Lecția Bihorului. Autogări moderne la Săcueni, Marghita şi Beiuş

În Bihor va fi construită a treia autogară modernă din județ. Luni a fost emis ordinul de începere a lucrărilor la Autogara din oraşul Săcueni, o investiţie de 1,45 milioane de lei, din care contribuţia Consiliului Județean este de 1 milion de lei şi restul a Primăriei locale.

Potrivit unui comunicat transmis de CJ Bihor, Agenţia de Dezvoltare Durabilă (ADD) Bihor, din subordinea Consiliului Judeţean, a emis luni ordinul de începere a lucrărilor de execuţie a autogării – centru de transfer călători – în oraşul Săcueni.

Directorul ADD Bihor, Vitalyos Barna, şi reprezentanţii firmei de construcţii au fost luni în teren, pentru demararea proiectului. Autogara va avea o suprafaţă de 2.000 metri pătraţi, patru peroane, o clădire cu o suprafaţă de 100 de metri pătraţi, care va cuprinde o sală de aşteptare, grupuri sanitare şi două spaţii comerciale.

„Continuăm să investim în infrastructură pentru a oferi condiţii de calitate şi confort pentru călători. La fel ca în Marghita şi Beiuş, autogara din Săcueni este o investiţie prin care modernizăm transportul judeţean, contribuind astfel la dezvoltarea unei reţele de transport public integrate la nivel judeţean”, a precizat vicepreşedintele CJ Bihor, Călin Gal.

Proiectul este realizat de asocierea de firme Evalstar Serv (lider), Daraban Radu Ioan – Birou individual de arhitectură şi DHElectric System SRL. Termenul pentru execuţia lucrărilor este de 6 luni.

Valoarea contractului este de 1.455.803,22 lei, cu TVA, din care contribuţia Consiliului Judeţean Bihor este de un milion de lei, restul sumei fiind alocată de Primăria Săcueni.

Celelalte două autogări finanţate de Consiliul Judeţean, prin ADD Bihor, sunt în municipiile Marghita, 1,1 milioane de lei şi Beiuş, 980.000 lei. Acestea au fost predate în administrarea primăriilor.

Următorul proiect de autogară este preconizat să fie realizat în municipiul Salonta, însă, potrivit lui Vitalyos Barna, se aşteaptă confirmarea terenului pus la dispoziţie de către primăria locală.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 2
Author

7 Comentarii

  1. Cu banii aia faci doar o baraca usoara frumos vopsita si o parcare. O autogara inseamna cu totul altceva.

  2. După cum arată macheta, proiectanții erau pe droguri sau au lipsit cu desăvârșire. Dacă aia e autogară eu sunt papa de la roma.

  3. vizitati Oradea si apoi sa va puneti intrebarea cine ar fi cel mai gospodar politician!
    La tara, gospodarul satului erea ales primar.
    Acum, hotul satului este cel mai respectat?
    Atunci, sa traiti „bine” in continuare dar nu prea mult, ca intram in faliment.

  4. Mă,, ce rost are ?? Știe romînu aprecia ?? Are el nevoie de din astea.. Clar nu mă.. Doar au mai fost ”modernizate, recondiționate, innoite și alte localități, alte gări, alte centre și parcuri,.. Dar după scurt timp,… ce era din lemn era rupt, ce era din sticlă era spart, ce era din fier era furat..Deci incă o dată,, Ce rost are ?? Mai ales ce rost are să ai poliție romînă și camere de supraveghere peste tot ??

  5. O fi autogară nouă, dar ce facem cu drumul Zalău-Marghita, pe care am circulat în urmă cu un an. Drum groaznic, greu mai găsești altul mai prost. Las, că știe ursu aprecia

  6. cât dă dăștepți sunt harghielienii, ce talentati si necorupți sunt ei. Incă un preș din zona aia?

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.