mai putin, sa va miscati mai putin. Daca sunteti destepti, intelegeti care-i solutia. Daca nu, oricum s-au gandit altii.