Negocierile de la STB au eşuat: Transportul rămâne paralizat

Luni este a cincea zi de grevă la Societatea de Transport București (STB), după ce negocierile au eșuat. Totuși, unele mijloace de transport ale societății se află pe trasee.

Negocierile dintre reprezentanții angajaților de la Societatea de Transport București, aflați în grevă de joi dimineața, și autorități au eșuat. O nouă întâlnire este programată luni. Anterior, sindicaliștii au spus că primarul general nu a stat mult cu ei, iar Nicușor Dan a declarat că singura revendicare a fost demisia directorului.

Astfel, luni, pentru a cincea zi la rând, numeroși șoferi și vatmani nu s-au întors la serviciu, continuând greva.

Primarul general Nicușor Dan a declarat că mulți dintre angajații Societății de Transport București (STB) și-au reluat, duminică, activitatea și sunt mult mai mulți șoferi și vatmani care ar fi ieșit la lucru dacă nu ar fi fost „intimidați” de sindicat.

„Mulți angajați STB și-au reluat azi (duminică – n.r.) activitatea. Am avut pe traseu 65% dintre tramvaie și troleibuze și un număr mic de autobuze. Salut decizia celor care au înțeles că rezolvarea problemelor se face prin dialog, respectând legea”, a spus primarul general Nicușor Dan, pe Facebook.

Angajații Societății de Transport București au intrat joi dimineață în grevă spontană. Tribunalul București a suspendat protestul, însă angajații STB au continuat să nu vină la serviciu.

Oamenii cer un nou contract colectiv de muncă, salarii majorate și demisia actualului director. Potrivit sindicaliștilor, un șofer de la STB câștigă, în prezent, aproximativ 4.000 de lei brut, deși lucrează sâmbăta, duminica și în alte zile libere.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 3
Author

4 Comentarii

  1. Cineva competent si credibil din primarie trebuie sa-l inlocuiasca urgent pe Ciufulici de la comanda oricaror negocieri cu grevistii. Individul nu este luat in serios de nieni, mai mult nu mai impune autoritate si respect nici macar celor care matura mijloacele de transport. Ciufulici are partea cea mai mare de vina in continuarea acestei greve prostesti.

  2. „nuuuu nuuu poot pleecaaaa ca suunt „pus” sa indeeplineeesc „planul”….”. astia sunt „alesii” yes-man sistemului intru indeplinirea pas-cu-pas a haosului.

  3. Carliontatul pare pus acolo cu un scop precis, demolarea Capitalei. Incompetenta lui este doar aparent o intamplare- nu e voie sa vina vreun om calificat si hotarat care sa rezolve uriasele probleme ale unei metropole, trebuie sa fie exclusiv Halaici, Lisi si alte specimene.
    Cum altfel s-ar putea de exemplu cumpara pe sub mana si la preturi de nimic cladiri istorice si terenuri in cele mai manoase zone, decat cu incompetenti sadea la conducerea Primariei.
    Post-’90 este o conditie sine-qua-non sa devii inalt functionar: sa fii incompetent. Asta e prima cerinta. Daca mai esti si corupt si ai si dosarel pe la manastiri, postul e al tau.

  4. vina mahalahioaicaa! Ea ne lasa ca sa fuuram!
    Ea ne duce in excursii si ne da bicicleteee!
    Nu vrem bani, nu vrem valuta, vrem pe Roman…

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.