Trafic feroviar perturbat. Trenuri oprite, circulație îngreunată

CFR Călători a transmis luni seara că ninsorile abundente şi viscolul au perturbat traficului feroviar în stația Mărăşeşti.

De asemenea, circulația în zona macazelor s-a îngreunat, iar trei trenuri au fost oprite.

Potrivit informațiilor postate pe site-ul CFR, trenul IR 1665 Bucureşti Nord – Iaşi staţionează în Mărăşeşti, trenul IR 1664 Iaşi – Bucureşti Nord staţionează în staţia General E. Grigorescu, iar garnitura R 7575 Galaţi – Mărăşeşti staţionează în staţia General E. Grigorescu.

„Mai multe trenuri înregistrează întârzieri și, în funcție de evoluția fenomenelor meteo și a condițiilor de circulație, pe raza regionalelor Galați și Iași, pot interveni restricționări temporare ale circulației trenurilor pe anumite intervale de stații și în următoarele ore, traficul de pasageri fiind preluat de celelalte garnituri din graficele de circulație”, mai precizează compania.

Programul de circulație în zonele afectate de vremea nefavorabilă se desfășoară în funcție de măsurile operative stabilite și dispuse de managerul infrastructurii feroviare – CFR SA.

„În funcţie de evoluţia fenomenelor atmosferice, sunt posibile şi alte decalări ale orariilor trenurilor.

CFR Călători este în permanent contact cu managerul infrastructurii feroviare, CFR SA, pentru rezolvarea operativă a tuturor problemelor, astfel încât toate trenurile şi călătorii să ajungă la destinaţie în siguranţă”, a mai transmis compania.

 

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda

7 Comentarii

  1. Vai de mama voastră de nenorociți!…în norvegia e zăpada cât casa si nu se mai plânge nimeni, viața decurge normal!….

  2. Administratorii acestor regionale, de ce nu acționează la timp? Acționează la timp doar când își încasează venitul lunar? De ce locomotivele nu au atașat in fata paralel cu linia ferată lama de curățat zăpada cum s-a practicat înainte de 1990 și în țările real civilizate? Nu cumva hoitul de la transporturi e direct dezinteresat de aceste auxiliare și trebuie scuipat definitiv din funcție și din politica?

  3. Era în Cotidianul zilele trecute mirarea și revolta cuiva din Germania că a nins 2 cm și trenurile au fost oprite peste noapte și e 8 dimineața și trenul de Berlin nu a fost pornit.

  4. Intreb pt ca vreme frumoasa CFR este singurul care avea intarzieri de 40 minute la toate tranurile cu plecare din Brasov, firmele private nu, oare de ce? Este o metoda prin care CFR-ul vrea sa se autoelimine de pe piata atunci „sucesuri” de la EBA fiica lui Basescu evaporator de flota, cu transportul, o fi lasat multi urmasi de valoare. CFR s-a blocat la Chitila sin in ianuarie 1985

  5. DA SĂ LE CUREȚE UCRAINENII! CĂ PENTRU UN MECANIC, UN CONDUCTOR ȘI 5 CĂLĂTORI NU SE MERITĂ EFORTUL !PRIVATIZAȚII CFR-UL ÎN TOTALITATE! PRIVATIZAȚI TOATE SERVICIILE -MEDICALE- ȘI SĂ VEDEȚI CUM AJUG „CADRELE”!,PRIVATIZAȚI ADMINISTRAȚIA ȘI SĂ VEDEȚI CUM AJUNG 300.000 FUNCȚIONARI! DACĂ-I CAPITALISM ,CAPITALISM SĂ FIE”!

  6. V-ați pus întrebarea comentatorii de 💩 oare câți oamenii mai sunt la CFR care să curețe zăpada de pe macaze și să întrețină liniile de cale ferată pentru ce să muncească omul pe salariu minim pe economie în frig și ploaie la târnăcop și lopată m-ai bine manipulant la FAN Courier nu te ploua nu te ninge și salariile m-ai mari așa că mucles ce-i care comentați fără să știți.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.