Alături de Coldea şi Kovesi

Generalul Marian Hăpău a semnat documentul pentru aducerea lui Nicolae Popa

Un document excepţional a fost prezentat în emisiunea „Sinteza zilei” de către jurnalista Adina Anghelescu: „Nota de fundamentare” pentru aducerea în ţară a lui Nicolae Popa. Pe document au fost identificate semnăturile Codruţei Kovesi din partea Ministerului public, Viviana Onaca din partea Ministerului justiţiei, Ioan Dascălu din partea Ministerului de interne, Florian Coldea din partea SRI.

În emisiune, Adina Anghelescu a precizat că rămîne să fie identificată şi persoana care a semnat acest document din partea Ministerului Apărării Naţionale, condus atunci de Gabriel Oprea.

La redacţie, ne-a sosit însă un document care duce la identificarea acestei semnături din partea MApN: GENERALUL MARIAN HĂPĂU, ŞEFUL DGIA (Direcției Generale de Informații a Apărării)! Este vorba despre o „Întîmpinare” pe care generalul Marian Hăpău a depus-o la Curtea de Apel Bucureşti în 22 ianuarie 2019, pe care o semnează generalul!

Pe document, se observă că semnătura lui Marian Hăpău este identică cu aceea de pe „Nota de fundamentare” care a stat la baza aducerii lui Nicolae Popa din Indonezia, operaţiune plătită de Sebastian Ghiţă, care face obiectul unui dosar penal împotriva Codruţei Kovesi!

Vă prezentăm mai jos cele două documente care certifică faptul că „Nota de fiundamentare” şi „Întîmpinarea” au aceeaşi semnătură: a generalului Marian Hăpău, şeful DGIA:

 

 

Acum se naşte încă o întrebare care nu poate rămîne fără un răspuns clar: de ce a fost implicat Ministerul Apărării Naţionale în această operaţiune cu care nu avea absolut nici o legătură? De aici, întrebările continuă, căci este de neimaginat ca Direcția Generale de Informații a Apărării (DGIA) să se ocupe de aducerea în ţară a unui condamnat pentru infracţiuni de corupţie, operaţiune de care, potrivit legii, doar Ministerul de interne se putea ocupa!

Toată această operaţiune de aducere a lui Nicolae Popa în ţară, felul în care a fost finanţată şi persoanele implicate par să fi fost o urgenţă teribilă. Totuşi, ce căuta semnătura generalului Marian Hăpău, din partea MApN pe acest document, căci nu era vorba despre o operaţiune NATO, ci doar de o banală aducere în ţară a unui condamnat refugiat în Indonezia!

Generalul Marian Popa a fost acuzat în acea vreme că, alături de Gabriel Oprea, ministrul MApN, a contribuit la folosirea DGIA pentru a proteja informativ UNPR și pentru a recruta noi membri ai propriei rețele de influență. După scandalul „Protocoalelor” dintre SRI şi DNA, iată că iese la iveală şi implicarea DGIA în operaţiuni coordonate de cuplul Florian Coldea – Laura Codruţa Kovesi!

Care sunt  prevederile legale?  

Ministerul Apărării Naţionale este organul de specialitate al administraţiei publice centrale, în subordinea Guvernului, prin care este condusă activitatea în domeniul apărării naţionale, potrivit prevederilor legii şi strategiei de securitate naţională, pentru garantarea suveranităţii, independenţei şi unităţii statului, integrităţii teritoriale a ţării şi democraţiei constituţionale.

Ministerul Apărării Naţionale răspunde în faţa Parlamentului, a Guvernului şi a Consiliului Suprem de Apărare a Ţării pentru modul de aplicare a prevederilor Constituţiei, a celorlalte acte normative în vigoare, a hotărârilor Guvernului şi ale Consiliului Suprem de Apărare a Ţării, precum şi ale tratatelor internaţionale la care România este parte, în domeniul său de activitate.

