”O lucrare complexă.” 7 oferte pentru 41 kilometri autostradă

Şapte oferte au fost depuse pentru construcţia celor 41 de kilometri din Autostrada Transilvania, dintre Poarta

”O lucrare complexă.” 7 oferte pentru 41 kilometri autostradă

Şapte oferte au fost depuse pentru construcţia celor 41 de kilometri din Autostrada Transilvania, dintre Poarta

Şapte oferte au fost depuse pentru construcţia celor 41 de kilometri din Autostrada Transilvania, dintre Poarta Sălajului şi Nuşfalău, care cuprinde şi tunelul Meseş, a anunţat, luni, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.

„CNAIR a anunţat astăzi depunerea pentru proiectarea şi execuţia subsecţiunilor Poarta Sălajului- Zalău (inclusiv Tunel rutier la profil de autostradă în zona Meseş) şi Zalău-Nuşfalău (cu o lungime totală de 41 de km). Fiecare dintre constructorii şi proiectanţii din România-Bosnia Herţegovina, Turcia şi Italia care au depus oferte au în faţa lor o imensă provocare.

Vorbim de o lucrare extrem de complexă ce implică execuţia faimosului Tunel Meseş (cu două galerii) în lungime de 2,89 km şi cu 2 benzi de circulaţie pe sens, precum şi construcţia a 65 de viaducte, poduri şi pasaje”, a scris Sorin Grindeanu, pe pagina sa de Facebook.

Distribuie articolul pe:

9 comentarii

  1. omorat mineritul, im loc sa traversati Carpatii cu tunele. Acum aveam trei strapungeri cu tunele duble si cateva zeci de echipe ce lasau mostenire meseria lor. Dar voi nu vreti prosperitatea romanilor, vreti doar prosperitatea amantelor si beizadelelor voastre.
    Ce cauta Dana Nastase in gradina Corbu, la TV? Sa ne spuna cum au facut miliardele, din oua si rosii??..

  2. Astia din Bosnia sunt cei mai tari, au in spate turcii! Vai de tine Romanie, rau ai ajuns, nu mai faci nimic singura, te-au „dezvoltat” astia in jos!!

  3. Hmmm, lucrare complexa? De ce? Sunt prea multi la imparteala parandaratului, sau sunt prea multi care vor sa isi construiasca sau finalizeze casoaiele cu materiale de la constructia de drumuri si nu va descurcati?

  4. Sa faci autostrada pe langa Zalaul militienilor si securistilor este o afacere de familie a nepotilor lui Virgil-Imre adusi cu totii in ultimii 30 de ani in Bucuresti pe scaune mari. Se dovedeste puterea lor absoluta in fata oricarui guvern si presedinte. Aceasta autostrada paralela cu cealalata era ultima prioritate a Romaniei. Dar Grindeanu are ordin de la superiorii sai sa o termine rapid.

  5. Iară dăm pe spate pentru a doua autostradă spre Ungaria când nici Muntenia nici Moldova nu sunt legate de Ardeal, cum nici Muntenia de Moldova? La fel lipsește autostradă Craiova București și Craiova Lugoj. Nu-i destul că orașele Cluj Napoca și Târgu Mureș au autostradă spre vest Szeged prin Arad. Îi Ioai, ioai! la UDMR că nu sunt legate și direct de Oradea și de acolo de Debrețin? Și Careiul, vai Careiul al cărui primar nu a permis bust de-a lui Brăteanu de Centenarul Unirii 1 Decembrie 2018. Bust, nu la gunoi cu statuia lui Mihai Viteazul ca să-l punem pe Laslău de la 1300. Așa că în spiritul a ce se întâmplă în Ardeal domnul ministru Grindeanu zice că Moldova, Muntenia și Oltenia să mai aștepte.

  6. prostovane rramstenez, bey bb oz gore, ciocu mic cand graiesti de prin partile alea nefericite pline cu fosti iobagi.
    Asa se scrie, idi: ”R o m â n i a”.

  7. Asta-i românia eșuată, condusă de pe facebook!…poate ne explică pulifrici în ce stat european se conduce un minister sau o țară de pe facebook sau twitter?…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.