Clipul despre România care bate strategiile de zeci de mii de euro ale Guvernului

Un videoclip de două minute şi jumătate postat pe Vimeo de un olandez care şi-a petrecut concediul în România, la Bucureşti şi Mamaia, face o reclamă mult mai bună ţării noastre decât toate spoturile de 80.000 de euro din ciclul “Carpathian Garden”. Evident, filmuleţul viral postat de tânărul olandez nu a costat niciun leu bugetul Ministerului Turismului sau al Agentiei Naţionale de Turism, incapabile să producă până acum un material de promovare eficient.

Contactat de Business Review, olandezul Peter Schagen s-a declarat total surprins de succesul fimuleţului care sintetizează experienţa sa şi a iubitei sale în România, în vara anului 2013. “Sunt foarte surprins că filmul meu a avut un asemenea impact în România. Nu aş fi crezut aşa ceva”, spune el. “Din momentul în care a devenit viral, am primit atât de multe mesaje frumoase de la români pe Facebook şi pe Vimeo, despre cât de mult le-a plăcut. Este cel mai frumos compliment, care mă face să mă simt şi extrem de recunoscător.”

“Ştiam că trebuie să elimin multe imagini, pentru că am vrut să fie ‘scurt şi drăguţ’. Printre lucrurile pe care nu le-am putut include sunt imagini dintr-o piaţă din Bucureşti şi câteva momente în care m-am întâlnit cu oameni pe străzile Bucureştiului.”

“Am stat opt zile şi timpul parcă a zburat, dar m-am bucurat de fiecare clipă; cultura, oamenii şi mâncarea (în special micii). Sigur voi mai vizita România şi abia aştept să vină ziua aceea. Vreau să transmit mulţumiri tuturor celor cărora le-au plăcut imaginile şi care mi-au mulţumit. Înseamnă mult pentru mine”, a mai spus Peter Schagen.

Romania (2013) from Peter Schagen on Vimeo.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.