În prezent se aplică : LEGE nr. 346 din 21 iulie 2006 republicată în data de 2 noiembrie 2017.pdf      privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Apărării Naţionale.

În speța în cauză – anul 2011 – se aplica Legea nr. 346/2006, iar Hăpău Marian avea funcția de șef al Direcției contrainformații și securitate militară (DCiSM), avea deja din 2010 gradul de general-maior (2 stele). În respectiva funcție a ajuns, recompensat după „Afacerea Ciorogârla” (era printre principalii responsabili ai evenimentului deosebit de grav – furtul de arme dintr-un depozit militar, dar în loc să fie destituit ca și ceilalți responsabili implicați, a fost recompensat cu funcția de șef DCiSM imediat după eveniment, iar până la sfârșitul anului 2009 a fost și recompensat cu prima stea de general, general de brigadă – avea merite și rol deosebit în realegerea ca președinte a lui Băsescu Traian).

Ca poziție în ierarhia de comandă a MApN, condus în anul 2011 de Oprea Gabriel (GO), nu era printre cei posibili a fi desemnat. De regulă, ministrul apărării este înlocuit, numai bine motivat, de unul din titularii funcțiilor de secretar de stat, printre care exista și directorul general al Direcției generale de informații a apărării (șeful DGIA, din care face parte DCiSM). Prin urmare, la acea dată Hăpău era subordonatul gl.-lt. Savu Gheorghe.

LEGEA nr. 346 din 21 iulie 2006(*republicată*)privind organizarea și funcționarea Ministerului Apărării Naționale

EMITENT ·  PARLAMENTUL

Publicat în  MONITORUL OFICIAL nr. 867 din 2 noiembrie 2017

 

Articolul 3

(1) Ministerul Apărării Naționale are personalitate juridică și reprezintă în justiție, prin Direcția generală juridică, structurile armatei care nu au personalitate juridică. Structurile ministerului care au personalitate juridică, potrivit legii, pot fi reprezentate în justiție de Direcția generală juridică a Ministerului Apărării Naționale, în condițiile stabilite prin ordin al ministrului apărării naționale.

(2) Ministerul Apărării Naționale are sediul în municipiul București, str. Izvor nr. 110, sectorul 5.

(3) Ministerul Apărării Naționale răspunde în fața Parlamentului, a Guvernului și a Consiliului Suprem de Apărare a Țării pentru modul de aplicare, în domeniul său de activitate, a prevederilor Constituției, legilor, hotărârilor Guvernului și ale Consiliului Suprem de Apărare a Țării, ale celorlalte acte normative și ale tratatelor internaționale la care România este parte.

Articolul 4

În exercitarea atribuțiilor sale, Ministerul Apărării Naționale colaborează interinstituțional și cooperează, cu prezervarea obiectivelor și politicilor sale în domeniul apărării, cu celelalte ministere și organe de specialitate ale administrației publice centrale și cu alte instituții și autorități publice, cu structurile politico-militare și de conducere militară ale altor state, precum și ale organizațiilor internaționale la care România este parte, cu operatori economici, cu asociațiile cadrelor militare în rezervă și în retragere, cu asociațiile veteranilor și cu alte asociații profesionale sau organizații neguvernamentale, în condițiile legii.

Capitolul II Atribuțiile și responsabilitățile Ministerului Apărării Naționale

Articolul 5

(1) Ministerul Apărării Naționale are următoarele atribuții și responsabilități: 1. realizarea și menținerea capacității operaționale a armatei, pentru îndeplinirea misiunilor specifice ce revin acesteia;

2. înființarea, desființarea, transformarea, resubordonarea, reorganizarea, consolidarea, integrarea în alte structuri și redislocarea structurilor militare ale armatei, pe timp de pace, pe timpul stării de urgență, de asediu, de mobilizare sau de război, conform legii;

3. elaborarea proiectelor de acte normative din domeniul său de competență;

