Planul lui Grindeanu pentru Portul Constanța. Ce spune de cerealele ucrainene

Sorin Grindeanu anunță un nou plan pentru Portul Constanța. Ministrul vrea să reducă evaziunea fiscală.

Vrem digitalizarea portului Constanța, în câteva zile nimeni nu va mai intra fără ticket, spune Grindeanu. E o primă fază a proiectului, prin aceasta sperăm să reducem, cât de mult posibil, evaziunea fiscală”, a spus acesta.

Ministrul Transporturilor a anunțat la un post Tv că digitalizarea Portului Constanța a intrat în linie dreaptă.

„A fost o întâlnire la Galați, a fost cu omologul meu din Ucraina ca să discutăm despre cerealele din țara vecină. S-au căutat soluții și eu spun că s-au găsit. În primul rând, canalul Sulina, care rămâne singura modalitate de transport care îndeplinește criteriile internaționale. Se va putea naviga pe canalul Sulina 24 de ore  din 24. Le-am propus ucrainenilor să folosească portul Galați, portul Brăila”, a susținut Sorin Grindeanu.

 

 

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 2

13 Comentarii

  1. Reducere evaziune fiscala si Ucraina nu pot co-exista in aceeasi propozitie

  2. D-le Grindeanu esti sigut ca sunt doar CEREALE ale Ucrainei sau mai sunt si ale umor firme din SUA?
    Păi daca sunt e vreun secret?
    UCRAINA este una din cele mai importante țări din Europa pt SUA.
    INTERESE, INTERESE si iar INTERESE !
    De aceea UCRAINA are mult tupeu nu numai fata de ROMÂNIA.
    Vreu PACEA! Vreau ca EUROPA sa fie demnă. Acum Europa e in genunchi si trebuie sa se ridice!

  3. Colonia bandustan n-a fost in stare singura sa faca un plan pentru portul Constanta. A trebuit sa vina stapanii si sa ordone sa-i servim pe aia din tribul de ukrani. Ca ukranii iubesc mult razboiul dar avand numai sulite si arcuri cu sageti e mai greu…

  4. Apropo de pierdut banii: cat pierde Romania prin neincasarea taxelor de transport (utilizare a drumurilor si a infrastructurii portului Constanta) pentru facilitarea exportului cerealelor ucrainene? Asta in plus fata de pierderile agricultorilor romani.

  5. are dreptate carnatul..!! ce cauta toti neavenitii in port punand intrebari indiscrete si belind ochii la ce nu-i voie ..!sa fie clar ..! spaga are un drum bine stabilit , dare , primire , inregistrare si impartire ..! cine vrea sa strice ” ordinea ”..??!

  6. La halit cacao, se pricepe grindeanu de minune. Pofta buna in continuare.

  7. Guvernu’ asta impreuna a pus tunurile pe agricultura Romaniei. Dupa aceea importam modelul vecinilor din Ucraina , vin niste companii mari si cumpara terenurile arabile la pret redus. Minunat plan de afaceri ! Totuil o sa mearga ca uns pentru acesti securisti tampiti.

  8. ministrii ar trebui sa aiba proiect de diploma, un cotet de gaini. Sunt convins ca nu ar lua examenul!
    Stie don ministru cu ce se mananca portul Constanta?
    Ce mafie, ce clanuri, ce utilaje sunt?
    Macar stie cate dane sunt acolo?
    Sa fim sanatosi, nu avem nici-un politician cu 12 clase, pe bune!

  9. Găselnița asta cu digitalizarea, pentru mărirea capacității de trafic în portul Constanta este egală cu găselnița Măscăriciului de la Kiev, precum că tancurile Leopard îi va da ruși peste cap, făcând posibilă chiar și „cucerirea Moscovei”, scoaterea Rusiei din Europa. Două frecții cu apă chioară, la un picior de lemn, ceva în genul celebrului îndemn „ Mircea fă-te că lucrezi”, procedeu/indemn care are mare căutare printre pitifelnicii care guvernează Romania, cu Puturosul Național în frunte.

  10. Portul Constanta este acaparat de firmele de casa ale psd, de la utilitati si remorcaj la tot ce misca. E cu circuit inchis,afacerile in port sunt controlate de oamenii lui Mazare.

  11. Nea Grindiane, hoholii vor canalul Bastroe, ce ai cu ei! Ei vor serviciii portuare gratis, camioanele lor distrug asfaltul si nu platesc rovineta! De ce? Asa ajuti dta Romania?

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.