Efectul pensiilor speciale a transformat statul român într-o structură captivă nesupusă controlului de legalitate și utilitate publică.
A fi deasupra legii nu reprezintă doar abateri ci o realitate guvernamentală în care se stabilesc liniile directoare ale unui complot împotriva statului de drept.
Înzestrarea foștilor Președinți în nota unor dispoziții de familie, cu imobile și logistică publică improprie în fapt activităților private, este contrarie normelor constituționale.
Acordarea acestor favoruri absolut nejustificate contribuie la amplificarea debilizării vieții publice și menținerii strategice a arbitrariilor ca norme statale.
Sprijinirea foștilor președinți, cu expertiză unică, în proiecte este în spiritul activității statale, însă înzestrarea viageră depășește atribuțiile unui stat democratic.
De la vilele dictatorului statului comunist, mult incriminate, s-a trecut la împroprietărirea unor aleși a căror implicare și eficiență în activitatea statului este constituțional aproximativă.
Klaus Iohannis, specializat în reședințe moca, s-a dovedit un simplu manipulator când în fapt avea obligația să urmeze o agendă a reformei, ceea ce nu a făcut.
Revizuirea bonificațiilor acordate foștilor președinți prin înlăturarea acestor avantaje neîntemeiate, ca în cazul majorității foștilor demnitari, prin aliniere, ar fi în sensul aducerii acestora în responsabilizarea mandatului.
Interesant !Nici un comentariu !De fapt sunt inutile…treaba merge…pensia speciala…merge…ei isi bat joc de noi…cu drag.
Tac ca dânsu-n iarbă.În plus, sunt convinși că fac o treabă așa de nemaipomenită încât speciala e un fleac, o palidă recompensa pentru augustele lor persoane ce au onorat cu galactica lor competență țara asta care s-ar fi prăbușit fără ei.