Paralela 45

„#experiențe de neuitat“ pe orice meridian

Un sfert de milion de oameni sau o zecime din populația Antaliei. Este numărul uluitor de români care au invadat și anul acesta plaiurile proviniciei turce de la Marea Mediterană. Așa se face că anul acesta românii sunt pe locul 7 în topul turiștilor din întreaga lume care au ajuns în Antalia. Cifra este cu atât mai mare cu cât cu doar patru ani în urmă doar 130.000 de turiști din România au vizitat meleagurile Antaliei.

Mulți dintre turiștii români de anul acesta, aproximativ 9-10%, au venit în Turcia cu Paralela 45. Adică 20.000 de oameni, cât un orășel ca Blaj sau Salonta. Cum s-a reușit o astfel de performanță știe cel mai bine Alin Burcea, CEO Paralela 45.

„Am încercat să nu mințim. Dacă nu tratezi oamenii corect, nu revin la tine. Îi tratăm cu adevăr“. Numărul e cu atît mai impresionant cu cît, în România, sunt aproximativ 450 de agenții de turism care duc români în călătorii peste hotare.

 Fondatorul Paralela 45, agenție care se pregătește să împlinească 30 de ani de activitate pe ultracompetitiva piață a turismului, mai spune că în toată această perioadă România însăși i-a oferit „#experiențe de neuitat“.

Și vine și cu câteva exemplificări „De şase ani, cerem scăderea TVA de la 19%. Hotelierii, care oferă la partide conferinţe, au avut mai mult succes, ei au 5% TVA şi la cazare şi la masă. Este o discrepanţă pe care nu o înţeleg. Au putere de convingere mai mare. Noi avem 19%, ceea ce ne afectează. Alinierea TVA ar fi o gură de oxigen pentru noi”.

Tot la capitolul neajunsuri….lipsa de coerență în programul TAROM.

Problema la Tarom este că absolut nimeni nu ştie niciodată nimic. Noi aşteptăm în continuare Taromul, dar am luat decizia corectă şi 90% dintre zboruri nu le facem cu compania de stat pentru că noi, ca turoperatori, trebuie să ştim din timp, noi trebuie să facem contractele în iunie, iulie, august, cel mai târziu septembrie, pentru anul următor. Noi acum avem contracte semnate. La Tarom în schimb nu avem încă ofertele, deşi românii îşi doresc să meargă cu Tarom. Acum doi ani aveam 90% dintre chartere cu Tarom, acum doar 10%, dacă îmi vor răspunde la cererea de ofertă. Este sfâşietor, pentru că am lucrat atâţia ani cu ei şi avem relaţii foarte bune. Eu aud de 20 de ani aceeaşi chestie ‘nu am făcut încă programul de vară’. Asta este tragedia Taromului. Noi ne dorim ca noul ministru să tranşeze problema, ar trebui să fie o prioritate pentru noul Guvern„, a mai spus Alin Burcea în cadrul unei conferinţe de presă susţinute în Antalya, Turcia.

În ciuda tuturor acestor neajunsuri, Paralela 45 vine deja cu noutăți pentru a oferi #experientedeneuitat. Astfel, în această toamnă, turoperatorul a lansat programe pentru Maldive, Mauritius, Seychelles, Bali şi Oman.

În privința verii viitoare, se prefigurează că Antalya va rămâne vedeta sezonului, alături de destinaţiile noi Egipt şi Tunisia, cu plecări de pe majoritatea aeroporturilor din România. Turoperatorul a lansat programul Early Booking pentru sezonul 2020, încă din luna septembrie, cu reduceri de până la 40% şi zboruri noi spre Turcia.

Întreaga ofertă pentru vacanţa de vară a companiei de turism cuprinde 30 de zboruri săptămânale de tip charter spre Turcia (Antalya, Alanya şi Bodrum) şi Grecia (Creta, Rodos, Santorini, Zakynthos).

Alin Burcea, CEO Paralela 45, subliniază: „Antalya se prefigurează a fi, din nou, vedeta sezoului estival, pentru al treilea an consecutiv. Cele mai mari reduceri de preţ în perioada de Early Booking, de 40%, vin de la partenerii noştri hotelieri turci şi primele vânzări de vacanţe pentru vara 2020 au fost făcute deja. Turiştii români ştiu produsul all inclusiv turcesc şi profită de lansarea Early Booking încă din 2019„.

Și cu toate În perioada de Early Booking, turiştii au rezervat deja, în Antalya, hoteluri de cinci stele cu multe facilităţi pentru copii, dar şi pentru adulţi.

Fără sprijin pe incoming

Alin Burcea mai are o nemulțumire. În ţara noastră, vin circa 2,7 milioane de turişti străini, „Paralela 45” ajungând la circa 1 milion de euro – rulaj din incoming. „România nu are imagine pentru incoming. Nu există niciun sprijin guvernamental pe incoming. Ar fi de preferat să investim ca să aducem turişti străini în ţară decât în vouchere de vacanţă„, opinează Alin Burcea.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda

1 Comentariu

  1. Acu’ depinde si in ce sens va fi scaderea TVA-ului la 5% o gura de oxigen pentru ei, ca una este ca ei sa isi pastreze acelasi pret fara TVA si sa aiba un numar crescut de clienti datorat pretului final mai mic, si alta este ca ei sa isi mareasca pretul fara TVA in asa fel incat pretul cu TVA sa ramana acelasi, caz in care diferenta de TVA ajunge direct in buzunarul lor, asa cum s-a intamplat cu scaderea TVA la carne acum cativa ani. Oricum, in ambele situatii statul pierde, adica noi toti vom beneficia de mai putini bani la buget.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.