
Goană nebună pe autostradă. Un şofer a rămas fără permis şi a fost amendat după ce fost depistat de poliţişti, sâmbătă, când conducea un autoturism cu viteza de 226 kilometri pe oră, pe autostrada A4, către oraşul Ovidiu, pe un tronson unde limita era de 130 kilometri pe oră.
Inspectoratul de Poliţie Judeţean (IPJ) Constanţa a informat, printr-un comunicat de presă, că în cursul dimineţii, în jurul orei 08.10, poliţişti din cadrul Serviciului de Siguranţă Rutieră Constanţa au identificat un bărbat, de 40 de ani, în timp ce conducea un autoturism pe autostrada A4, la km 5+500 m, către oraşul Ovidiu, cu o viteză de 226 kilometri/oră, pe un sector de drum cu limita de 130 kilometri/oră.
„Conducătorul auto a fost sancţionat contravenţional cu amendă în valoare de 1.485 de lei”, precizează IPJ Constanţa.
De asemenea, poliţiştii rutieri i-au retras şoferului permisul de conducere în vederea suspendării, pentru o perioadă de 120 de zile, fără drept de circulaţie.
Se plange un domn sofeur ca nu e voie sa faca depasiri cu camionul. Semnul indica „interzisa depasirea autoturismelor de catre camioane” si e greu de crezut ca circula vreun autoturism cu 75km/h pe autostrada (desi din pacate se pare ca e legal). Pe A2 se vede insa altceva: depasiri de camioane cu camionul. Ambele abia se misca (relativ unul la celalalt) si se formeaza cozi consistente. Un scenariu SF: a) viteza minima impusa pe autostrada : circa 90km/h, cand e uscat b) camioanele care se deplaseaza incet din diverse motive sa intre din cand in cand in refugii pana trece coloana celorlalte camioane care nu ar trebui sa incerce sa se depaseasca intre ele. Asta pentru ca nu avem autostrazi cu trei benzi, una pentru camioane, alta pentru circulatia normala si ultima pentru depasire.
„Normal”! Daca leprele din politica zboară aerian dezinteresați să simtă ce e pe teren, asta se întâmplă cu Titi demenții! Și apropo, de la Sibiu am plecat, revin prin Sibiu și descarc piatra de moara agățată de gâtul țării, eu ajung in confortul nesimțit al Cotroceniului! Da, ați ghicit, se întoarce Plavanul nesimțit cu aceeași aeronava despre care bănuiesc că e deja agățară la rate sau achitată! E vorba de :
Mateo Lambers cu Aircraft type (E35L), TOY 439 Embraer Legacy 600
Registration: YR-TRO COUNTRY OF REG. Romania. A basculat piatra de moara 😂agățată de gâtul statului român in Sibiu, și la 17,30 a decolat spre București să basculeze bolovanul 😂ramas in aeronava, dar va fi basculat in seara asta, posibil între 19-20,00 seara asta in prime time news. Mâine e in republica moldova, cumva?
Ha, ha! “Cuopchii” di v’rsta aiasta îs cum-i prostu’ mai în putere. O adunat ș’ iei niște bănuț’ să cried niște smardoi, orgoliu’ invers proportional cu mintia, in pragu’ v’rstei critice cân’ apar infracturili la masculii frustraț’ di eșecur’le dân viață ș’ vor să scurteză suferința…
Are cu ce, bă! Oricum, în România, legislația în materie de circulație e ușor criminală. Ca șofer de camion, eu nu știu vreo autostradă de-a noastră, în care camionagii pot depăși. Ai în față un dobitoc ce stă cu picioarele pe volan, circulă cu 75 la oră și îi transmite mândrei live pe facebuc, vreme de 100 kilometri, ceva dulcegării, trebuie să stai calm, ha, ha. Regimul depășirilor e calculat fix pentru ca Garcea să te prindă în năvod și să-și înhațe prade: lei, euro, nu contează!
120 de zile propunere de suspendare, este o gluma proasta. In Occident, pentru asa ceva, se anuleaza permisul fara drept de examinare pentru 4 ani, deoarece trebuie sa fii iresponsabil, esti un pericol public. Ce se intampla in cazul unui accident? Cine plateste pagubele unui iresponsabil? Asiguratorii i-ar putea cere o asigurare de la 15 mii de euro propietarului masinii sau sa nu ii asigure masina