Vehiculele care depășesc greutatea de 3,5 tone, interzise în Piața Unirii!

Începând din 28 martie a.c., circulația autovehiculelor cu masa mai mare de 3,5 tone este restricționată, în Piața Unirii. Conform noului plan de reglementare aprobat, mașinile mai sus menționate nu vor mai avea acces în centrul Capitalei, în perimetrul delimitat de următoarele artere: Bd. Mircea Vodă – Str. Sfânta Vineri – Calea Moșilor – Str. Colței – Str. Doamnei – Calea Victoriei – Bd. Națiunile Unite – Bd. Libertății – Bd. Regina Maria – Str. 11 Iunie – Bd. Mărășești. Exceptate de la această restricție sunt mijloacele de transport public aparținând STB, precum și autospecialele de intervenție în situații de urgență.

Zona este semnalizată cu indicatoare de interzicere cu semnificațiile: „accesul interzis autovehiculelor cu masa mai mare de 3,5 tone cu adiționalul – cu excepția mijloacelor de transport public, STB” și „traseu de urmat pentru autovehiculele având masa mai mare de 3,5 tone”.

Măsura implementată a primit aviz din partea Comisiei Tehnice de Circulație din cadrul Primăriei Municipiului București și a Brigăzii Rutiere la începutul acestui an și vizează protejarea Planșeului Unirii, încadrat, conform celei mai recente expertize tehnice, în starea tehnică IV – nesatisfăcător.

Recomandarea specialiștilor privind restricționarea circulației rutiere a vehiculelor cu masa maximă autorizată mai mare de 3,5 tone în Piața Unirii a avut la bază și identificarea celor două tasări ale sistemului rutier, evidențiate în luna ianuarie a acestui an în zona Pasajului rutier Unirii (la intersecția bulevardelor Corneliu Coposu și I.C. Brătianu), precum și în zona Planșeului Unirii (la intersecția dintre Splaiul Independenței și strada Halelor).

Astfel, având în vedere noile restricții de circulație din zona Piața Unirii, conducătorii autovehiculelor sunt rugați să respecte întocmai semnificația indicatoarelor rutiere instalate pe arterele care delimitează perimetrul mai sus menționat. 

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 1
Author

8 Comentarii

  1. Competenta maxima: hai sa punem de-o amenda, ca se strica carosabilul facut pe vremea lui Ceausescu, iar noi nu stim sa-l reparam.

  2. In sfarsit o masura adoptata ca Bucurestiul sa devina capitala europeana.
    Nu inteleg de ce aceasta restrictie nu a fost adoptata pana acum?
    Se astepta tranzitarea zonei si de trailere cu gabarit depasit?

  3. Ce cauta tonajul prin B ? De mult timp s-au inventat dubele !

  4. @stefan + @alte directii…
    NU ATI INTELES NIMIC.
    Este ca la radio Erevan: se interzice circulatia, cu exceptia autovehiculelor care circula zilnic !!!
    Adica NU CONTEAZA 1-2 rataciti prin zona, daca autobuzele circula la fel de des.

  5. Tonajul care trebuie sa circule plateste autorizatie la primarie. Asa este peste tot, doar la mitici este altfel. Continuati, pentru ca meritati !

  6. Locuiesc în Sibiu pe o stradă fosta de grădini cu tufe ornamentale, pomi fructifer iarbă și flori la care în anii 2007 i-a fost schimbată canalizarea, pluvialul, conductele de apă potabilă și de gaz, având după aceste investiții de lăudat? parcurs corect restricționat la 3,5 tone. De atunci pe stradă lume cu dare de mână a cumpărat nenulărate case vechi, frumoase în stil săsesc de Sibiu pe care le-au demolat și au construit în loc niște enormități cu minim un ninel cu care au umplut aproape tot spațiul, iar ce a rămas din curte au dalat, curtea fiind înconjurate cu un gard strașnic din material pentru două case decente. Pentru construcție au intrat pe strada cu “restricționare 3,5 t” zeci de camioane de tonaj greu cu cărămizi, dale, betoniere strașnice, utilaje cu trompă pentru turnat cimentul. Nu le-a restricționat nimeni niciodată!

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.