E gata șoseaua de 3 km la care s-a lucrat 9 ani

Ministerul Transporturilor și Infrastructurii anunță că după 9 ani de zile și după multiple probleme, lucrările la Varianta Ocolitoare Mihăilești au fost încheiate. Actualul Antreprenor a reușit să finalizeze proiectul înaintea termenului contractual, luna februarie a anului viitor, pentru că, spre deosebire de predecesorii săi a abordat cu seriozitate acest obiectiv. La devansarea termenului contractual a contribuit probabil și decizia constructorului de a investi într-o tehnologie performantă pentru aşternere a asfaltului, prin folosirea unui sistem 3D.

De astăzi se va putea circula în regim de două benzi pe sens pe Varianta de Ocolire Mihăilești, ceea ce reprezintă un avantaj atât pentru traficul rutier de tranzit cât și pentru localitate. Chiar dacă are o lungime de doar 3,18 km, această Variantă va duce la scurtarea timpilor de deplasare pe DN6 și la reducerea riscurilor specifice tranzitării localităților.

Istoricul acestui proiect începe în anul 2011, când CNAIR a demarat proiectul, iar licitaţia a fost câştigată de spaniolii de la Contrat Ingineria Y Obras. Slaba mobilizare și ulterior abandonarea șantierului de către antreprenor au dus la mari întârzieri și la blocarea construcției. 5 ani mai târziu, în 2016, Contractul pentru construcția VO Mihăilești a fost atribuit antreprenorului – Copisa Constructora Pirenaica SA, dar în 2019 a fost din nou reziliat. A fost lansată nouă licitație, de data asta cu succes, iar contractul a putut fi semnat în decembrie 2020 cu Viarom Construct.

Constructorul a luat în serios termenele contractuale, iar rezultatele se văd: lucrări încheiate la timp și deschiderea circulației cu trei luni mai devreme.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 4
Cosmin Pam Matei 4577 Articole
Author

5 Comentarii

  1. Pai, nu-i normal ?, după 30 de ani de capitalism de mahala sa ne laudam ca avem marea performanță, 3 km de autostradă ?. Spargem targul Europei cu asemenea performante.

  2. CONCLIZIA – NU MAI LUCRATI CU MAFIOTII DIN ITALIA.PESTE TOT UNDE AU LUCRAT IN ROMANIA NU AU REALIZAT NIMIC SI AU INCASAT BANI CU NEMILUITA NEMUNCITI.VEZI SI FIRMA ITALIANA CARE LUCREAZA LA CRAIOVA -PITESTI.ADICA UMBRARESCU POATE SI FACE SI JEGURILE DIN ITALIA NU. OARE S-A LUAT MITA MARE SI NU S-AU MAI PUTUT IMPUNE IN FATA LOR?DE CE SA ASTEPTI 9 ANI CA SA REZILIEZI UN CONTRACT.DE CE SA INCHIZI O FIRMA DE LACTATE DIN ROMANIA SI MEGA RAHAT SA NU O EXECUTI CA PE FIRMELE DIN ROMANIA?DE CE PUTETI PERMITE CA JEGURI DIN ITALIA SA NU ADUCA COMPONENTE PLATITE DE STATUL ROMAN PENTRU LASERUL DE LA MAGURELE FARA SA SE IA MASURI PUNITIVE IMPOTRIVA A TOT CE VINE DIN ITALIA ASA CUM FAC SI EI CU NOI?EXPLICATIE – LA CONDUCEREA TARII SUNT TRADATORI DE NEAM SI BISNITARI DE JOASA SPETA.

  3. Rușine!!..9 ani 3 km…2ani 8km..!!..bă nenorociților dar când treceți de 10 km..!!?

  4. Oh,ce veste minunata, domnule Pam Matei! Un ciot de 3,18 km de autostrada pentru care 2 presedinti, 16 prim-ministri si 19 ministri ai transportului au pus bani de-o parte pentru 2 intrepinderi spaniole neserioase, una romaneasca cumparata si aia de francezii de la ,,Eurovia” si asta, la randu-i, cumparata de francezii de la ,,Vinci”! Frumoasa echipa de patrioti care a reusit sa realizeze ,,cincinalul de 9 ani „-in perioada 2011-2021-cu…3 luni mai devreme! Bravos natiune ,halal sa-ti fie!

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.