Primăria Sectorului 4 a demarat lansarea în Sistemul Electronic de Achiziții Publice a documentației pentru contractarea firmei care va construi tronsonul Magistralei 4 de metrou, de la Gara de Nord până la Gara Progresul.
„Sectorul 4 al Municipiului București continuă să investească masiv în infrastructura strategică a Capitalei și aduce metroul de la Gara de Nord până la Gara Progresul”, au declarat reprezentanții primăriei într-o invitație adresată presei.
Potrivit informațiilor oficiale, Primăria Sectorului 4 a postat documentația de atribuire în SEAP, marcând astfel un pas esențial în procesul de extindere a magistralei M4. Detalii suplimentare urmează să fie dezvăluite de primarul Sectorului 4, Daniel Băluță, în cadrul unei conferințe de presă programate pentru miercuri, 3 aprilie, de la ora 11:30, la parcarea de tip Park&Ride de pe Șoseaua Berceni nr. 106r, în proximitatea stației de metrou Tudor Arghezi.
În luna februarie, a fost anunțat începutul proiectului de construire a noii magistrale de metrou M4, între Gara de Nord și Gara Progresul, sub coordonarea Primăriei Sectorului 4, în parteneriat cu Ministerul Transporturilor, Metrorex, Consiliul Județean Ilfov și Primăria Sectorului 5. De asemenea, s-a confirmat depunerea cererii de finanțare în valoare de 2,5 miliarde de euro, din fonduri europene nerambursabile, prin intermediul Programului Transport al Uniunii Europene 2021-2027.
Conform proiectului, noua linie de metrou M4 va cuprinde 14 stații, pe o lungime de aproximativ 11 kilometri, traversând teritoriul sectoarelor 1, 4 și 5 ale Bucureștiului, precum și comuna Jilava din județul Ilfov. Traseul va porni de la Gara de Nord, parcurgând mai multe artere importante ale orașului până la Gara Progresul, incluzând intersecții și bulevarde cheie.
De asemenea, Primăria Sectorului 4 a avut deja un rol activ în dezvoltarea infrastructurii de transport public, coordonând construcția stației Tudor Arghezi de pe Magistrala 2 Pipera – Berceni, inaugurată în noiembrie anul trecut. Așadar, cu un angajament puternic și investiții semnificative, Sectorul 4 se afirmă ca un jucător-cheie în modernizarea rețelei de transport public din București.
Este o traba buna. Dar metroul spre Otopeni cand se va face? Este prima prioritate a unei mari capitale europene. Banii bucurestenilor trebuie sa ramana in Bucuresti in procent de cel putin 50$ si nu 10% ca pana acum. S-au dus mereu la ‘metroul’ caricatura al Bocului si la alte inginerii ale securistilor lui Asthalosh.
când se va turna prima cifă de beton (dacă?) mijlocul de circulație normal va fi -:TELEPORTAREA! AȘA CĂ –STUDIUL DE FEZABILITATE ȘI PROIECTAREA PROPRIUZISĂ–2099-DECEMBRIE! TOTUȘI –SUC-SÂC-SUCCESURI!!
DOMNILOR ! NU ȘTIȚI CE-I TELEPORTAREA, DE NU AȚI PUBLICAT COMENTARIUL ANTERIOR?
e mult de furat
stie si B@lutza
mai trebuie doar votat de catre metecii din sectorul penitenciar 4 bucuresti.
@Pe cand metroul la OTOPENI ???
-cu 8 linii de dus catre Otopeni
si niciuna inapoi!
(„vestu” scrie pa voi,
acolo va lasati oasele)
„a demarat lansarea” nu vă speriați, cine știe cât durează demarajul, după aia începe numărătoarea pentru lansare, lansarea propriu-zisă și la final se demarează distrugerea teritoriului sectoarelor 1, 4 și 5 ale Bucureștiului, intersecții și bulevarde cheie. Sus lăbuță!