S-a dat startul lucrărilor pentru magistrala de metrou Gara de Nord – Gara Progresul

Primăria Sectorului 4 a demarat lansarea în Sistemul Electronic de Achiziții Publice a documentației pentru contractarea firmei care va construi tronsonul Magistralei 4 de metrou, de la Gara de Nord până la Gara Progresul.

„Sectorul 4 al Municipiului București continuă să investească masiv în infrastructura strategică a Capitalei și aduce metroul de la Gara de Nord până la Gara Progresul”, au declarat reprezentanții primăriei într-o invitație adresată presei.

Potrivit informațiilor oficiale, Primăria Sectorului 4 a postat documentația de atribuire în SEAP, marcând astfel un pas esențial în procesul de extindere a magistralei M4. Detalii suplimentare urmează să fie dezvăluite de primarul Sectorului 4, Daniel Băluță, în cadrul unei conferințe de presă programate pentru miercuri, 3 aprilie, de la ora 11:30, la parcarea de tip Park&Ride de pe Șoseaua Berceni nr. 106r, în proximitatea stației de metrou Tudor Arghezi.

În luna februarie, a fost anunțat începutul proiectului de construire a noii magistrale de metrou M4, între Gara de Nord și Gara Progresul, sub coordonarea Primăriei Sectorului 4, în parteneriat cu Ministerul Transporturilor, Metrorex, Consiliul Județean Ilfov și Primăria Sectorului 5. De asemenea, s-a confirmat depunerea cererii de finanțare în valoare de 2,5 miliarde de euro, din fonduri europene nerambursabile, prin intermediul Programului Transport al Uniunii Europene 2021-2027.

Conform proiectului, noua linie de metrou M4 va cuprinde 14 stații, pe o lungime de aproximativ 11 kilometri, traversând teritoriul sectoarelor 1, 4 și 5 ale Bucureștiului, precum și comuna Jilava din județul Ilfov. Traseul va porni de la Gara de Nord, parcurgând mai multe artere importante ale orașului până la Gara Progresul, incluzând intersecții și bulevarde cheie.

De asemenea, Primăria Sectorului 4 a avut deja un rol activ în dezvoltarea infrastructurii de transport public, coordonând construcția stației Tudor Arghezi de pe Magistrala 2 Pipera – Berceni, inaugurată în noiembrie anul trecut. Așadar, cu un angajament puternic și investiții semnificative, Sectorul 4 se afirmă ca un jucător-cheie în modernizarea rețelei de transport public din București.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 3
Cosmin Pam Matei 4560 Articole
Author

6 Comentarii

  1. Este o traba buna. Dar metroul spre Otopeni cand se va face? Este prima prioritate a unei mari capitale europene. Banii bucurestenilor trebuie sa ramana in Bucuresti in procent de cel putin 50$ si nu 10% ca pana acum. S-au dus mereu la ‘metroul’ caricatura al Bocului si la alte inginerii ale securistilor lui Asthalosh.

  2. când se va turna prima cifă de beton (dacă?) mijlocul de circulație normal va fi -:TELEPORTAREA! AȘA CĂ –STUDIUL DE FEZABILITATE ȘI PROIECTAREA PROPRIUZISĂ–2099-DECEMBRIE! TOTUȘI –SUC-SÂC-SUCCESURI!!

  3. e mult de furat
    stie si B@lutza
    mai trebuie doar votat de catre metecii din sectorul penitenciar 4 bucuresti.

  4. @Pe cand metroul la OTOPENI ???
    -cu 8 linii de dus catre Otopeni
    si niciuna inapoi!
    („vestu” scrie pa voi,
    acolo va lasati oasele)

  5. „a demarat lansarea” nu vă speriați, cine știe cât durează demarajul, după aia începe numărătoarea pentru lansare, lansarea propriu-zisă și la final se demarează distrugerea teritoriului sectoarelor 1, 4 și 5 ale Bucureștiului, intersecții și bulevarde cheie. Sus lăbuță!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.