Începând din luna martie 2024 operatorul feroviar privat Transferoviar Călători (TFC) va introduce cursele de tren pe ruta Ruse (Bulgaria) – Aeroportul Internaţional Henri Coandă Otopeni via Giurgiu şi Gara de Nord Bucureşti, după finalizarea lucrărilor pentru modernizarea liniei Giurgiu-Comana-Bucureşti Nord, a informat marţi portalul online bgtourism.bg, preluat de agenţia de presă BTA.
Durata unei călătorii între Ruse şi Gara de Nord Bucureşti va fi de aproximativ 50-60 de minute iar Aeroportul Internaţional Henri Coandă Otopeni va fi accesibil din oraşul bulgăresc de pe malul Dunării în aproximativ 80-100 de minute. Preţul unei călătorii va fi de 25 de lei (cinci euro).
Pentru această rută, Transferoviar Călători va utiliza trenuri de tip Alstom Coradia LINT 41 care pot atinge o viteză de până la 160 km/h. Aceste garnituri de tren produse în Franţa pot transporta 130 de pasageri, cu 16 locuri la clasa întâi. Trenurile Alstom Coradia sunt deja în exploatare comercială, după ce au făcut prima călătorie între Gara de Nord Bucureşti şi Braşov.
Fac PARIU cu B.C,ca in Martie 2024, NU va exista nici un tren pe ruta Bucuresti-Comana-Giurgiu-Ruse !.
MAI VORBIM in Martie !!!.
e ruta ideala,fara oprire in Bucuresti:
-te duci la Otopeni si dispari…in Bulgari!
evident, @YES mai sus are dreptate:
-din aprilie se trage Cortina de Plumb!
pentru pregatire neuro-psihica recomandam,
https://www.youtube.com/watch?v=pC_zffOenk8
-pt. inceput ignorati joaiele alea, „reclamele”.
Nu va fi gata podul peste Argeș până în martie…
Blabla de bugetari
O linie feroviara moderna intre Bucuresti si alte orase din Europa nu se putea realiza ,in schimb mergem cu totii la Ruse in Bulgaria in 100 de minute. Prostia isi arata adevarata fata in Romania !
‘Gluma zilei’, de unde infrastructură feroviară între Ruse – Otopeni capabilă să suporte viteza de 160km/oră !
sunt, in general, postarile tale.