E un ger năprasnic, dar, cu siguranţă, în sălile de spectacol vă veţi încălzi sufletele

La Teatrul Naţional din Bucureşti ninge cu spectacole ademenitoare

“O întâmplare ciudată cu un câine la miezul nopţii”

Cel mai recent spectacol al regizorului Bobi Pricop, în avanpremieră în acest weekend la Teatrul Naţional din Bucureşti.

Bobi Pricop este cunoscut publicului din Bucureşti prin două spectacole: Jocuri în curtea din spate de Edna Mazya, examen de licenţă pentru UNATC şi preluat de Teatrul Act Bucureşti în 2011, şi Contra progresului de Esteve Soler, spectacol care, la fel ca şi primul, a fost produs în UNATC şi preluat de către Teatrul L.S. Bulandra, în 2013.

O întâmplare ciudată cu un câine la miezul nopţii este, prin urmare, prima producţie realizată special pentru un teatru din Bucureşti, anume Teatrul Naţional.

Deşi a absolvit Secţia de Regie a UNATC-ului doar în urmă cu câţiva ani (2011), Bobi Pricop a reuşit să-şi treacă în palmares participări la prestigioase festivaluri internaţionale: Edinburgh Fringe (2015), Bienala de Dramaturgie New plays from Europe de la Wiesbaden, Germania (2014), unde a obţinut şi Premiul Publicului pentru spectacolul Profu’ de religie de Mihaela Michailov, montat la Teatrul Naţional “Marin Sorescu”, Craiova, Festival d’Avignon, cu spectacolul Amalia respire profondement de Alina Nelega, montat la Théâtre Les Déchargeurs, Paris în 2013, Festivalul Internaţional de Teatru de la Sibiu (2012), Festivalul Demoludy Olsztyn Polonia, Festivalul Naţional de Teatru, Skupi Festival Macedonia (2012) etc.

La Teatrul Naţional din Bucureşti a montat la începutul acestui an O întâmplare ciudată cu un câine la miezul nopţii, spectacol ce are la baza adaptarea semnată de dramaturgul britanic Simon Stephens, după best-sellerul lui Mark Haddon, roman vândut în peste 6 milioane de exemplare în întreaga lume şi distins cu 17 premii literare prestigioase.

Pentru această producţie, Bobi Pricop a lucrat cu Adrian Damian, unul dintre cei mai tineri, puternici şi inventivi scenografi ai ultimilor ani. Cei doi s-au întâlnit anul trecut la Teatrul Naţional din Craiova, unde au colaborat pentru producţia spectacolului Rinocerii de Eugène Ionesco, al celebrului Robert Wilson, Bobi Pricop ca asistent de regie, Adrian Damian ca scenograf-asociat.

Atât videoproiecţiile (realizate de Dan Adrian Ionescu şi Mizdan), cât şi muzica (semnată Alexei Turcan) au un rol extrem de bine conturat în spectacolul Naţionalului.

O întâmplare ciudată cu un câine la miezul nopţii, un spectacol cu tineri, pentru tineri

Regizorul a distribuit în rolul principal un actor tânăr, puţin cunoscut publicului din Bucureşti: Ciprian Nicula, nominalizat anul acesta la Premiul de Debut, în cadrul Galelor UNITER.

Ciprian îl interpretează pe Christopher John Francis Boone, un băieţel de 15 ani, un adolescent special care se defineşte drept un „matematician cu oareşce dificultăţi comportamentale”. Un Sherlock Holmes copil, care ştie sigur că uciderea câinelui Wellington cu o furcă este misterul pe care doar micile lui celule cenuşii îl pot dezlega.

Alături de Ciprian Nicula, în scenă sunt Emilian Oprea – cunoscut pentru rolurile interpretate la Teatrul Maria Filotti din Brăila, dar şi datorită peliculei De ce eu? realizată de Tudor Giurgiu, în care joacă rolul principal, Ana Ciontea – remarcabila actriţă de teatru şi film, Rodica Ionescu, Carmen Ungureanu.

Regia lui Bobi Pricop şi scenografia lui Adrian Damian, la care se adaugă costumele Lilianei Cenean, muzica lui Alexei Turcan şi proiecţiile video aranjate de Dan Adrian Ionescu şi Răzvan Mizdran îmbracă povestea într-o ambianţă scenică modernă, cu o scenotehnică ingenioasă. Un spectacol sensibil şi captivant despre inocenţa pierdută, alienare, limitele comunicării, nevrozele zilelor noastre şi oameni rătăciţi printre cuvinte.

