Revista National Geographic a ridicat mămăliga la rang de marcă naţională

Un nou  brand românesc face înconjurul lumii. Mămăliga a fost ridicată la rang de marcă naţională de către faimoasa revistă National Geographic. O lume întreagă va învăţa ce deliciu se ascunde într-un ceaun de mămăliga, scrie Antena3.ro.

De câteva secole, mămăliga aburindă, răsturnată pe un fund de lemn şi tăiată cu aţa strânge românii în jurul ei. E mâncarea naţională nelipsită de pe mese. Pe cât de faimoasă, pe atât de simplă.

Recomanda

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.