Departamentul pentru Situații de Urgență continuă campania „Urgenţa este pentru Urgenţe”, care îşi propune să contribuie la educarea populaţiei din România cu privire la utilizarea raţională şi responsabilă a serviciilor medicale de urgenţă.
Conform datelor Serviciului de Telecomunicații Speciale (STS), serviciul 112 a preluat 12.735.836 de apeluri în 2018, însă mai mult de jumătate dintre acestea nu au reprezentat urgenţe de competenţa serviciului, ci solicitări de informaţii diverse, apeluri efectuate din greşeală, farse şi apeluri injurioase.
Şeful DSU, Raed Arafat, a precizat atunci că o problemă este legată de exagerarea simptomelor de către pacienţi, atenţionând că un telefon dat abuziv „poate ucide”.
„Avem oameni care se aşteaptă dacă au sunat şi au zis că au febră de 38 (n.r. – de grade C) maşina să fie cu girofar şi sirenă în 5 minute în faţa casei. Acest lucru este imposibil. Nicio ţară nu asigură, nicio ţară nu face acest lucru”, a adăugat Raed Arafat.
Ha,ha,ha! Și daca ai telefonul descarcat,sau,nu mai ai internet,ori,ești intro zoona fara emitere internet dar ești efectiv singur,ce faci?
ANGAJATI mai multi OPERATORI , cu aparatura necesara receptiei apelurilor si transmitere la cei obligati sa intervina !!!
Am strigat ! Aude cine trebuie ?