Sectorul 4 alocă 60 de mil. € pentru întreținerea străzilor

Primăria Sectorului 4, din București, a scos în SICAP un contract de de 297 de milioane de lei pentru administrarea străzilor, trotuarelor și parcărilor din sector (cu excepția bulevardelor și străzilor principale, care țin de Primăria Generală), pentru următorii 3 ani. Criteriul de atribuire este prețul cel mai scăzut.
Acordul cadru presupune lucrări de: reparare a drumurilor, a trotuarelor, reparații beton degradat, întreținere și etanșare rosturi de dilatație, reparații și întreținere parcări și alei, așternere covoare asfaltice, nivelări străzi, ridicarea la cotă a căminelor de vizitare apă-canal și a capacelor gurilor de scurgere, așternere asfalt și mixturi asfaltice; indicatoare și marcaje rutiere, iluminat, comunicații, semnalizare rutieră, instalații electrice, pardoseli, confecții metalice hidroizolate și împrejmuire, frezare mixturi asfaltice, conducte și armături poduri și aparate de reazem„, este descrierea anunțului.
Ofertele vor fi desfăcute în 19 martie.
Propunerea financiară totală va cuprinde toate și orice costuri legate de protejarea mediului, conform Normelor Legale, precum și cele legate de refacerea cadrului natural după finalizarea lucrărilor.precum și toate și orice costuri legate de procurarea, transportul, depozitarea și punerea în opera a materialelor necesare funcţionarii obiectului contractului, conform cerinţelor impuse prin Caietul de sarcini.
Pentru fiecare categorie de lucrări se vor încadra operaţiunile pe articole de deviz, încadrările vor cuprinde toate procurările de materiale necesare si toate operaţiile descrise in caietul de sarcini. Preturile unitare ale materialelor folosite, salariul tarifar (pe fiecare meserie în parte), tarifele pentru utilaje și transport vor fi ofertate cu aceleaşi prețuri în toate categoriile de lucrări.
Firmele interesate să participe la licitație trebuie să facă dovada că dispun de:
a. Vibrofinisor pentru aştemerea balastului stabilizat cu ciment şi a betoanelor de ciment – minim 1 buc
b. Repartizator de mixturi asfaltice – minim 1 buc
c. Excavator – minim 1 buc
d. Autogreder – minim 1 buc
e. Compactor – minim 1 buc
f. Staţie de preparare a betoanelor de ciment – minim 1 buc
g. Staţie de preparare a mixturilor asfaltice la cald – minim 1 buc
h. Autogudronator – minim 1 buc
i. Combină specială pentru executarea straturilor bituminoase subţiri – minim 1 buc
j. Laborator de analiză şi încercări autorizat, gradul II, agreat de MLPDA sau de instituţii echivalente din ţara de origine a
ofertantului, pentru mixturi asfaltice – minim 1 buc
PS4 este condusă de primarul Daniel Băluță, secondat de viceprimarul Mădălina Magdalena Stancu.
Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Mihai Soare 1071 Articole
Author

8 Comentarii

  1. Fantasticul primar din fantasticul sector, din fantasticul Bucuresti, din fantastica Romaniei
    Sare in ochi, ce Dumnezeu!
    De cand ati inlocuit SEAP?:))), dar de ce ne mai miram…

  2. Parca am înțeles ca guvernează alții nu Comuniștii. Dar metodele sunt aceleași ca ale USL. Și mai ales primarele din s4 și S3, Negoita cel cu miliarde datorii la stat neachitate împreuna cu Nicușor trebuie trebuie sa rezolve problema gropilor de gunoi ? Dar primarul de la 4, parca ar fi frate cu Chirica făcut liberal la apelul bocancilor, trage ca de un cal mort de ,,lucrarea” de la liceul cu istorie Ghe.Șincai . De ce oare ? Cumva este parte la prada cu constructorul ? România nu se poate schimba. Bine ca UE va trimite consilieri care sa asiste la cheltuirea banilor UE.

  3. Suma nu e deloc mica, ba este chiar foarte mare. Sa mai zic ca se pune caruta inaintea boilor piblicandu-se suma totala ce va fi alocata, ca sa stie baietii la ce preturi sa se arunce? Concret, va exista un pret stabilit pentru fiecare tip de lucrare (pe metru patrat etc, dupa caz), este acest pret la nivel mediu european, calitatea lucrarilor este verificata, raspunde cineva pentru ceva?

  4. Alte borduri? Eram in tara acum cativa ani si am vazut cam cu ce fel de borduri mai inalte se imprejmuiau insulele cu spatiu verde dintre arterele de circulatie in sectorul patru. Erau unele de culoare roscata ce pareau rezistente precum biscuitii. Nu stiu cate din ele au rezistat la contactul involuntar cu rotile de camioane si cate or mai fi acum la locul lor. Am crescut vazand zeci de ani aceleasi borduri solide si antice in tot Bucurestiul. Unde or fi disparut ca mai rezistau inca o suta de ani? Poate stiu Petrov si Bordura.

  5. Poate după ce da cu var tulpinile copacilor și îi mai rămâne să de-a in tot Bucureștiul că marcajele rutiere lipsesc cu desăvârșire pe tot carosabilul din București, de cel puțin 2 ani nu s-au mai făcut marcaje.Cel puțin în sectorul 5 și 6 se vede și cu ochiul liber, dar nu vad cei plătiți cu bani multi să vadă.

  6. 60 milioane de Euro aruncati pe garla (expresia e bine aleasa), ii asigura lui Baluta parandaratul necesar, ca la un caz de ghinion DNA sa puna jos, ca nimic, o cautiune de 1 milioan de euro, exact ca tovarasul sau de partid si de primarie infratita,fostul „edil” :)) Tudorache-Diamante!

  7. Sapte din ultimele comentarii sunt total habarniste si tendentioase. De la boz go retele de pe olt nu astept ninmic valabil, ala e si total pe dinafara si de rea credinta, un neroman antiroman, dar si ceilalti vorbesc fara sa stie. Mai au putin si vor fi selectati in caruta prostacilor sereisti.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.