Două linii de troleibuze vor fi comasate

Liniile 97 şi 133 vor fi comasate, începând de sâmbătă, iar noul traseu va păstra indicativul 97 şi va fi organizat între terminalele „Străuleşti” şi „Bd. Tineretului”, fiind operat cu 23 de troleibuze cu autonomie şi patru autobuze.

Potrivit unui comunicat transmis, miercuri, Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public Bucureşti – Ilfov (TPBI) a luat această decizie după recepţionarea unui nou lot de troleibuze Solaris Trollino 12M cu autonomie, pentru optimizarea serviciului oferit, în urma analizării cererii de transport.

Astfel, începând de sâmbătă, noua linie 97 va funcţiona pe traseul „Străuleşti”, Bd. Bucureştii Noi, Calea Griviţei, Bd. Dacia, Str. Traian, Bd. Nerva Traian, Calea Văcăreşti, „Bd. Tineretului”, cu întoarcere pe Calea Văcăreşti, Bd. Nerva Traian, Str. Traian, Bd. Dacia, Piaţa Romană, Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcănescu, Str. Gării de Nord, Piaţa Gării de Nord, Calea Griviţei, Bd. Bucureştii Noi, „Străuleşti”.

De la aceeaşi dată, linia de autobuz 133 se suspendă.

„Pe noul traseu, pe sensul spre „Străuleşti”, vehiculele liniei 97 nu vor mai putea efectua staţia Gara de Nord (aferentă fostei linii 133), amplasată pe strada Piaţa Gării de Nord, oprind în staţia Gara de Nord (comună cu linia 182) amplasată pe Calea Griviţei”, se arată în comunicat.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 1
Author

4 Comentarii

  1. Blestemul ancestral de comasare a ajuns până și la troliebuze!…pe când comasam peștele cu crăciunul!…

  2. Cred ca cei de la STB inventeaza notiunea de troleibuz AUTONOM. Pe Nerva Traian, pe Traian etc. nu exista linie de alimentare cu curent pentru troleibuze, deci troleibuzele autonome functioneaza numai pe baterii, fara a fi alimentate de la linia de curent in timpul mersului. Dar asta inseamna ca nu sunt troleibuze, ci autobuze electrice. Numai ca ei au dat liniei comasate numarul 97, care este numar de linie de troleibuz. De autobuz este din 3 cifre. Deci STB creaza confuzie cu ce eu cred ca este o mare gafa de ordin tehnic si lingvistic. In mod normal linia comasata trebuia sa fie 133.

  3. Cîți oameni pe zi în cărucior de handicapat ați întîlnit în autobuze. Dar ce vorbesc, într-un an s-ar putea că n-ați văzut unul. Și atunci de unde aberația cu platforma? (poza)
    Autobuze, troleibuze, tramvaie făcute înainte de 1989 erau mult mai omenește gândite, făcute, chiar dacă de mântuială și simple. Acuma aproape jumate din scaune sînt cu spatele la mers, întervalul dintre scaune prea mic, suspensile prea moi că de-abia stai în picioare.
    Pate cel mai reușit a fost tramvaiul Timiș 2. Am avut norocul să urc într-unul acum poate nici 5 ani.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.