4. apărarea drepturilor și intereselor legitime în raporturile cu autoritățile și instituțiile publice, precum și cu orice persoană fizică sau juridică, română ori străină, prin structuri proprii;

5. întreprinderea demersurilor necesare pentru încheierea tratatelor la nivel departamental și a înțelegerilor tehnice în domeniul apărării;

6. coordonarea elaborării și implementării politicii de apărare, promovarea intereselor naționale la nivelul organizațiilor internaționale la care România este parte și creșterea gradului de integrare a structurilor proprii și a profilului acestora în cadrul acestor organizații, promovarea și dezvoltarea relațiilor de cooperare politico-militară și asigurarea reprezentării armatei în raporturile cu ministerele de resort ale altor state și cu organizații internaționale la care România este parte;

7. realizarea planificării integrate a apărării;

8. realizarea mecanismului de cooperare interinstituțională în domeniul apărării;          9. instruirea comandamentelor și forțelor;

10. organizarea și conducerea educației și formării profesionale în instituțiile proprii;

11. managementul logisticii proprii;              12. constituirea stocurilor și menținerea stării de operativitate a tehnicii;                   13. organizarea și conducerea mobilizării armatei, rechiziționarea de bunuri și chemarea persoanelor fizice la prestări de servicii în interes public;            14. managementul domeniului informații pentru apărare, managementul activității oficiale de cifru și a sistemelor criptografice din armată, realizarea măsurilor de protecție a informațiilor clasificate naționale, NATO, UE și a informațiilor clasificate care fac obiectul tratatelor, înțelegerilor și acordurilor bilaterale sau multilaterale în domeniul apărării la care România este parte, precum și cooperarea cu structurile similare naționale și ale altor state sau ale organizațiilor internaționale la care România este parte;                15. participarea la dezvoltarea și optimizarea capabilităților de apărare cibernetică ale României, în colaborare cu celelalte instituții și autorități naționale stabilite prin lege;              16. managementul activității financiar-contabile;                   17. gestionarea sistemului pensiilor militare de stat;            18. managementul resurselor de comunicații și tehnologia informației în armată;                19. managementul spectrului radio utilizat în scopul apărării, precum și a resurselor de comunicații, tehnologia informației și apărare cibernetică ale Armatei României;                   20. elaborarea și integrarea/aplicarea politicilor proprii/reglementărilor specifice în domeniile referitoare la protecția mediului, securitate și sănătate în muncă, apărarea împotriva incendiilor, metrologie specifică echipamentelor militare care nu intră în sfera metrologiei legale și funcționarea în condiții de siguranță a instalațiilor sub presiune, instalațiilor de ridicat și a aparatelor consumatoare de combustibil;               21. conducerea activităților de comunicare strategică la nivelul ministerului;               22. organizarea și conducerea activității de informare și relații publice la nivelul ministerului;                  23. creșterea calității vieții personalului, asigurarea protecției sociale și a asistenței religioase, medicale, psihologice și juridice a personalului militar și civil, a răniților, invalizilor și urmașilor celor decedați în acțiuni militare, în conformitate cu prevederile legale;                   24. înzestrarea cu armament, tehnică de luptă, echipamente și materiale specifice armatei, asigurarea relației cu industria națională de apărare și cooperările internaționale în domeniu;              25. coordonarea activității de comerț exterior