Revista National Geographic a ridicat mămăliga la rang de marcă naţională

Un nou  brand românesc face înconjurul lumii. Mămăliga a fost ridicată la rang de marcă naţională de către faimoasa revistă National Geographic. O lume întreagă va învăţa ce deliciu se ascunde într-un ceaun de mămăliga, scrie Antena3.ro.

De câteva secole, mămăliga aburindă, răsturnată pe un fund de lemn şi tăiată cu aţa strânge românii în jurul ei. E mâncarea naţională nelipsită de pe mese. Pe cât de faimoasă, pe atât de simplă.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.