Guvernul a aprobat, joi, un proiect de hotărâre privind înfiinţarea şi administrarea Registrului Naţional al Datelor de Contact.
„Prin această Hotărâre se creează cadrul legal pentru înfiinţarea şi administrarea Registrului Naţional al Datelor de Contact, contact.gov.ro, o platformă naţională în care se înregistrează datele de contact ale tuturor instituţiilor şi autorităţilor publice din România. Înfiinţarea acestei platforme este necesară în vederea accesului mai facil al cetăţenilor la datele de contact ale instituţiilor şi autorităţilor publice. Crearea unui registru naţional al datelor de contact are rolul de a îmbunătăţi calitatea, eficienţa şi controlul interacţiunilor dintre administraţia publică şi cetăţeni, mediul de afaceri şi societatea civilă”, se arată într-un comunicat al Guvernului.
Această instituţie va fi administrată de Secretariatul General al Guvernului, care va asigura şi suportul tehnic.
„În termen de 180 de zile de la intrarea în vigoare a acestei hotărâri, toate autorităţile şi instituţiile publice din România au obligaţia înrolării în platforma contact.gov.ro”, se precizează în comunicat.
ale tuturor instituţiilor şi autorităţilor publice din România?
Ambasada Israelului – Misiuni în România | Ministry of Foreign Affairs
http://www.mae.ro › foreign-missions
Ambasada Israelului în România. Cancelaria. Adresa: Bucureşti, Piaţa Unirii, Bd. Dimitrie Cantemir nr.1 Tronson 2+3, Sector 4. Telefon: (0040-21) 302 85 00.
Se înfiinţează Registrul Naţional al Datelor de Contact.
CE INSEAMNA?
-inseamna ca alte putori,
„functionari”
vor manca DE FURAT,
ei,copiii si nepotzii lor,
blesteme!
O nouă sinecură, datele pot fi aflate/vizualizate, intrarea în contact cu instituțiile este o problemă, fie răspunde un robot care te pune în așteptare fie nimeni nu cadicsește să răpundă la e-mailuri.
Există deja motorul de căutare Google care arată toate datele de contact, poze și harta.
Mai creați o platformă inutilă ca să contractați și îmbogățiți firma unui alt securist.
Asta este irosire de bani publici și fraudă pe achiziții publice.
Ca de obicei,justificarea infiintarii acestui registru este gargara, sau altfel spus, praf in ochii contribuabilului. Au nevoie baietii de cateva locuri caldute si bine platite pt oamenii lor, si ce s-au gandit? ia sa infiintam un registru pt ei.
Oameni buni, ăștia nu sunt în stare să bage online-ul pentru comunicare medici-pacienti cu un program eficient și se lauda cu alta escrocherie! Deja datele sunt stocate în anumite entități la care apelezi online in scris, de ce se lauda cu ceea ce deja exista?
HOTARARE? neconstitutionala, bhai. atat timp cat ai ADRESA imi comunici la adresa! VERBA VOLANT, PARAZITILOR! EXISTA ACTE DIN 1900! IAR VOUA VA DISPAR ARHIVELE, VA CAD BAZELE DE DATE SI CADE ELECTRICITATEA! COMUNICATUL SE FACE OFICIAL, LETRIC, STAMPILAT LA ADRESA, DA? ACESTA ESTE NORMALUL.
Sosele, autostrazi, spitale, gradinite??? Astea nu ca e greu. E mai simplu sa iei niste adrese si telefoane sa le pui pe o pagina web si sa zici ca ai facut o platforma bla, bla, bla. Fiecare institutie are deja pagina web cu contacte se pot gasi in 30 de secunde.