Producătorul chinez de automobile Chery are o politică de prețuri care poate surprinde europenii. SUV-ul Omoda 5 are acum un preț de pornire de mai puțin de 23.000 de euro, iar sedanul Arrizo 5 Plus, cu dimensiuni asemănătoare cu Skoda Octavia, se comercializează cu 9.350 de euro.
Chery Omoda 5 se importă în Spania și este concurent pentru Renault Austral și noua Dacie Duster 1.2 TCe. Spre deosebire de acestea, modelul chinezesc se laudă cu 5 stele EuroNCAP, este propulsat de un motor 1,6 turbo cu putere maximă de 185 CP și are un preț de pornire de 22.900 euro. Chery oferă o garanție de 7 ani sau 150.000 de kilometri, dar sunt țări din Asia unde acest model are garanție de 1.000.000 de kilometri pentru motor și transmisie.
Roțile din față primesc cei 290 Nm prin intermediul unei transmisii 7DCT prin care mașina sprintează de la 0 la 100 km/h în 7.8 secunde. Dotarea standard cu motor de 185 CP și cutie automată poate reprezenta o concurență serioasă pentru constructorii europeni, la acest preț. Modelul Chery Omoda 5 nu se vinde încă în România.
Celălat model al constructorului chinezesc, Arrizo 5 Plus, are dimensiuni de 4644x1814x1493 mm si un ampatament de 2650 mm, mai mari decât o Dacie Logan fabricată în România și care se vinde la un preț mediu de 15.000 de euro.
Arrizo 5 Plus are un preț în Europa care începe de la 9.350 de euro. Totuși, dotată cu motorul 1.5 Turbo de 147 CP și cutia automată cu 9 trepte, mașina costă 12.400 euro. Dotările standard includ sistemul multimedia cu afișaj de dimensiuni generoase, tapițeria din piele și sistemele de siguranță activă și pasivă. Va fi disponibilă și o versiune de top, cu motor de 197 CP și cutie secvențială cu 7 trepte.
Ion-Oroles Manolache
n-as cumpara asa chinezarie.
nici macar nu s-au ostenit sa vina cu un nume decent.
Informația este excepțională. Mașinile europene au ajuns un lux, plus că sunt foarte slabe la nivelul fiabilității, în frunte cu Germania care devine o amintire ca producător de calitate. Asiaticii ar putea revigora piața însă cu Ursula și criza europeană e greu de rezolvat, trebuie încercat. Oferta chinezească poate da o lovitură artificiilor de pe piața auto.
Zilele trecute am scris că, au trimis americanii în ukraina un lot mare de mașini noi, dube speciale pe baza de curent electric, ce sa vad in seara asta, 3 mașini identice cu alea trimise în ukraina, înregistrate pe VS, circulând in județ! Fraților, cumva au trimis și în Romania un mic lot de asemenea dube sau deja au fost împrăștiate pe lovele?! Atenție, nu e bășcălie!
Va avea grija UE sa le interzica. Nu asta face UE-ul ?
Voi ati devenit o combinatie intre china noua si pravda. Cum sa „revigoreze”? Poate sa ingroape. Macar luati ceva bani pentru publicitate? Merita?
Inca una și mai tare, am văzut pe fly24, mai urmăresc din când în când zboruri, cursa aeriana Wizzer Iași-Larnaka a decolat nu din aeroportul Iași, a decolat dintr-un sat din sudul județului Iași, de ce? Probleme in zonă sau la zburătoare? Cursa WWZ3693, decolare din zona Iași la 21,35 aproape de granita cu județul Vaslui cu aterizare in Larnaka la 00,25. Oare nici zburătoarele acestei firme nu mai sunt sigure? Sa vedem daca vor scoate un sunet despre bursa din seara asta! Nu are întârziere, e vorba de locația de decolare mult prea departe de aeroportul Iași. Cumva acum e la moda că zburătoarele să decoleze de pe câmp sau nu de pe pistă avioanelor?
@Vasile
scrie ca poate sa revigoreze piata, adica vanzarile, nu productia.
Relațiile cu China ar trebui restabilite sau le lăsăm să fie benefice doar SUA?
Cu peste 10 in urma masinile sudcoreene se vindeau in US sub zece mii bucata si cu garantie pe 9 ani. Nu au avut mare succes iar acum Hyunday se vinde mai bine ca Toyota si Honda. Chinezii ii vor ingropa pe toti ca pret si calitate.