privind importul și exportul de produse cu destinație militară, în condițiile legii;            26. aplicarea regimului de control în domeniul exporturilor, importurilor și altor operațiuni cu produse militare și cu dublă utilizare, potrivit legii și normelor emise pentru aplicarea acestora, aprobate prin ordin al ministrului apărării naționale, precum și coordonarea activităților privind aprobarea suspendării drepturilor vamale la anumite categorii de armamente și echipamente militare, potrivit legii;                27. organizarea și conducerea programelor de investiții publice și de reparații curente și de întreținere în domeniul imobiliar, exercitarea controlului statului în toate etapele și componentele sistemului calității în construcții, conducerea activității de apărare împotriva incendiilor și de administrare a imobilelor Ministerului Apărării Naționale;          28. editarea de publicații în domeniile proprii de activitate;                   29. cercetarea-dezvoltarea, utilizarea rezultatelor cercetării-dezvoltării și participarea la proiecte de cercetare-dezvoltare naționale și internaționale în domeniul apărării, precum și protecția drepturilor de proprietate intelectuală, potrivit legii și normelor emise pentru aplicarea acestora, aprobate prin ordin al ministrului apărării naționale;           30. reglementarea și desfășurarea activităților de testare și evaluare, analiză, audituri tehnice și acceptanțe aferente sistemelor de armamente și echipamente pentru apărare;                31. reglementarea și desfășurarea activității de supraveghere a managementului calității la furnizorii de produse militare și prestatorii de servicii în domeniul apărării și de aplicare a cerințelor NATO și UE de asigurare a calității în domeniul apărării, prin evaluarea, certificarea și supravegherea furnizorilor și prestatorilor în legătură cu îndeplinirea acestor cerințe;                32. elaborarea documentelor strategice pentru pregătirea și întrebuințarea în luptă a forțelor armate;              33. încheierea de contracte pentru achiziția de produse și servicii specifice, în condițiile legii, direct cu structurile specializate ale NATO și UE, în scopul asigurării interoperabilității;              34. asigurarea cu informații geospațiale, geografice, hidrografice și hidrometeorologice pentru nevoi proprii, precum și a celor necesare instituțiilor din sistemul de apărare, ordine publică și siguranță națională, NATO și UE și altor instituții beneficiare;               35. organizarea și conducerea serviciului medical militar de urgență prespitalicească și spitalicească;                 36. organizarea și conducerea activităților de poliție militară în țară și pe timpul participării la misiuni și operații în afara teritoriului statului român;                37. elaborarea normelor pentru înzestrare, întreținere și reparații, cu respectarea prevederilor legale;                  38. coordonarea problematicii cadrelor militare în rezervă și în retragere, a veteranilor de război, invalizilor și văduvelor de război;             39. organizarea și conducerea activităților de tradiții militare, cultură militară, de educație civică și ceremonii militare;               40. organizarea și conducerea activităților de standardizare și interoperabilitate în domeniul apărării;              41. cooperarea, cu alte structuri din afara Ministerului Apărării Naționale, la situații de urgență, precum și pentru prevenirea și combaterea terorismului, conform legii;               42. administrarea, supravegherea și protecția fondului arhivistic propriu, în condițiile legii;             43. asigurarea siguranței aeriene, navale și terestre, în condițiile legii.(2) Ministerul Apărării Naționale îndeplinește și alte atribuții prevăzute de lege.

