Consiliul de Administraţie al Companiei Naţionale de Investiţii Rutiere (CNIR) l-a ales pe Narcis Neaga în funcţia de director general al CNIR, au declarat, vineri, pentru Agerpres, surse din domeniul transporturilor.
„Consiliul de Administraţie al CNIR s-a întrunit şi l-a ales pe Narcis Neaga în funcţia de director general”, au spus sursele.
Narcis Neaga a fost director general al Companiei Naţionale de Administrare a Drumurilor Naţionale din România (CNADNR), care a fost reorganizată în 2016, sub Guvernul tehnocrat, şi redenumită Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). Prin aceeaşi ordonanţă de urgenţă a fost înfiinţată Compania Naţională de Investiţii Rutiere (CNIR), o companie distinctă ce se ocupă de proiectele de dezvoltare a infrastructurii de transport rutier.
Inca unul se intoarce la somn pe banii cetatenilor. Ce s-a intamplat pe timpul lui Neaga: autostrada daramata, prelungiri de termene si acte aditionale cu duiumul, tot felul de proiecte ratate, drumuri ca dupa razboi. E doar o rotatie a cadrelor, daca asta e nivelul maxim din PSD o sa avem autostrazi terminate cand ceilalti o sa mearga in slapi pe Marte.
Companiei Naţionale de Investiţii Rutiere functioneaza ca o loja masonica combinata cu un departament SRI!O strutocamila,cu DJ inginerul mecanic Neaga !
Un adevarat mister cum reuseste PSD sa aduca TOTI Incompetentii in fruntea Companiilor de Stat!
Asociaţia Pro Infrastructură spune că perioada 2012-2015 în care Neaga a condus CNAIR a fost „cea mai nocivă pentru dezvoltarea infrastructurii rutiere din România din ultimii ani”.
Neaga este cercetat de DNA pentru Abuz în serviciu în legătura cu un Contract privind autostrada Sibiu – Orăştie.
Asociaţia: „în mandatul lui Neaga deschiderea circulaţiei pe lotul 3 Autostrada A1 Orăştie-Sibiu s-a făcut prin muşamalizarea sutelor de defecte tehnice, fapt care a dus la vestita demolare pe 200 de metri (la „groapă”) şi închiderea circulaţiei pentru 1 an, timp în care au murit 10 persoane pe DN1.
Tor în mandatul lui, lansarea licitaţiilor pentru loturile 2, 3 şi 4 ale Autostrăzii A1 Lugoj-Deva s-a făcut FARA a avea Acordul de mediu revizuit, fapt care a creat problema tunelurilor de pe lotul 2 (blocaj încă nerezolvat) şi, în plus, s-au lansat aproximativ 20 de licitaţii pentru pregătirea unor proiecte de autostrăzi şi drumuri expres, ANULATE în marea lor majoritate.
„Ideile geniale ale dlui Neaga de a construi în concesiune Autostrada A0 Sud şi Autostrada A12 Craiova-Piteşti au tergiversat implementarea acestor investiţii şi s-a pierdut timp preţios fără să se avanseze deloc.
Tot în timpul „erei” Neaga s-a ratat pentru a 3-a oară realizarea Autostrăzii A3 Comarnic-Braşov prin PPP, autorităţile fiind nevoite să rezilieze contractul semnat cu asocierea câştigătoare. Nu în ultimul rând, rezilierea defectuoasă a contractului cu Bechtel în 2013 a dus la apariţia proiectului separat pentru podul Gilău, un ciot de nici 800 metri care a transformat lotul Gilău-Nădăşelu în autostradă-MUZEU şi care va fi gata abia în toamna 2018″.
buna,
Se intorc lupii! Parlamente,guverne trecute ,prezente si viitoare=zero. Coruptia nu are culoare politica. Nu se poate combate coruptia cu corupti. Aceiasi indivizi joaca in doua roluri opuse.Rezultat=zero.
Inseamna ca mai este ceva de furat la cnir.
de ce-i plac leprele lui grenadă? de obicei, răspunsul este:cine se aseamănă, se adună…
PS.Dră I.R, sper că nu ţi-e frică de adevăr şi de grenadă…
Dupa ce 27 de ani nu au facut nimic in materie de autostrazi, le mai dam tot lor o sansa? Sunt acolo mii de oameni care iau salarii grase fara sa faca nimic, doar fac hartii si le plimba de colo colo. CNAIR/CNADR trebuie desfiintat, cu Neaga cu tot.