Trebuie să recunosc că n-am privit concursul „Eurovision”. Dar am văzut fotografiile din spectacol și am citit recenziile mesajelor cântecelor prezentate.
Aparent, majoritatea criticilor ajung la concluzia că spectacolul din acest an a amplificat ritmul decăderii concursului, de la proteste politice, la prezențe scenice inadecvate și până la mesaje de negare a însăși naturii ființei umane.
Practic, a fost o oglindă fidelă a timpurilor noastre.
Din câte știu, cel puțin așa era pe timpuri, EuroVISION este un concurs în care câștigătorul este premiat pentru muzică și mesajul exprimat verbal și vizual.
Tocmai de aceea, cel care se prezintă în fața publicului se numește INTERPRET, nu cântăreț.
Unii justifică faptul că premierea interpretului din acest an este mai mult un act democratic în conformitate cu noul gust al publicului tânăr.
Totuși, ce are democrația cu arta?
Oare premierea decăderii umane trebuie să fie justificată prin prostul gust al celor mulți și needucați?
Dacă-i așa, să nu ne mirăm că se ajunge la „erase culture”, la eliminarea culturii și tradițiilor înaintașilor.
Sau, atâta timp cât ne considerăm progresiști, trebuie să ne impunem „valorile” noastre „woke”, valori demolatoare ale civilizației învechite a părinților?
Cultura a creionat și a definit întotdeauna evoluția umană.
De aceea, parcursul an de an al Eurovisionului poate fi considerat un barometru al dezvoltării actualei societăți pe drumul pe care este împinsă de progresism.
Tocmai de aceea, evoluția acestei forme de reprezentare a culturii noilor generații poate deveni simbolică pentru a drumul spre decăderea sau redresarea societății umane.
Marea Finală Eurovision 2017 s-a desfăşurat sâmbătă seară la Kiev, iar Portugalia a câştigat finala, cu melodia ”Amar Pelos Dois”. O finală în care un suporter australian a invadat scena, și-a dat pantalonii jos și, în direct, și-a arătat fundul milioanelor de telespectatori.
La formarea guvernului Cioloș, multe voci conectate la canalele neoficiale de comunicare ale SRI și SIE au pronunțat în spațiul public, cu circa o săptămână înainte de desemnare, numele viitorului premier.
De ce susțineți că ”Eurovisionul” este un act de cultură când de fapt nu este, mai precis nu mai este un act cultural. Este o manifestare a minților bolnave care sunt astăzi la putere (inclusiv în România). Nu ne reprezintă și nu reprezintă nimic pentru oamenii normali, da am spus oamenii normali !
Moda , tendințele,progresul,inteligenta digitala…..Nus decât impozitii și noi curente impuse și băgate pe gat de promotorii DICTATURII COMUNISTE DIGITALE GLOBALE!NISTE DEGRADATI , DENATURATI, DEZAXAȚI,CINE VREA CUI EI E LIBER SA ALEAGA DAR FAC DE RAS RASA UMANA!😁
Concursul „Eurovision” s-a transformat în Festivalul Cântarea Europei. Iar ultimele două ediții au fost spectacole ale muzelor mute.
O fi și asta tot un fel de evoluție. Sau de revoluție… Sau…
După ce v-ați înrolat la biroul de recutări din Piața Victoriei imbecilității -2017 , J„dă mii de #rezistenți prin cultură cu #MISA , testul PIȘA , PLĂCUȚA SUEDEZĂ etc.găsirăți că tov. Progresu e vinovat . D-aia acum faceți #rezistență prin agricultură și industrie , eco-gândaci respectiv ”fiare vechi . După atâtea avarii și ” lăcrămații de la praful de ”copt creierii, inculpatul va fi adus caftit bine la #Komi$ie. ” Aduceți pe tov. Progresu la mine !
Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.
Practic, a fost o oglindă fidelă a timpurilor noastre.
„familia e Europa cea mica
Europa e familia cea mare”
De ce susțineți că ”Eurovisionul” este un act de cultură când de fapt nu este, mai precis nu mai este un act cultural. Este o manifestare a minților bolnave care sunt astăzi la putere (inclusiv în România). Nu ne reprezintă și nu reprezintă nimic pentru oamenii normali, da am spus oamenii normali !
Moda , tendințele,progresul,inteligenta digitala…..Nus decât impozitii și noi curente impuse și băgate pe gat de promotorii DICTATURII COMUNISTE DIGITALE GLOBALE!NISTE DEGRADATI , DENATURATI, DEZAXAȚI,CINE VREA CUI EI E LIBER SA ALEAGA DAR FAC DE RAS RASA UMANA!😁
Concursul „Eurovision” s-a transformat în Festivalul Cântarea Europei. Iar ultimele două ediții au fost spectacole ale muzelor mute.
O fi și asta tot un fel de evoluție. Sau de revoluție… Sau…
L-am vazut pe RAI, comentatorii faceau un misto fin la aparitia acestor trazniti, printre care si Nemo/Nimeni..
După ce v-ați înrolat la biroul de recutări din Piața Victoriei imbecilității -2017 , J„dă mii de #rezistenți prin cultură cu #MISA , testul PIȘA , PLĂCUȚA SUEDEZĂ etc.găsirăți că tov. Progresu e vinovat . D-aia acum faceți #rezistență prin agricultură și industrie , eco-gândaci respectiv ”fiare vechi . După atâtea avarii și ” lăcrămații de la praful de ”copt creierii, inculpatul va fi adus caftit bine la #Komi$ie. ” Aduceți pe tov. Progresu la mine !
Trist, dar adevarat. Ne place sau nu, asta e realitatea