DECI, NU ARE ATRIBUȚII PE DREPT COMUN !

Articolul 15

(1) Direcția generală de informații a apărării asigură obținerea, prelucrarea, verificarea, stocarea și valorificarea informațiilor și datelor referitoare la factorii de risc și amenințările interne și externe, militare și nonmilitare, care pot afecta securitatea națională în domeniul militar, acționează pentru prevenirea, descurajarea și contracararea oricăror riscuri sau amenințări care pot afecta securitatea națională a României în domeniul militar, coordonează aplicarea măsurilor contrainformative și cooperarea atât cu serviciile/structurile departamentale naționale și de informații, cât și cu cele ale statelor membre ale alianțelor, coalițiilor și organizațiilor internaționale la care România este parte și elaborează politicile, coordonează și controlează, la nivelul Ministerului Apărării Naționale, potrivit legii, activitățile referitoare la protecția informațiilor clasificate naționale, NATO, UE și a informațiilor clasificate care fac obiectul tratatelor, înțelegerilor și acordurilor bilaterale sau multilaterale în domeniul apărării la care România este parte.                                  (2) Personalul Direcției generale de informații a apărării își desfășoară activitatea deschis sau acoperit, în raport cu nevoile de realizare a securității naționale în domeniul militar. Pentru culegerea de informații în teatrele de operații și pentru lupta împotriva terorismului, Direcția generală de informații a apărării poate avea în subordine structuri combatante.                                     (3) Direcția generală de informații a apărării este condusă de un director general, cadru militar în activitate. Directorul general este numit de către ministrul apărării naționale, cu avizul Consiliului Suprem de Apărare a Țării. Funcția de director general al Direcției generale de informații a apărării este asimilată funcției de secretar de stat.                                                        (4) Unele categorii de tehnică și bunuri specifice se achiziționează, în condițiile legii, prin structuri specializate proprii, de la parteneri interni sau externi. (5) Pentru îndeplinirea atribuțiilor specifice securității naționale în domeniul militar, Direcția generală de informații a apărării execută misiuni independente sau integrate la nivel strategic, operativ și tactic, în țară și în străinătate, inclusiv cu structuri combatante proprii.       (6) Activitatea specifică a Direcției generale de informații a apărării are caracter secret de stat.                                                                                              (7) Direcția generală de informații a apărării desfășoară acțiuni specifice în spațiul cibernetic în scopul cunoașterii, monitorizării și contracarării agresiunilor cibernetice care vizează infrastructurile cibernetice critice ale Ministerului Apărării Naționale.                                                             (8) Direcția generală de informații a apărării elaborează strategiile, politicile și reglementările specifice domeniului de responsabilitate, precum și politici și reglementări proprii în domeniul managementului resurselor umane și educației militare și coordonează activitatea de formare, specializare și perfecționare a personalului militar din armată în domeniul de responsabilitate. (9) Direcția generală de informații a apărării desfășoară misiuni de protecție și pază a principalelor categorii de factori umani și materiali din responsabilitatea Ministerului Apărării Naționale, intervenția antiteroristă și participă, potrivit legii, la organizarea și executarea intervenției contrateroriste, prin structura specializată proprie. Regulile de angajare în misiuni și operații ale structurii specializate se autorizează la nivelul Direcției generale de informații a apărării, în calitate de autoritate militară competentă.

DECI, NU ARE ATRIBUȚII PE DREPT COMUN !

CI NUMAI ÎN DOMENIUL MILITAR !

 

Capitolul VI  Conducerea Ministerului Apărării Naționale

Articolul 39

(1) Ministerul Apărării Naționale este condus și reprezentat de ministrul apărării naționale.                                     (2) În exercitarea conducerii, ministrul apărării naționale este ajutat de secretarii de stat, de șeful Statului Major al Apărării și de secretarul general.                                                                                                    (3) Ministrul apărării naționale poate delega prin ordin competența îndeplinirii unor atribuții aflate în responsabilitatea sa.

HĂPĂU NU FĂCEA PARTE DINTRE PERSOANELE DE LA ALIN. 2.

IAR DACĂ TOTUȘI ERA DELEGAT PRIN ORDIN AL MINISTRULUI APĂRĂRII, ACESTA SUNT CONVINS CĂ ASTĂZI NU MAI RECUNOAȘTE AȘA CEVA,  ÎN PLUS AR FI TREBUIT SĂ APARĂ ÎN TEXTUL DOCUMENTULUI DELEGAREA DE ÎNLOCUIRE A TITULARULUI-MINISTRU,  ȘI SEMNĂTURA RELIEFA FAPTUL CĂ ESTE UN ÎNLOCUITOR AL REPREZENTANTULUI LEGAL,

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 8
Ion Spânu 1818 Articole
Author

23 de Comentarii

  1. Nicolae Popa este un borfas dintr-o gasca de borfasi care a actionat la comanda distrugand si furand cat cuprinde din CFR.
    Ceea ce faceti voi acuma, ca ziar, nu vorbesc de autor, este foooaaarte urat. Sper ca in viitor chestiile aste sa se poata amenda in vreun fel sau altul, daca nu cu inchisoarea macar cu o amenda.
    Urat, foarte urat!