Spectacolul realizat la Teatrul Naţional Bucureşti se joacă în avanpremieră vineri 22 şi sâmbătă, 23 ianuarie, de la ora 20.00, la Sala Pictura.

”Magic Naţional”

Marius Manole, Emy Drăgoi şi Medeea Marinescu în Magic Naţional

Spectacol-concert.

Lume, lume…. Naţionalul râde, cântă şi dansează într-un spectacol-eveniment, un concert teatral, un prilej de a vă întoarce către bucuria unei muzici mereu nouă şi nostalgică. Cu un aer retro, dar pe ritmuri moderne, spectacolul-concert aduce pe scenă actori de marcă, fără mască, doar cu… muzica lor.

Vom descoperi o Edith Piaf cântată magnific de Anca Sigartău, o vom reîntâlni pe Tania Popa în fragmente pasionale din marele repertoriu rusesc, iar aerul Bucureştiului interbelic va răsuna în romanţele spuse misterios de Aylin Cadâr.

Ion Caramitru, creatorul spectacolului

Medeea Marinescu şi Marius Manole propun o călătorie artistică, ce ne va desprinde de cotidianul asurzitor şi ne va conduce spre lumea muzicii calde şi a cuvintelor şoptite.

Istvan Teglas, Eduard Adam şi Lari Giorgescu vor spune poveşti de viaţă şi artă… dincolo de cuvinte: pantomimă, improvizaţie, momente coregrafice.

Cei mai tineri actori din trupa Naţionalului, Emilian Mârnea, Petre Ancuţa şi Florin Călbăjos, vă vor surprinde cu cel mai scurt, vesel, ritmat concert, unde şi-au luat ca parteneri câteva zeci de instrumente.

La Naţional, se cântă şi se dansează cu o bucurie nebună

Un spectacol extraordinar pe ritmurile pline de viaţă şi de optimism inventate de Emy Drăgoi, muzicianul-lăutar supranumit în Franţa… Regele jazzului la acordeon.

Regia lui Ion Caramitru învăluie într-un joc tandru de umbre şi lumini un periplu muzical alert, de o fluenţă extraordinară, care îndeamnă deopotrivă la meditaţie şi la voie bună.

Aplauze furtunoase pentru întreaga trupă

De la contrabas şi pian până la vioara cea mai mică, “scenografia” acestui concert îmbracă scena mare, într-o seară specială, a autografelor cu un relief aparte, aduse în scenă prin tonalităţi calde şi ritmicităţi alerte.

Spectacolul poate fi vizionat în 23 ianuarie 2016, la Sala Mare, la ora 20.00.

”Toţi fiii mei”, o piesă de neratat

Într-un rol de mare impact, Victor Rebengiuc în Toţi fiii mei

Într-o perioadă când abundă extravaganţele regizorale fără substanţă, Ion Caramitru a ales calea adevărului scenic. Teatrul de autentică trăire şi-a demonstrat încă o dată capacitatea de a captiva şi de a emoţiona.

Toţi fiii mei, piesa scrisă şi pusă în scenă în anul 1947, este cea care l-a propulsat pe Arthur Miller în atenţia publicului american şi a criticilor şi cea care i-a adus primul Premiu Tony. Povestea, respectând regula tragediei greceşti de timp, spaţiu şi acţiune, este inspirată dintr-un fapt real, preluat de dramaturg din paginile unui ziar. Acţiunea se petrece în America, imediat după cel de-al Doilea Război Mondial, în sânul unei familii care a reuşit să se îmbogăţească, profitând de oportunităţile apărute. În casa Keller, dramele sunt însă adânci. Deciziile din timpul războiului au consecinţe tragice, trei ani şi jumătate mai târziu, asupra întregii familii.

Toţi fiii mei revine la Teatrul Naţional la peste jumătate de secol de la prima sa montare în România, în 1948. Din echipa de atunci au făcut parte Aura Buzescu, în rolul lui Katty Keller, şi Liviu Ciulei, care a semnat scenografia spectacolului. Toţi fiii mei, montare care face parte din Proiectul TNB, Teatru universal contemporan, este o recuperare a unui important text din dramaturgia americană, aproape necunoscut publicului român şi, cu siguranţă, un spectacol de succes.

Sanda Toma, o remarcabilă actriţă, în Toţi fiii mei

Regia: Ion Caramitru

Muzica originală: Vlaicu Golcea.

