Negoiță. Trebuie să descurajăm creșterea numărului de mașini

Creșterea taxelor și impozitelor locale este o problemă importantă pentru administrația publică, spune Robert Negoiță, dar România este una dintre cele mai subfinanțate țări în acest domeniu, a afirmat acesta la B1Tv.

Negoiță a afirmat că ponderea bugetului administrației publice locale în bugetul consolidat este sub 20%, în timp ce în alte țări civilizate aceasta variază între 30% și 60%.

În ceea ce privește impozitarea, el a susținut că este necesară o creștere a impozitării pe proprietate, în special pentru autovehicule, nu doar pentru a colecta mai mulți bani la buget, ci și pentru a descuraja creșterea numărului de mașini în București, care devine o problemă acută.

Negoiță a subliniat că numărul mașinilor crește anual cu zeci de mii, ceea ce afectează traficul și calitatea aerului.

”Nu știu la ce s-a gândit Guvernul, credeți-mă că nu am lucrat la chestiunea asta, dar dacă este să îmi dau cu părerea, cred că pârghia fiscală este una care s-a dovedit în alte țări, s-a dovedit eficientă. Mai sunt și altele, de exemplu, ai loc de parcare, ai dreptul să-ți înscrii mașina, n-ai loc de parcare, nu poți. În lumea civilizată funcționează astfel de reguli, pentru că într-adevăr este o problemă care devine acută în București, asta cu numărul mașinilor, ca să nu mai vorbim de traficul, care devine din ce în ce mai insuportabil și aerul pe care îl respirăm devine din ce în ce mai viciat”, a conchis Negoiță.

 

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda

23 de Comentarii

  1. Ba, esti prost?
    Tu nu mai ai ce fura, bag seama.
    Sa faci parcari pentru carute si cai, la intrarea la metrou.

  2. Ha, ha! Duamne, țâni-le năravu’! Ca să trăit’ ghine…

  3. sa traduc pentru prostime… impozitele pe proprietate sunt mici, impozitele pe masini incep sa se diminueze ca toti se orienteaza pe hibride si nu mai platesc 2000 pe un amarat de 2.4L, primariile sunt imprumutate de pe extern, si in curand se termina pomenile de la UE, asa ca o sa inceapa sa scada ratingul administratiilor locale, si o sa se imprumute cu dobanzi mari, asa ca biruri. Plus de asta, ar trebui sa prezinte o evidenta clara, de unde scoate el zeci de mii de inmatriculari? considera masina care schimba 5 proprietari ca 5 masini?

  4. te-a invatat unchiuletul sau asta este di la pretini?
    Ma minunez mereu de ce fiinte voteaza romanii!

  5. Ia incearca sa reduci numarul de masini, sa vezi cum iti dau nemtii cu UE-n cap…ca doar de ce crezi ca s-a facut UE?

  6. sa-si ia shofer daca au inceput sa-l lase nervii la volan….mu-ha/ha!

  7. Daca aerul e poluat te poti muta la tara. Nu poti sa pui taxe pe masini pentru ca numai cei bogati sa-si permita sa le aiba. Daca omul renunta benevol pentru ca sta in trafic prea mult si ajunge cu metroul mai repede asta e altceva. Altfel creem tot felul de societati aberante in care statul ne jupoaie de bani pe tot felul de motive ca poluam ca mancam carne prea multa ca bem sucuri prea mult etc, etc

  8. @Fake Democracy, ” Nu poti sa pui taxe pe masini pentru ca numai cei bogati sa-si permita sa le aiba.”

    -ba da!

  9. Nu mai este combustibil pentru tancuri? Plus cargouri care aduc junk-ul asiatic la lenesii de europeeni? Prostia omoara Romania.

  10. Nu trebuie pusa problema asa. Adica nu sa descurajezi omul sa isi ia masina, ca pana la urma e dreptul lui sa o faca. Daca vrei mai putina poluare trebuie sa fluidizezi circulatia. Daca vrei sa inccurajezi omul sa foloseasca mijloacele de transport in comun trebuie sa le pui foarte bine la punct pe acestea (retea optimizata in ce priveste timpii de ajungere din punctul A in punctul B, orar stabil, legaturi optime intre diversele tipuri de mijloace de transport in comun, coaching pentru clientii retelei de transport in comun: la intrebarea “cum ajung din A in B?” sa li se ofere variante de trasee).

  11. Noi spunem sa „descurajezi” numarul de sniff-uri pe care „practici” zilnic, scla-vu-le!

  12. „Negoiță. Trebuie să descurajăm creșterea numărului de mașini.
    Sa dea, intai, el un ex. Sa-si vanda masina, sa circule cu bicicleta pe pistele facute de el.

  13. La ore de varf metroul era plin de oameni si de trenuri, pana la limita capacitatii, mai multe garnituri nu mai incap fizic cat sa circule si in conditii de siguranta

  14. Negoiță și gradul de civilizație, baba și mitraliera, când PSD-ul e în criză și le-a dat Ciolacu ordin să-și strangă cureaU, pe românește descurcați-vă frațillor de partid.

  15. Când ai dat mii de autorizații de construire nu te-ai gândit, sau atunci era mai important să încasezi spaga corespunzătoare?

  16. Asta e ala cu 1200 de apartamente construite pe persoana fizica?

  17. Traficul, circulatia si poluareq depind de masini. Daca in autubuze e mai cald sau la fel de frig ca afara, Negoita merge cu autobuzul sau vorbeste ca campanie si trebuie sa zica si el ceva sa dea bine. Dar el nu serveste decat bolizi de lux, primiti din shapgi de primar. Autobuzele prea murdare si nespalate, el cere altora sa mearga cu ele

  18. Declarații politice mincinoase nonstop că au imunitate politica! Inițial am crezut că, vor sa reducă limita extinderii fostei soții doar la ursarul Ciolacu și nu mai departe😂😂😂! Scuze, am greșit! E vorba de mașini cu 4 roti😯! Bă fraiere, cum reduci tu numărul prin limitare daca exista programul semnat prin acte care sa forțeze cifra de afaceri în creștere a mașinilor cumpărate de Romania, deși mare parte s țărilor, au închis ușa oricăror mașini electrice sau hibrid. Cum poate acest nesimțit sa mintă atâta timp cât sunt acte semnate de politicienii romani in străinătate? Upssss, am uitat: VORBEȘTE IMUNITATEA POLITICA IN DECLARATII, nu omul serios care și-a pierdut calea vieții onorabile și demne! Felicitări, v-ați atins scopul, propria denigrare cu bună știință, leprelor din politica românească 😂😂😂! Sa nu urlați că vreți să fiți respectați de cetățeni, autodenigratilor din politica!

  19. NUMARUL AUTOVEHICOLELOR PROPRIETATE PERSONALA TREBUIE REDUSE PRIN IMPUNEREA RESTRICTIEI DOAR UN AUTOTURISM PENTRU O FAMILIE. CE DEPASESTE SA SE IPOZITEZE SUPLIMENTAR CU 50% RESPECTIV 100%.

  20. Astia au dat autorizatii de constructie peste autorizatii de constructie, de rezidency noi noutze in mijlocul unor cartiere de blocuri co muniste, normal ca nu mai exista loc liber sa arunce un ac, spatii de parcari nici atar. O zona rezidentiala relativ aerisita, se va sufoca de noi blocuri si locatari cu mari pretentii si ast3ptari cum le-au promis in reclamr rechinii imobiliari, clienti ai Oar.tidului Stat gen Nordis.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.