  2. Si armata are securistii ei: O ciucă sef de stat major si un hăpău sef la informatiile armatei.

  3. Ce tot bateti apa-n-piuă pe chestia asta? Nu trebuia repatriat popa?

  4. Dle., drepturile infractorului Popa au fost puternic lezate prin aducerea lui in tara. Trebuia lasat acolo sa se odihneasca, ca actualii transfugi Udrea,Ghita,Mazare,Popoviciu,Adamescu si cati or mai fi. Dna-ul a lovit puternic in ,,elita oamenilor de afaceri romani,,nu-i asa Spanule? Asta e placa pusa din 2017. Ca sa scape niste hoti au dat drumul la violatori si criminali, prin recursul compensatoriu. Ce face Cotidianul nu difera cu nimic din ce face presa cumparata de hoti,in frunte cu sefii Psd,Alde si Udmr. Cu Popa cauta si ei noduri in papura.Nu uitati ca au inculpat-o pe Kovesi pt. asta prin SS.

  5. Martiriul martirului Nicolae Popa nu a luat sfarsit!Apar rand pe rand tortionarii acestui luptator pentru dreptate care a luat banii de la 300.000 de bogati si i-a daruit saracilor din Isra..scuze..din Indonezia!Si acum zace aruncat in temnita fara un strop de limonada!Rusine vesnica tortionarilor care au indraznit sa il aduca in tara pe aceste martir al neamului,erou al Republicii Indonesia!

  6. APV-ist in sânge dar temător de o viitoare inchinaciune la sfânta icoană „noi suntem DNA”! Oare ce codoaică are și nea asta de i-a tremurat izmenele prin semnătură!

  7. Ce înseamnă MAN “răspunde” în fața Parlamentului, a Guvernului a CSAȚ…? Cum răspunde? Penal, material?

  8. oamenii nu ştie că popa nicolae era la data aducerii în ţară, colonel sub acoperire al diviziei a 4-a a armatei de ocupaţie belivareze, din care cauză a semnat şi distinsul domn hapău, membru de oroare al statului paradel…

  9. Cine dracu citeste ditamai articolul stiindu-se ca Nicolae Popa,ca toti banditii de altfel, a ramas cu milioanele (care nu se stie cite sunt),deci toti semnatarii cu functii mari in stat,banditi de meserie au facut rahatul praf.

  10. @Petre:domnule,nu ai dreptate!Toti care au furat sunt liberi sa se bucure de roadele furaciunilor,pana la adanci batranete,vezi atatea cazuri,iar Justitia nu are dreptul sa se bage in averea lor,cel mult, chiar acest Popa trebuia dojenit si consiliat, inclusiv de psiholog, ca ce face nu-i frumos si a doua oara nu mai fura,de rusine!Sa vezi cand iese SOV din parnaie cum toti o sa roiasca in jurul lui sa ii pupe mana si portofelul,care la spa,care la conturi,pai crezi ca oamenii nu sunt buni la suflet???

  11. Raspuns la intrebare. Popa asta nu este doar un talhar ordinar care, plantat, ajutat, ghidat, a talharit si a fugit in Bermude. Individul reprezenta un pericol social. Japita Popa avea legaturi cu haitele teroriste. Intrebare fireasca. De ce toate ordurile umane din aria protejata de psd&alde o ataca pe dna LCK si-l fac Precista pe un interlop care merita puscarie pana la apusul vietii? De banditul Ghita, asteptat de madam Parnaia la portita, ce sa zici? E omul de casa al Moscovei! Iar Stalin in fusta, tov. borsita Florea de la Gestapo S.S., sa nu se mai umfle in pene. Va da piept cu instanta.

