Limita dreptului de a respira

Priviți cu atenție poza de mai jos.
E un bilet de avion. Apare acolo, desigur, nelipsita referință la cou_veed și statusul vakseenal. Dar noutatea absolută este referința la emanațiile maxim admise de gaze cu efect de seră. Dacă ați călătorit recent cu avionul, sigur aveți aceste informații “cruciale” pe bilet.
Cam asta e limita dreptului de a respira. La dus, CO 2 E : 141.626. La întors, CO 2 E : 141.631. (nu mi-e clar de unde vine diferența, dar cine sunt eu să pun întrebări acolo unde s-au pronunțat atât de precis “experții”?).
Dincolo de această limită, devii delincvent. Începe, astfel, adevăratul sfârșit al libertății de a circula. Ceea ce s-a întâmplat în plandemie cu certificatul “verde” a fost doar experimentul. Procesul continuă cu transformarea omului obișnuit în infractor climatic. Va fi infinit mai rău decât în plandemie.
Ca și în cazul fabricilor (vezi comentarii), ca să emani mai mult decât îți permite autoritatea, va trebui să plătești certificate.
Fără să băgăm de seamă, fără-de-lege, doar cu “recomandări” de la marii preoți birocrați-tehnocrați ai științei voioase care filosofează cu ciocanul, a apărut cutuma limitării emisiei de gaze cu efect de seră la un maxim per persoană care urcă în avion. Urmează trenul, vaporul de linie, autobuzul și tramvaiul, după care instituțiile publice.
Deocamdată, nu există lege în acest sens, dar ce vă face să credeți că nu va fi? Sau de ce ar fi nevoie de lege când recomandările birocraților progresiști sunt sfinte? Credeți că vreun politician cu suflet de slugă și minte telecomandată va avea vreo minimă zvâcnire de revoltă sau opoziție? Nț. Nu i-ați văzut cum reacționează în plandemie și în plină propagandă pentru război?
Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 22
Gheorghe Piperea 414 Articole
Author

31 de Comentarii

  1. Soluția, care e … soluția, altfel, vorbim vorbe, pro bono sau nu.

  2. in stilul sau elegant,Tarom a sugerat sa nu consumati fasole inainte de zbor.

  3. Perfect plauzibil! Dar să nu devenim robii logicii. Avioane se prăbușesc, oamenii se Băsescu, iar diferența, la întoarcere se justifică prin faptul că sub aripă, motorul a luat foc de-a dreptul, nu doar că a făcut scânteie, deci, clar, nu ați circulat în ziua de Black Sabat.

  4. Interesant articol! In mod sigur ca majoritatea care au circulat cu avionul in ultimul timp,nici nu au observat [cu gandul la afaceri,la excursii,la ce vor cumpara etc]sau nu au dat atentie [ignoranta] considerand ca numai conspirationistii se gandesc la un viitor negru,ca nu este posibil asa ceva. Bineinteles ca ei ,,realistii ,, vor gasii alte explicatii plauzibile pentru aceasta notificare din bilet. Totul este facut observabil sau nu ,pentru a ne obisnui incetul cu incetul cu aceste notificari,acum fara plata mai tarziu cu plata. Este important sa existe oameni ca dvs,sa observe,orice schimbare,intentie,si sa ne atentioneze pe cei care intradevar vor sa stie ce ne prevede viitorul.

  5. Solutia e simpla.
    la tomberon cu progresistii..
    .oricum acolo vor sfirsi…in cel mai fericit caz.sa nu ajunga sapun.

  6. …e ca-‘n bancu’ ăla despre spectacolul la circ: „Șarpele boa, de la cap la coadă lung de 6 metri, de la coadă la cap lung de 7 metri”…
    „La dus, CO 2 E : 141.626. La întors, CO 2 E : 141.631” – diferența din creierii Komisiei Ioropenise vine din sensul parcurgerii fussului orar… :)))

  7. Cel mai nasol ca fi ca respectivul care a zburat cu avionul, daca totusi a scapat si n-a fost dat jos cu prastia de Greta Trotineta, atunci cind va dori sa treaca strada ca sa plateasca la fisc amenda pentru depasirea limitei de codoi, va trebui sa plateasca taxa de traversare !

