Incendiu la un vagon cu benzină. Trafic blocat pe Valea Prahovei

Incendiu la un vagon cu benzină. Flăcările au izbucnit, joi dimineaţă, la un vagon cisternă încărcat cu 56 de tone de benzină al unei garnituri formate dintr-un total de 22 de vagoane, traficul feroviar între Buşteni şi Azuga fiind blocat, informează Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă (ISU) Prahova.

Potrivit sursei citate, la momentul sosirii pompierilor, incendiul se manifesta cu flacără deschisă, informează Agerpres.

Vagonul cisternă afectat este încărcat cu 56 tone de benzină. Acesta a fost decuplat de restul garniturii care are în total 22 vagoane (18 vagoane cu motorină şi 4 vagoane cu benzină), la faţa locului fiind aşteptată o drezină pentru scoaterea liniei de sub tensiune.

ISU Prahova intervine cu două autospeciale de stingere cu apă şi spumă şi o ambulanţă SMURD, iar în sprijin acţionează şi Serviciul Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă (SVSU) Breaza.

La acest moment, incendiul se manifestă fără flacără, iar echipajele lucrează pentru răcirea vagonului afectat.

Traficul feroviar între Buşteni şi Azuga este blocat, precizează ISU Prahova.

 

Sursa foto: arhiva IGSU 

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 1
Author

4 Comentarii

  1. Romania normala! Astia in fiecare zi provoaca o explozie sau ceva ca sa tina poporul panicat si in suspans….asta pana o mai dreg cu plandemia rasuflata….

  2. Dacă Patria noastră e într-o permanentă stare de alertă, ne ajută și Dumnezeu și ne dă motive de alertă, ca să nu ne lovească cumva o pană de inspirație.
    Azi, un incendiu, mâine, o explozie, poimâine, o inundație, o tornadă…

  3. Inainte,nici un produs, piesa,material nu se monta,pe locomotiva, sau repara cu piese de schimb daca nu avea agrementare AFER [CFR]] Cu ce se mai repara locomotivele daca nu mai exista fabrici pentru piesele de locomotiva? Cu vechituri,spalate,vopsite etc in general uzate. ,care reprezinta un adevarat pericol pentru circulatia feroviara.Inconstienta celor din CFR ,va duce la adevarate catastrofe.Nu-i intereseaza ca oricum ,decidentii,bogatasii nu mai circula cu trenul.De ce muncitorii din fabricile lui GRUIA nu divulga ceea ce se intampla in ateliere?Dece cei care lucreaza in CFR nu scriu ceea ce se intampla?Nimeni nu se gandeste la consecinte.Complicitate generala.

  4. Stie careva la cat se ridica solda unui pompier militar??? Si la cat suma alocata familie ca despagubire in cazul in care un pompier militar moare la datorie??? Nu de alta dar pompierii militari isi risca imens viata cand sunt trimisi sa intervina la incendiile din rafinari, depozit carburanti…… Si ar fi firesc ca ei sa fie platiti asa cum se cuvine pentru ceea ce fac si pericolele la care se expun in cazul unor asemenea interventii???

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.