Licitaţie pentru autostrada Nordului

Ministrul demis al Transporturilor, Răzvan Cuc, a anunțat că luni va fi lansată în SEAP licitația pentru Autostrada Nordului, care va lega Satu Mare de Suceava și a cerut viitorului Guvern să continue astfel de proiecte de infrastructură.

Răzvan Cuc a declarat, duminică, la Satu Mare, unde a participat la inagurarea noului sediu RAR, că proiectul era prevăzut în Masterplanul de transport ca perioadă de implementare după 2020.

„Am fost informat de directorul Scarlat (directorul CNAIR-n.r.) că a semnat acordul de publicare pentru Autoststrada Nordului, Petea-Suceava, un proiect care a fost transmis către ANAP la sfârșitul lunii august. Luni va fi ridicat pe SEAP, termenul de depunere a ofertelor fiind ianuarie 2020. Vorbim de documentația pentru elaborarea studiului de fezabilitate pentru Autostrada Nordului. Este un obiectiv care era în Masterplan ca perioadă de implementare după 2020, dar noi am tras foarte multe proiecte în această perioadă, pe care de altfel sper ca viitorii guvernanți, dacă vor trece testul Parlamentului luni, să le ducă la bun sfârșit și nu să vină cu scuze, pentru că e ușor să găsești scuze ca să maschezi incompetența, să le ducă mai departe, să le asigure finanțarea, să se plimbe pe șantiere, pentru că dacă nu umbli și nu te implici în proiectele de infrastructură acestea nu vor fi finalizate”, a spus Cuc.

În ceea ce privește centura de ocolire a municipiului Satu Mare, ministrul demis al Transporturilor a spus că investiția are „o evoluție bunicică”, stadiul fizic al lucrărilor fiind „undeva la 35%”.

Răzvan Cuc a participat, duminică, la inagurarea noului sediu al RAR Satu Mare, investiție guvernamentală de 13,5 milioane de lei.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

5 Comentarii

  1. Ba nenorocitilor, dar autostrazile Bucuresti – Iasi sau Bucuresti – Drobeta Turnu Severin cind le incepeti ?
    Mituiti-i pe ardeleni pina se alege praful de psd si ajungeti la haznaua istoriei !

  2. Orice licitatie organizata de stat ar trebui sa plece de la pretul pietei in jos. Adica nu de 4 pana la 8 ori pretul normal cu care se fac autostrazi in Europa, ci la acelasi pret ca in Europa. Fara studii de fezabilitate in urma carora se surpa autostrada de bine ce au fost facute. Iar pentru autostrazi sa fie garantie de 10 ani, ca nu-i frigider ca sa aiba doar 2 ani garantia. Termenul de realizare sa fie clar stabilit si orice zi de intarziere din culpa constructorului sa insemne o anumita suma de plata mai putin, suma care sa fie semnificativa. Pe de alta parte, si statul sa isi faca treaba la timp in ce priveste exproprierile necesare etc, si mai usor cu ursii si alte animale care intarzie lucrarile – sa le faca din niste tuneluri de traversare, sa le prinda in proiect inca de la inceput. Cum la altii se poate si la noi nu? Treziti-va!

  3. Era sa uit: sa se foloseasca banii europeni, daca tot ni-i dau gratis. NU plata de la buget, si NU asociere in participatiune plus taxa de utilizare a autostrazii, ca in cazul asta tot la plata ei din buget se ajunge, ca cine o sa aiba bani sa le plateasca tarifele alea aberante de care se aude pentru Ploiesti-Brasov?

  4. Nici n-a migrat bine guvernul in opozitie,ca virgula cucul din stol a si ajuns in Moldova cu studii de fezandat-bilitati,unde va lansa si slagarul „Canta cucu-n Bucovina !” spre disperarea lui Sica Mandolina,ca care virgula are alte prioritati de numarat voturi par example si alte angarale de guvern tranzistoriu,pe mai multe canale…O fi ajuns saracul cuc,cu vreo cursa charter confiscata si a aterizat parasutat taman pe turma de oi a lui Flutur,care tocmai faceau repetitie de campanie,in formatie ordonata cu inscriptia „Romania,normal de anormala !”….

  5. turcii sau chinezii!
    Romanii, nu mai stiu nimic(pesedistii veoricai).

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.