Promisiuni la kilometru: „Grindeanu e de neoprit”

Premierul Marcel Ciolacu a fost întrebat, luni, la Târgovişte, despre dezvoltarea reţelei de infrastructură de mare viteză cuprinsă în programul de guvernare şi a spus că „Grindeanu e de neoprit” iar programul a fost depăşit.

„L-am depăşit! Vedeţi că am depăşit şi borna de 1.000. Am o veste, părerea mea e bună. Vedeţi că Grindeanu e de neoprit! Staţi să vedeţi când terminăm primii 150 de kilometri din Autostrada Moldovei (…). Guvernarea nu-i numai a lui Ciolacu, Grindeanu e de vreo doi ani. Deci eu vă spun că îl vom îndeplini”, a răspuns Marcel Ciolacu, întrebat dacă a respectat programul de guvernare în care a stabilit dezvoltarea reţelei rutiere de mare viteză cu 30% faţă de momentul decembrie 2022.

Premierul a adăugat că, la acest moment, sunt multe lucrări de infrastructură care se fac în Moldova.

„E o concentrare mare în acest moment în Moldova, fiindcă a fost total incorect ce s-a întâmplat în aceşti 30 de ani. Dar nu există zonă din ţară în care să nu se lucreze în autostradă. Cred că facem legătura şi cu centura, cu A0”, a mai spus prim-ministrul.

Ciolacu a subliniat şi că fostul ministru al Transporturilor Cătălin Drulă a avut zero kilometri de autostradă inauguraţi.

„Singurul ministru din istoria transporturilor care n-a tăiat… nici măcar n-a arătat un kilometru de autostradă”, a afirmat Ciolacu.

Premierul a adăugat că joi, după şedinţa de guvern, va discuta cu toţi miniştrii care au proiecte prin PNRR gradul de execuţie al fiecărui proiect.

Prim-ministrul Marcel Ciolacu a fost prezent, luni, pe şantierul de la DN7 modernizare şi lărgire la patru benzi a tronsonului Bâldana – Titu. Valoarea contractului este de 242 de milioane de lei, bani asiguraţi prin Fondul de Coeziune din alocarea financiară 2014-2020 a Programului Operaţional de Infrastructură mare. .

Recomanda

6 Comentarii

  1. Grindeanu este un figurant care niciodata nu a dorit sa urgenteze autostrada din Moldova, exact ca sefii lui Dragnea sau Ponta. De Ciolacu nu mai pomenim care este jignit daca este comapart cu moldovernii. Norocul acestora a fost marele nepot al lui Stefan cel Mare, acest neobosit constructor de nivel national Umbrarescu. El s-a luptat cu guvernul pentru a realiza aceasta autostrada. Aia aveau nevoie de el pentru a misca lucrurile in toata tara.

  2. O să ”asfalteze” până la Marea Egee , dacă nu îl oprim. O fi terminat să își pietruiască biroul ministerial. Ho tovarășe ! Mai încet , ce se aude cu salvarea Tarom-ului , mai avem companie de aviație națională ? Tocmai am aflat că sârbii o exind pe a lor în timp ce a noastră se ”topește” precum ceara lumânării. Da cu CFR-ul cum stăm ? Liniile ferate sunt de pe vremea lu ”impușcatu de la Târgoviște”. Ăla de a fost asasinat de ”buneii” tăi securiști ca să ”vii” tu mare ministru !

  3. Care e realizarea lui grindeani, banii vin din pnnr, ăla făcut de usr așa cum urla comasații

  4. hahhaaha… daca nu aveau ordin de la stapani sa construiasca drumuri catre ukropia, moldovenii nu aveau nici azi sosele si autostrada in constructie, la fel si cu trenurile peste Dunare catre Bulgaria… acuma, brusc, nu mai sunt probleme de finantare, nici ONG-uri sa protejeze gandacul de Colorado de pe traseu, nici DNA/USR sa conteste ca nu mai sunt studii de fezabilitate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.