Nokia nu mai este cea mai mare marcă finlandeză

Sucurile finlandeze Angry Birds au depasit Nokia in clasamentul celor mai puternice branduri.

Angry Birds, franciza detinuta de compania Rovio, a devenit brandul cu care filandezii se mandresc cel mai mult, depasind Nokia, care a detinut pozitia fruntasa anul trecut, scrie BGR, potrivit Ziare.com.

Vanzarile Angry Birds din Finlanda le-au depasit pe cele ale Coca Cola sau Pepsi si in curand sucurile cu pricina vor ajunge si pe rafturile magazinelor din Noua Zeelanda sau Australia.

Sucul are gust de fructe si se gaseste in trei variante: Tropic, Paradise si Lagoon.

Probabil ca succesul atat de mare se datoreaza si ambalajului cu animale colorate, care atrage atentia in special copiilor.

Brandul Nokia a fost estimat, anul trecut, la 21 de miliarde de dolari, dupa ce a pierdut 16 la suta din valoare.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.