  8. Pai ce credeati voi, ca reconstructia Ucrainei nu costa bani ? Hai, goim-ilor, la munca !

  9. Ar fi totusi bine sa lasam specialistii sa se ocupe de problemele climatice ca doar nu au citit almanahe degeaba. Pe mine ma nelinisteste insa altceva ;daca ar putea cineva sa ma informeze, cand ne vor pune lanturi la picioare din ce material vor fi produse ca eu sunt alergic la nichel

  10. Să se interzică fasolea cu costiță de la popotă !
    Vă dați seama ce EMANAȚII are DOCTORUL măCiucă după cele 5-6 porții servite zilnic la popotă ? ăăă…îîî…ăăă…
    [INGINER gazeifer cu 2 perfecționări în marmite și polonice…WOW !]

  11. @gazea :))) Sa vezi belea.. nu toti oamenii produc gaze care contin metan (cica, mai periculos ca si dioxidul de carbon). De exemplu, doar unii au in intestine prokaryote capabile sa produca metan. Dar toti producem in intestine compusi volatili ai sulfului care este si el implicat in mecanismele ,,incalzirii globale”. Asa ca, pazea !

  12. In curand tov Putina va fi dumnezeul(d) care ne va da dreptul de a respira sau nu. Cel putin dreptul de a respira aer neinfectat radioactiv, din cauza ca pe dement il tot racaie cocofixul folosirii armamentului atomic.
    Nu-i saptamana in care pitikania krakanata, sau o potaie din turma lui de penibili ca si el, sa nu lanseze vreo amenintare cu represaliile atomice.
    URSS-bastion al pacii e!……[Rumburak-fanul lui Putinel Krakanel]

  13. SE impune o corectura: „Preotii IDEOLOGIEI GENOCIDULUI filosofisticheaza cu >SECERA si< Ciocanul"…Dusmanii marxisti ai banului nu vor "bani digitali" intrucat intre timp s-au indragostit de banii huliti de TATUCUL lor Marx…Istoria Comintern consemneaza clar creareain anii 1960 a "miscarilor de protectie a mediului" in tarile occidentale supertehnologizate pentru a fi subminate, in timp ce in Lagarul de Concentrare BOLSEVIC catastrofele ecologice se tineau lant, culminand cu Cernobyl 1986…"Neomarxism" pur…

  14. Eu nu inteleg cum poti sa produci 140000 de gk de co2de persoana ? Dintr-un kg de kerosen cate kg de co2 se emana? Deci daca pe o pesoana se produce 140 de tone de co2 atunci pt 200-300 de pasageri cat co2 se produce ? dintr-un kg de lemn ars ranane mai multa cenusa ? ceva nu e corect.

  15. Se pare că principalul scop al”marii resetari” e să își bată joc de oameni(pină la eliberarea planetei). Norocul omenirii e că nu pot acționa decit unde s-au înfiltrat….

  16. Vezi ca e firma romaneasca Tarom, practicile din Romania sunt doar pe fals in acte, teroare cetateni, invinovatiri fara vina si baza, si pot continua. Tot circul cu alta firma(swiss + helvetica) si nu exista asemenea specificatii in scris pe bilet! Nu e bascalie, este realitate! Sa vedem daca le vor fi impuse aceste cerinte tuturor companiilor aeriene. Deocamdata nu exista inscriptia pe biletul actual.

  17. aia inseamna „taxa pe carbon”,
    simplu!

    (si taxa de wc public va creste nitzel….)

  18. @parere…

    tarom e in Skyteam este a doua alianță aeriană din lume, după Star Alliance și înaintea Oneworld. Înființată în 2000, alianța are acum 13 membri, uniți sub sloganul „Ne pasă mai mult de dumneavoastră”.

    -si „aeroflot” tot acolo e!
    (dl. piperea a eliberat carbon,
    vrea „sa ne ucida pe toti”
    si e pro-rus,
    dupa cate se pare!)

    🙂

  19. @urSulla Zvîrlefuss

    -nu draga,
    provine din differenta de consum:
    5 GRAME pentru un drum -cap/coada-
    de 3’000 de kilometri
    e o realizare deosebita!
    -nici aurul nu se cantareste cu asemenea „acuratetze”!!!!!!!!!!!!!!!!

    -tarom trebuie tras la raspundere pentru fanteziile alea!

    @Ionel Tincoca
    -marsh in ma-ta de analfabet,
    agaricii ca tine si ca urSulla Zvîrlefuss
    au distrus planeta:
    nu intelegeti lucruri elementare,
    nu puteti calcula elementar!

