Apar noi competitori pentru televizoarele LG OLED

LG se va confrunta cu provocări ale brandurilor japoneze pe piața TV OLED. Toshiba și Sony urmează să lanseze primele televizoare OLED care să concureze cu LG Electronics, care a introdus primul TV OLED de 48 de inch din lume la începutul acestui an.

Toshiba și-a prezentat recent linia de televiziune OLED TV Regza de 48 inci pe site-ul său. De asemenea, planifică să lanseze modelul 48X8400 pe 19 iunie și modelul 48X9400 în această toamnă. X8400 este un model de buget, în timp ce X9400 este un produs premium care prezintă cele mai înalte specificații în ceea ce privește calitatea sunetului, calitatea imaginii și funcțiile extra. Conform specificațiilor lansate, procesorul de prelucrare a imaginii X9400 este mai performant decât cel al modelului X8400. Totodată, X9400 are mai multe difuzoare. Toshiba își propune să-și crească cota de piață prin produse de dimensiuni medii, care sunt deosebit de favorizate pe piața japoneză.

Sony, liderul marcii de electronice din Japonia, va vinde, de asemenea, un TV OLED de 48 inci (Bravia A9S) începând cu 25 iulie. În prezent, compania primește comenzi pentru acest produs, care este prezentat pe site-ul său oficial. Sony subliniază că produsul său are un procesor care transformă conținutul, cum ar fi transmisia terestră și videoclipuri pe Internet, în variante de înaltă definiție. Tehnologia de reducere a zgomotului îmbunătățește calitatea imaginii. Utilizatorii se pot bucura de imagini în mișcare rapidă, cum ar fi difuzarea de imagini sportive.

Ca răspuns la aceste lansări, LG Electronics încearcă să câștige cât mai mult din piață. La CES 2020, cea mai mare expoziție de electronice pentru consumatori din Las Vegas, organizată în ianuarie, gigantul TV coreean a afișat multe modele noi pentru a demonstra că este liderul pieței TV LG OLED.

De atunci, LG Electronics a selectat cu atenție noile locații de lansare TV. Preferințele pentru televizoarele medii față de televizoarele mari sau super-mari sunt deosebit de puternice în rândul consumatorilor din Europa și Japonia. Deși televizoare LG OLED de 55 inch, 65 inch și 77 inch sunt vândute în Japonia, șapte dintre cele mai vândute 10 produse de top sunt televizoare OLED de 55 inch. Acest lucru se datorează faptului că spațiile de locuit sunt mici, iar mulți dintre ei nu sunt mulțumiți de etichetele cu prețuri ridicate ale televizoarelor mari.

Având în vedere acest aspect, LG Electronics domină piața mondială în fața Sony și Toshiba din luna mai, începând cu Regatul Unit unde piața de televizoare premium a crescut.

Pe baza acestui lucru, observatorii din industria TV prezic că vânzarea televizoarelor LG OLED va începe în Japonia în jurul datei de 19 iunie, când Toshiba își va lansa noul produs și în jurul datei de 25 iulie, când Sony va începe să își vândă noul produs.

Potrivit firmei de cercetare de piață Omdia, livrările de panouri OLED pentru televizoare sunt de așteptat să crească cu 30% pe an, până la 4,5 milioane de unități în 2020. Unii preconizează că piețele OLED TV vor crește cu mai mult de două cifre în fiecare an, iar livrările anuale vor ajunge la aproape 10 milioane unități până în 2023.

Între timp, LG Display, care produce și furnizează panouri OLED pentru televizoare, intenționează să dicteze tendințele din lumea OLED pe piețele de televizoare premium, având o gamă completă de panouri TV OLED care variază de la 40 inch la 80 inch.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 1
Author

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.