Scenografie: Dragoş Buhagiar

Light design: Chris Jaeger

Spectacolul este programat în 24 ianuarie, la ora 19.00 (Sala Mare)

În distribuţie: Sanda Toma, Victor Rebengiuc, Dorin Andone, Costina Ciuciulică, Victoria Dicu, Irina Cojar, Ioan Andrei Ionescu, Gavril Pătru ş.a.

”(…) mie, coroana acestui veritabil eveniment teatral cu care Naţionalul bucureştean îşi deschide stagiunea 2009-2010 mis-a părut a fi – şi chiar este – Sanda Toma! (…) În acest spectacol realizat de Ion Caramitru cu harul şi mintea lui ascuţită, un spectacol, aş zice, clasic, care nu forţează construcţia piesei, care nu distruge «strategia narativă» de dragul unei idei de «modernitate», Sanda Toma joacă rolul unei soţii, al unei mame chinuite de minciuna care o împinge la coborârea în infern. Aşadar, un rol foarte «gras» pentru o excepţională actriţă, al cărei har rarisim a fost «exploatat» în toate nuanţele lui de regizori de rang înalt”, scria Silvia Kerim, jurnalista de excepţie dispărută de curând.

”ActOrchestra”, în care se trece cu repeziciune de la Mozart la rock…

Petre Ancuţa şi Emilian Marnea în ArtOrchestra

Spectacol muzical al tinerilor, care nu e Music Hall. Spectacol de muzică şi pantomimă.

Producţie realizată sub auspiciile Centrului de Creaţie şi Cercetare Ion Sava în cadrul programului 9G la TNB.

O poveste plină de umor, cu trei personaje pornite pe (mereu) imprevizibilul drum al supremaţiei pe scenă. Un concert împachetat într-o poveste veselă, sonoră, ritmată. Sunteţi pregătiţi pentru un maraton muzical şi teatral de o oră, unde se trece cu viteza luminii, de la Mozart la rock… şi la chansonete? Puneţi-vă centurile de rezistenţă maximă pentru starea de râs.

Nu este concert, nici teatru muzical, nici improvizaţie muzicală, nici exerciţiu de actorie… dacă vrem să definim genul. Este doar un joc la care se râde… serios, cu 3 actori şi încă 20 de parteneri… sau instrumente muzicale. Orchestra din această seară transformă concertul într-un spectacol de teatru, pentru că luptele de culise sunt mai spectaculoase decât spectacolul din scenă. Instrumentele o iau razna, iar artiştii devin o prelungire a sunetelor.

Florin Calbajos şi Emilian Marnea în ArtOrchestra

„În repertoriul teatral curent este aproape imposibil să descoperi un astfel de spectacol. Poate fi denumit o comedie muzicală, dar nu orice fel de comedie, ci una originală, fără replică. Trei actori tineri “vorbesc” prin muzica devenită partener, prin intermediul a peste zece instrumente, luate drept mijloc pentru a susţine “conflictul” dintre ei, dorinţa fiecăruia de a comunica şi domina scena, de a cuceri publicul. Şi reuşesc această performanţă. ArtOrchestra dezvoltă spectaculos o comedie specială pe un scenariu ingenios. Cei trei tineri dovedesc stăpânirea artei muzicale şi a compunerii originale a personajelor prin ţinută, gest şi mişcare. Sunt foarte rari astfel de actori dotaţi cu o complexă vocaţie”.

Regia: Horia Suru

Costume: Alina Herescu

Poate fi vizionat în 24 ianuarie, la Sala Mică,la ora 20.00.

„Cutia Pandorei” va avea reprezentaţiile din 2016 la Teatrul Bulandra

Mariana Mihuţ şi Şerban Pavlu în Cutia Pandorei. Fotografii de Mihaela Marin

În urma deciziei de închidere a sediului din strada Batişte, Cutia Pandorei, de Katalin Thuroczy, noul spectacol produs de ArCuB, va avea primele reprezentaţii din 2016 la Sala Izvor (Liviu Ciulei) a Teatrului Bulandra, pe 23, 24 şi 31 ianuarie, de la ora 19.00.

Având premiera în decembrie 2015 la sediul din strada Batişte, spectacolul s-a bucurat de mare succes la public şi de aprecierile criticii de specialitate. Regizat de Felix Alexa şi avându-i în distribuţie pe Mariana Mihuţ şi Şerban Pavlu, Cutia Pandorei oferă o incursiune fascinantă în universul interior al unor personaje care trec cu naturaleţe de la candoare la cruzime sau de la tandreţe la crimă.