  20. Probabil analizorul de codoi al avionului a făcut curba concetrației din avion care înmulțită cu debitul de aer vehiculat dă cele 141 kg estimate pe 2 ore 25 minute respirând “non stop” pentru zilele de 18 și 20 febraurie 2023. Diferența provine de la faptului că aerul din avion la plecarea din Germania de pe aeroportul din Frankfurt este mult mai poluat decât cel de pe Henri Coandă București. Trebuie să fie o greșeală la unitatea de măsură. Dacă în 2 ore 25 minute produci 141 kg de bioxid de carbon, în 24 de ore rezultă 1,5 tone/ persoană. O familie cu 4 persoane 6 tone pe zi, 180 tone pe lună etc… Cred că la conducerea omenirii sunt numai nebuni și ticăloși. Cum se plătește escrocheria de “Taxă pe Valoare Adăugată” pe pâine, lapte, cârnați, hârtie igienică, anticoncepționale așa va apărea în curând pe bon un nou bir: Taxa de Carbon. La lapte mare că vaca flatulează, la hârtie igienică că unde se folosește pute, la anticoncepționale mare că se gâfâie. De altfel taxa Văcărit- taxă per cap de vacă și Coșerit- taxă pe numărul de coșuri de fum era în Evul Mediu în Țările române. A fost blamată în cărțile de istorie din regimul de democrație populară. Uite regimul de democrație europeană ne spune că domnitorii români era un ecologiști care lupta contra încălzirii planetei.

  21. sa lasam gargara cu 5 grame de codoi differenta
    (poate dl. piperea si-a pierdut sufletu-n drum,cum se spune;
    a emanat IN PLUS)

    -in mod real (asta spune maxtor)
    1$ 1990 era LA JUMATE fata de 1$ 1980,
    official cica rapportu e de numai 1:1,1.

    uite trishare,
    1:1,1 in loc de 1:2
    pare caz(!) de pedo sau de zoo…….
    (e 1:2,00 pentru inconomisti)

  22. – 1$ 1990 era LA JUMATE fata de 1$ 1980

    -intrebati la „jimbo” carter,
    la Ronald „nancy” Reagan
    sau la george „skywalker” bush,
    inregistrarile le gasiti in biblioteca Congressului.

  23. „jimbo” carter, la Ronald „nancy” Reagan sau la george „skywalker” bush

    -pederasti,pedofili,
    au alte preocupari.

  24. Intre „dreptul de a respira” shi privilegiul de a calatori cu avionul care consuma mult oxigen din atmosfera e totushi o mare diferentza. Ca sa avem totzi ce respira: oxigen din atmosfera, unii dintre noi, cei foarte bogatzi, vor trebui sa calatoreasca mai putzin cu avionul ca sa ramana suficient oxigen pe care totzi sa il putem respira.

  25. „Apare acolo, desigur, nelipsita referință la cou_veed și statusul vakseenal.”

    Poate eu nu stiu sa citest, dar n0am vazut nicaieri statusul vakseenal. Apropo, ce-o fi aia? sau domnul profesor e asa de saracut ca nu stie sa scrie lucruri elelmentare.

  26. Planul e simplu. Anumite tari declarate de dictatura mondiala indezirabile au f mult petrol si gaze. Daca nu mai folosim petrol si gaze tarile astea au sa fie slabite economic si militar. Desigur noi o sa traim in frig si mizerie dar nu conteaza pentru dictatura mondiala. In plus baietii or sa puna mana pe o gramada de bani taxandu-i pe fraieri pt fiecare gram de carbon. Si in final se pot lauda megalomanic ca au salvat si planeta! Nu e asta un plan minunat?

  27. Este o masura binevenita, ca sa salvam planeta. Nu mai conteaza milioanele de tone de plastic din rauri si oceane, de exemplu. Ceea ce conteaza este supravegherea stricta, din diverse motive.
    Se zice ca atunci cand tot ce ai este un ciocan, toate obiectele din jur ti se par cuie.
    Asa si cu pseudoelitele crimei organizate, au descoperit internetul (de fapt au furat bineinteles inventia) si tot ce ii intereseaza e sa cipuiasca si sa urmareasca lumea, prin aceasta unealta performanta.
    In afara de aceasta bestie (WWW) insa, nu au multe atuuri.

  28. Surprizele autodemascarilor AGENTILOR SOVIETICI se tin lant, iata ca Emile nu e altul decat humoroid zis gelu, specializat in calcularea consumurilor de cherosina la avioane, respectiv de pacura la CREMATORIILE NAZISTE…

  29. @Emile
    -e fantasmagoric dar nu exagera!
    (ca dai in Editat,jidanu spurcat de,Editat,Alexandru Mironov
    si nu te vad bine)

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.