  12. Acest Spanu scrie numai pentru o parte din cititorii acestui ziar deturnat de la menirea pe care i-avdat-o Seniorul Ion Ratiu si anume pentru „fraueri”! Din textul scapat in facsimil reiese clar ca de achizitionarea serviciilor de transport se va ocupa MIA!Care este rolul doamnei Kovesi,indiferent de cine a platit avionul?Niciunul,dar Ghita intoxicatorull da-i si da- i cu ea,la cerinta si dorinta lui Dravnea!Iar Spanu serveste!

  13. Popa trebuia, sută la sută, să dea socoteală pentru faptele sale. Dar de ce
    să aplici legea cu… încălcarea legii? Asta se fac că nu pricep apărătorii
    lui Kovesi & Co. O individă care a mințit de câte ori a putut. Lista minciunilor
    ei este lungă și notorie, depotrivă.

  14. Cum ziceam,Spanu are publicul lui!Care e minciuna d-nei Kovesi,daca nuvea s-a ocupat de plata transportului?E chiar un raspuns simplu!

  15. – cinteza noptii, crima organizata si tradatorii impotriva institutiilor statului de drept

  16. Daca a semnat fara sa promeasca un ordin scris de la ministru (la vremea aceea era Oprea) trebuie demis imediat iar daca a primit ordin sa fie tras la raspundere fostul maistru militar Oprea ( celelalte grade le-a primit ca rezervist) de ce a implicat ministerul in aceasta ilegalitate.

  17. senzational, semnatura aia este a nepoatei mele, in varsta de 14 luni!

  18. ILEGAL cumetre Hapau ! Alo Parchetul Militar, se aude? V-ati sesizat din oficiu (din dos) dupa ispravile jandarmeriei din august 2018, dar in acest caz ce ziceti? Ori a fost ordin de la Basila via CSAT? Ceea ce nu-i absolut deloc exclus!

  19. Nu seamănă semnăturile! De ce nu se scriu numele persoanelor care semnează pe documente? Că ministerele au semnătură!

  20. Multi forumisti bat campii cu acest N.P.. N-a spus nimeni ca n-ar fi fost un mare escroc si hot de mare calibru dar problema este de ce dupa atatia ani a fost adus si de ce in asemenea mod , in afara legii . Ce a trezit un asa mare interes , brusc si dintr-odata si mai ales cu maxima urgenta ? Trebuia adus si judecat mult mai demult dar , nu s-a vrut , din interese financiare ! Cand a aparut si interesul major , politic , pac-pac, la urgenta ! Toti , din diversele servicii , cunosc f.bine subiectul ca doar era manopera ‘sefului suprem’ , cu binomul.

  21. „Anton”, zis „Sandu”,supranumit „Epicuur”,alintat „BM”, tare DOBITOC trebuie sa fii daca nu intelegi ca Popa nu reusea impreuna cu Vantu,seful sau de retea securista, sa insele 300.000 de depunatori romani daca nu erau protejati de Securitate si DNA/ICCJ!
    Problema lor a fost ca deveniti miliardari si controland halci din MEDIA romaneasca, au inceput, ca si Ghitza si alti cativa de teapa lor, inalti ofiteri sub acoperire „capitalista”, sa se creada zei si sa nu mai raspunda la comenzi, de aceea au fost pana la urma sacrificati. Flacaii astia nu s-au imbogatit de pe o zi pe alta si nici nu au fost „geniali” in afaceri, fiind foarte atent monitorizati de specialistii Securitatii care le-au deschis usi la varful politicii!!!
    Ma, DOBITOCULE, Infractoarea Kövesi si sefii Securitatii interne au primit ordinul sa-i paradeasca si au facut-o asa cum stiau,
    prin metode staliniste. Prin aducerea lui Popa in tara Securitatea A RECUPERAT SUTELE DE MILIOANE SUBTILIZATE, dar nu pentru Romania, ci pentru PUSCULITZA PARTIDULUI ETERN.
    Pentru canalii ca tine democratia e invocata, sub aspectul respectarii drepturilor omului, numai cand vizati sunt TICALOSII care va sunt dragi, precum Infractoarea Kövesi…

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.