Un hohot de râs în Cutia Pandorei. Foto Mihaela Marin

Felix Alexa, unul dintre cei mai de succes regizori români, aduce pe scenă un spectacol despre iluzia fericirii, care îi prilejuieşte inegalabilei actriţe Mariana Mihuţ un recital de excepţie. O comedie neagră plină de suspans, o producţie teatrală tulburătoare despre ratare şi obsesia trecutului, care îi surprinde pe spectatori prin stări emoţionale extreme şi un final neaşteptat.

Regia, ilustraţia muzicală şi lighting design: Felix Alexa

Scenografia: Andrada Chiriac

Teatrul Evreiesc aduce din nou ”Mazl Tov… And Justice For All!”

Mazl Tov and justice for all

Teatrul Evreiesc de Stat, în parteneriat cu Asociaţia Eduprest – ITC, va prezenta vineri, 5 februarie, de la ora 20.00, la Palatul Naţional al Copiilor, spectacolul Mazl Tov… And Justice For All!

Participant la nenumărate festivaluri, printre care Festivalul Naţional de Teatru, Festivalul Bucureştii lui Caragiale sau Festivalul VeDeTeatru, spectacolul Mazl Tov… And Justice For All! este o comedie plină de voioşie, presărată cu mult umor şi cântece tradiţionale evreieşti. După trei ani de la premieră, spectacolul încă se joacă cu casa închisă.

Afişul spectacolului Mazl Tov

Pe lista protagoniştilor acestui spectacol se află şi actriţa Maia Morgenstern, însoţită pe scenă de fiica sa, Cabiria Morgenstern. Din distribuţie mai fac parte Nicolae Călugăriţa, Mihai Ciucă, Dorina Păunescu, Roxana Guttman, Nicolae Botezatu, Arabela Neazi, Geni Brenda, Veaceslav Grosu şi Cătălin Stelian, acompaniaţi de orchestra Bucharest Klezmer Band. Regia spectacolului poartă semnătura lui Andrei Munteanu.

Cântecele tradiţionale răsună-n noua sală, decorul, actorii ce mai… totul te fascinează. Intri într-o altă realitate, una călduroasă, nici nu ţi-ai ocupat locul bine că eşti invitat la dans şi dansezi fără să-ţi pese dacă ai habar ori ba. Și uiţi de tine. Fără să vrei râzi. Continui să râzi. Nici nu vrei să te întorci la viaţa de zi cu zi. Scopul evenimentului programat pe 5 februarie, de la ora 20.00, la Palatul Naţional al Copiilor, este acela de a colecta fonduri pentru organizarea unor cursuri de formare profesională a tinerilor din centrele de plasament din Bucureşti.

Evenimentul face parte din proiectul ”Schimbă Destine”, al Asociaţiei Eduprest – ITC.

Premieră cu ”Jocul de-a vacanţa” la Teatrul de Comedie

Jocul de-a vacanţa

Nu pierdeţi noua premieră de miercuri 3 februarie, ora 19.00, de la Sala Studio, a spectacolului Jocul de-a vacanţa, adaptare după Mihail Sebastian, regia Dragoş Alexandru Muşoiu, scenografia Adeline Andreea Bădescu.

Florin Dobrovici, Florentina Năstase în Jocul de-a vacanţa

În distribuţie: Florentina Năstase, Alexandru Bogdan, Florin Dobrovici, Smaranda Caragea, Dan Baltag, Vladimir Purdel, Ana Bianca Popescu.

“Pentru mine Jocul de-a vacanţa nu este doar o poveste de iubire, nici o autobiografie camuflată a lui Mihail Sebastian. Este o propunere curajoasă de experiment social, care vizează eliberarea de orice convenţie socială prin înlocuirea unui joc vechi, cunoscut, bine implementat, cu unul nou, al non-convenţiei. Un experiment care eşuează, dar care devine valid tocmai prin acest eşec”, mărturiseşte Dragoş Alexandru Muşoiu.

”Spiritul de familie”, un nou spectacol după cunoscutul dramaturg Eric Assous

Dorina Chiriac, Mirela Zeţa, Delia Seceleanu, Lamia Beligan în Spiritul de familie

În urmă cu cincizeci de ani, Radu Beligan înfiinţa Teatrul de Comedie, unde a şi interpretat diverse roluri în spectacole memorabile, iar astăzi, sala mare a teatrului îi poartă numele. Se întoarce după patru decenii la Teatrul de Comedie în calitate de regizor şi oferă o solidă “lecţie” de regie cu spectacolul Spiritul de familie, o încântătoare comedie de moravuri de Eric Assous.

