Wizz Air, reclamată la agenția UE

Agenţia Uniunii Europene pentru Siguranţa Aviaţiei a fost sesizată cu privire la problema zborurilor operate de Wizz Air din România, pentru a pune în aplicare legislaţia în materie, a anunţat sâmbătă, pe pagina sa de Facebook, Bogdan Mîndrescu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii.

„Astăzi am avut o serie de discuţii extrem de aplicate în legătură cu anulările zborurilor, întârzierile în operare şi situaţia pasagerilor companiei Wizz Air în România. (…) I-am înştiinţat oficial pe reprezentanţii Wizz Air că am informat Agenţia Uniunii Europene pentru Siguranţa Aviaţiei (acest organism fiind şi cel care a licenţiat compania aeriană) pentru a pune cu celeritate în aplicare legislaţia în materie, având în vedere că Wizz Air a anulat 9 curse într-o zi din motive tehnice. Am cerut de urgenţă conducerii Wizz Air un plan de măsuri concrete prin care să reducă numărul de curse anulate din motive tehnice şi să asigure coerenţa curselor aeriene, rezolvând şi problema personalului navigant care lucrează peste limita de timp permisă.”, a transmis Mîndrescu.

Potrivit acestuia, la întâlnire au participat Yvonne Moynihan, Chief Corporate Officer Wizz Air Group, Zsuzsanna Poss, Chief Communications and Customer Officer Wizz Air Group şi Diarmuind O Conghaile, Managing Director Wizz Air Malta.

Prezent la discuţii, Preşedintele ANPC, Horia Constantinescu, a informat reprezentanţii Wizz Air că a anunţat Autoritatea europeană pentru drepturile pasagerilor în legatură cu situaţiile generate la noi în ţară de către Wizz Air.

„Am informat conducerea Wizz Air că îi vom monitoriza cu atenţie şi i-am avertizat, totodată, că nu vom tolera niciun derapaj de la reglementările internaţionale şi naţionale în domeniul aviaţiei.”, a adăugat secretarul de stat.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 6
Author

9 Comentarii

  1. Sa moara masa, sa moara de ras in hohote! Asta e companie maghiara cu mamica cu 2 craci imprastiati in malta-offshore si maicuta de baza halvetica. Ok, no comment mai mult, sper ca intelegeti parteneriatele eu-occi+tarile calde.

  2. …”..o discuție extrem de aplicată!…”… pentru a pune cu celeritate în aplicare …”…
    Ati inlocuit limbajul de lemn cu cel de cauciuc nenorociților!…
    Ati copiat exact discursurile dulapului de la cotroceni!…

    • @ Rammstein –

      Exact , ai pus dinamita pe punctul G al Presei romanesti .

      Prostia , Lenea , Lacomia , Ticalosia si Foamea si-au dat mina si s-au angajat in Presa romaneasca.

  3. Păi bre,. Nu știu de ai călătorit alături de români in avion pe distanțe de câteva ore.. Eu de aș fi wizzair nu aș sta in romania pentru nimic in lume..Românu nu se civilizează niciodată..

  4. Compania ungureasca (sanchi) WIZZAIR, cu Sorosh Baci „silent partner”, are permisiunea mea sa decoleze din Romania si sa il ia cu ei pe „marele urs”. imbarcat la clasa economica.

  5. Nu WIZZAIR este de vina, ci acei care le permit sa faca ceia ce fac ! Pai, asta-i tara; tara care sta capra in fata unor firme , precum OMW si WIZZAIR ! Si , in mod umil si spasit , se mai duce cu caciula in mana sa-si caute dreptate la „Inalta Poarta” a UE! Vai de mama noastra! Cum ne umilesc si ne batjocoresc , chiar ai nostri! Asa se comporta un stat suveran si independent ? Desigur, daca se cheama Romania! Ceva nu este in regula; miroase urat! Sa fie vorba de coruptie , de le este permis unora sa faca, ceia ce fac? Pai, altfel cum?

  6. wizz air are doua componente din ceea ce am vazut w4- amlta, w6- ungaria. ca si cod al companiei asa cum Tarom are RO.
    wizz air s-a infiintat acolo datorita facilitatilor primite de la statul maghiar care oricum desfiintase Malev. compania apartine unui fond financiar. ultima comanda de avioane de 10 miliarde precum si flota existetna o plaseaza printre cele mai mari din europa. cresterea zonei asa zisa de low cost este oarecum adaptata la ceea ce inseamna transportula aerian azi. taxarea oricarui serviciu este treaba sitrcta a companiei si a pasagerului care-i cumpara serviciile. faptul ca IATA si reglementarea in domeniu, fata de anii precedenti, unde interpretarea iregularitatilor de zbor era stricta, cu obligatii majore pentru transportator fata de pasageri, a ajuns intr-o stare jalnica acum pasagerii fiind lasati de izbeliste la indemina transportatorului, mai ales low cost. e suficient sa se asimileze transpotul aerioan intr-o sigura definitie si atunci credeti-ma, de frica reglementarilor companiile low cost se vor gindi de 10 ori inainte sa anuleze curse. dar IATA este un instrument care pare stapinit de interese anume. altfel azi nu ar fi existat o astfel de manifestare a acestei companii. oricum din experienta proprie, printre cele mai jegoase avioane, in interior, sint cele ale wizzair. economia la curatenie, mai ales la escale unde echipajul de cabina stringe mizeria, confirma statutul de low quality pentru ca low cost s-a pierdut in timp. va exista mereu justificarea pentru preturile „mici”. chiar asa? 9 zboruri anulate intr-o zi ar trebui sa fie subiect de ridicare a licentei. in cazul unei anulari de curse a unui operator traditional se face rerutare pe cheltuiala companiei care anuleaza zborul, se asigura cazare si hrana, se reprogrameaza zborul.

  7. Romania a incaput pe mana – din pacate – a foarte multor gasti de „securisti” interlopi ce conduc fiecare cate un sector din economie si administratie controland tot ce misca de la finantele Romaniei, transporturile, investitiile, comertul samd actionand uneori precum camatarii din Ferentari, devalizand firme private sau confiscandu-le de la naivii actionari ce au crezut ca Romania este o tara in care poti fi . . . .antreprenor.
    Wizzair este un marunt exemplu de cum acesti interlopi cu staif nu dau doi bani pe viitorul Romaniei.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.