Dramaturgul contemporan născut în Tunis, stabilit în Franţa, este scenarist şi regizor de teatru şi film, distins cu numeroase premii. Radu Beligan şi Liviu Dorneanu au tradus piesa scrisă cu dibăcie de Eric Assous, prezentată în premieră pe ţară.

Personajele sunt fără cusur construite. Sporesc consistenţa comicului situaţiilor, conflictele dintre cuplurile a trei fraţi invitate la inaugurarea locuinţei unuia dintre ele, cărora li se alătură invitata “specială”, o tânără nurlie. Piesa, o comedie de moravuri apropiată de stilul comediei bulevardiere, are la bază o fină analiză psihologică a personajelor desprinse din realitatea curentă.

”Radu Beligan este o personalitate unicat în peisajul nostru teatral , cu o vastă experienţă, care deţine cheia «teatrului adevărat». Are ştiinţa că primul pas al exprimării scenice a unui concept regizoral este actorul , interpretarea sa şi relaţiile dintre personaje. «Lecţia» de regie a meşterului Radu Beligan constă în atenta urmărire a rostirii replicii şi valorificării textului şi subtextului de către actorul transpus cu firesc în personajul atribuit, cât şi prin susţinerea continuă prin gest, expresie, mişcare, a relaţiei acestuia cu partenerii, chiar şi când îi lipseşte sprijinul rostirii replicii. Spiritul de familie aparent pare o comedie uşor de înfăptuit scenic, dar acest gen teatral fără descifrarea atentă a regizorului faţă de sensurile scrierii, îşi poate pierde din substanţa comică dacă acesta se rezumă doar la efecte vizuale. Regizorul Radu Beligan propune un spectacol de comedie cuceritor, bogat în sensuri, fără «metafore» vizuale inutile, pentru că nu uită în nici un moment de rostul actorilor în interpretarea personajelor.

Lamia Beligan şi Marius Florea Vizante în Spiritul de familie

Pentru imaginea generală a reprezentaţiei , regizorul apelează la Puiu Antemir – decorul şi Lia Manţoc – costumele, care se achită apreciabil de misiunea lor. Casa familiei Francky şi Nicole în care se petrece acţiunea, scenograful Puiu Antemir o imaginează scenic funcţional, cu o linie plăcută privirii şi prin trimiterea spre grădina luxuriantă care ar îngrădi-o. La rândul său, Lia Manţoc prin eleganţa costumelor desenate pe tipologia personajelor, susţine atmosfera solicitată de scriere.

Prin grija regizorului, actorii reuşesc în marea lor majoritate evoluţii ireproşabile. Sporeşte tensiunea comică a conflictelor, cuplul gazdă, interpretat de Dorina Chiriac (Nicole) şi Marius Drogeanu (Francky). Este greu de recunoscut prin ţinută, Dorina Chiriac, adorabilă prin modul în care o caracterizează pe Nicole ca o drăgălaşă gazdă, puţin nervoasă pentru atribuţiile sale de gospodină naivă. Nicole a sa pare copilăroasă, dar va dezvălui spre final şi problemele sale ascunse. În Francky, soţul aparent modest, docil, Marius Drogeanu prin firescul expresiei susţine echilibrul comic al situaţiilor, şi iscusit punctează duplicitatea personajului.

Un alt cuplu, cel invitat la inaugurarea casei lui Francky, este excelent interpretat de Lamia Beligan (Mathilde) şi Marius Florea Vizante (Yvan). Pretenţiile de profesoară intelectuală, distinsă şi plictisită de serbarea cumnatului, Lamia Beligan le impune din primul moment al apariţiei Mathildei în scenă. Apoi cu îndemânare în folosirea expresiei dezvălie bănuielile ce frământă interior personajul şi îi amplifică nemulţumirile. Lamia Beligan trăieşte dramatic situaţiile , rezultatul fiind degajarea unui comic plin de savoare. La rândul său Marius Florea Vizante prezintă la nuanţă profilul avocatului perfid, şmecher, parcă desprins din realitate. Cu umor subtil actorul îi dă viaţă credibilă lui Yvan”, notează criticul Ileana Lucaciu.

Din distribuţie: Marius Florea Vizante, Lamia Beligan, Marius Drogeanu, Dorina Chiriac, Sandu Pop, Delia Seceleanu, Mirela Zeţa.

Spiritul de familie este un spectacol menit să-l bucure pe spectator şi să-i revigoreze respectul de sine. Cred că, într-o epocă informatizată până la paroxism, în care consumatorul de imagini trăieşte însingurat în faţa televizorului, teatrul este una dintre ultimele experienţe pe care oamenii le mai pot trăi şi visa împreună”, mărturiseşte inegalabilul Radu Beligan.

Spectacolul este programat astăzi, la ora 19.00.

Inocenţă, umor şi descoperire în „Jurnalul lui Adam şi al Evei”

Duminică 24 ianuarie, ora 19.00, Godot Café-Teatru prezintă Jurnalul lui Adam şi al Evei, în regia lui Eugen Gyemant. Dana Rogoz şi Dan Rădulescu interpretează o versiune neaşteptată a primilor El şi Ea, plină de inocenţă şi umor. O poveste despre descoperire, un jurnal împărtăşit cu candoarea primelor fiinţe care au simţit frica, iubirea, mirarea şi nevoia de a fi cu celălalt.

Un spectacol „care te face să reflectezi sincer despre lucruri elementare care ne privesc pe toţi. Odată cu nişte animăluţe numite Adam şi Eva, spectatorii redescoperă lucruri banale, lucruri cunoscute, lucruri cotidiene, cu ochii celor care au dat nume acestor lucruri. Poate acesta ar trebui să fie sensul oricărui act artistic, să îţi schimbe puţin perspectiva”, apreciază regizorul Eugen Gyemant.

„Am descoperit o actriţă în plinătatea forţelor actoriceşti. Perfectă pentru Eva lui Mark Twain. Subţire, longilină, aparent firavă, cu o gestică înduioşător de sinceră şi expansivă, mâinile ei cu degete lungi parcă apasă claviatura cuvintelor, vocea este perfect armonizată cu bogăţia transmisă de text, justifică sentimentele noi pe care le încearcă în fiecare moment; miracolele vieţii pe care le descoperă din fiecare zori până în fiecare seară, bucuria fiecărei stele descoperite pe cer, dezvăluirea agerimii unei minţi gata să înveţe şi să experimenteze; umorul, sensibilitatea şi înţelepciunea cu care îl accepta, îl învaţă şi îl iubeşte pe cel care îi este predestinat drept unica pereche. Unica pereche pe care orice soţie inteligentă şi cu simţul umorului, o priveşte cu oaresce condescendenţă (care ascunde înţelept un sentiment de superioritate, dar şi unul de necesitate)”.

„La Godot Cafe-Teatru, textele lui Mark Twain sunt dramatizate într-un dublu jurnal de către regizorul Eugen Gyemant, cu umoru-i caracteristic, sprijinit în demersul său de actorii Dana Rogoz şi Dan Rădulescu. Povestea ne poartă de la Geneză până la moartea Evei, alternând consideraţiile celor doi «părinţi ai omenirii», care se construiesc astfel ca personaje”.

Teatrul Odeon

”Titanic Vals”

Scenă din Titanic vals

Comedia Titanic Vals nu şi-a pierdut cu nimic prospeţimea, chiar dacă a văzut lumina rampei acum 81 de ani. Secretul longevităţii ni-l dezvăluie chiar dramaturgul: „acţiunea se petrece în zilele noastre, în orice oraş unde există soacre, neveste şi prefecturi”.

Un naufragiu, o moştenire neaşteptată, un candidat surpriză pentru un loc în parlament, un testament misterios, discursuri politice „piramidale” şi buclucuri sentimentale, lovituri de teatru şi răsturnări de situaţie, într-un spectacol-satiră ce dezvăluie noi perspective asupra umorului lui Muşatescu.

Regia: Alexandru Dabija.

Decoruri: Helmuth Stürmer

Costume: Corina Grămoşteanu. Ilustraţia muzicală: Vasile Manta

Din distribuţie: Dorina Lazăr, Rodica Mandache,Ionel Mihăilescu, Antoaneta Zaharia, Nicoleta Lefter, Sabrina Iaşchevici, Marius Damian, Ruxandra Maniu, Ioan Batinaş, Alexandru Papadopol, Pavel Bartoş ş.a.

Spectacolul poate fi vizionat în 22 ianuarie, ora 19.00.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Magdalena Popa Buluc 7431 Articole
Author

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.