Contract de 12 mil. euro pentru reparația Podului Grant

Administrația Străzilor București a scos la licitație în SICAP un contract de 58 de milioane de lei pentru reparații  la Podul Grant, care includ și linia de tramvai 41. Lucrările se vor face în baza unei expertize din 2021 și au o durată de 24 de luni, cu proiectare și execuție. Reparații la Grant fuseseră începute în mandatul fostului primar, Gabriela Firea, prin una dintre cele 22 de companii municipale înființate, însă acestea au fost sistate, din lipsă de bani și pentru că Firea nu a mai câștigat un nou mandat și aproape toate companiile înființate de ea au fost desfințare de noul edil, Nicușor Dan.
”… se va aduce pasajul într-o stare tehnică corespunzătoare cerințelor de rezistență și siguranță cerute de standardele în vigoare. Lucrările de intervenție sunt necesare protejării construcției existente, care în timp pot suferi degradări semnificative determinate de deficiențele constructive constatate, cauzate, în special, de infiltrații prin rosturi și hidroizolații degradate pe structurile consolidate”, se arată în caietul de sarcini.
Pasajul Grant, deschis circulaţiei la începutul anilor ’80, are o stare tehnică „nesatisfăcătoare” şi este una dintre cele mai importante căi de transport din Capitală, mai ales și pentru că pe acolo circulă şi linia tramvaiului 41. Lucrările de reparaţii au fost începute în 2019 de Compania Municipală Străzi, Poduri şi Pasaje şi aveau o durată contractuală de 24 de luni. Proiectul s-a blocat la aproximativ o treime stadiu fizic de execuţie, în 2019 la 32%, iar anul trecut la 35% pentru că PMB a rămas fără bani.
Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 2
Mihai Soare 1075 Articole
Author

9 Comentarii

  1. Întrebați hahalerele in mandatul cărora s-a construit acest pod, sau in mandatul celor în care se repară, câți ani sunt garantate aceste lucrări ?
    Cred că următoarea reparație, după asta contractată, e deja programată de pe acum !

  2. Astia de la Administratia Strazilor Bucuresti sunt IDIOTI de vor „proiectare!?” si executie de 24 de luni (2 ani !?) ,cand Podul Grant are din 1987 proiectarea facuta,iar ultima reparatie din 2019 a durat 5 luni de zile. Pentru ca este vorba de o singura bretea de circulatie (Crangasi-Turda) sau este o afacere pe banii nostri pentru 2 ani !?. ALOOO…DNA !.

  3. Daca se repara si podul asta cum a fost reparat Pasajul Unirii de Evvreii Balutza si Mucusor, e pericol mare sa Nu mai poata trece trenurile pe sub el. O sa cheme iar comisia evreuasca de experti care va spune ca asa e normal.

  4. In doi ani (1985-1987) a construit Ceausescu tot Podul Grant de azi si a mai dărmat si pe cel vechi.

  5. Sac fără fund!
    Am învățat din multinațiomala în care-am slugărit că un proiet bun trebuie (1) să tănă mult sau să nu se termine niciodată și (2) să strice alte lucruri pe care (3) trebuie deschise proiecte.
    O multinațională este o intreprindere comunistă în care profitul nu are nici o însemnătate, rolul acestora fiind „creearea omului nou” și controlul economiei.
    Încă ceva, niciodată să nu rămâi fără proiect, înainte de a se termina cel/cele în care ești băgat să cauți altele.
    Dar nu cred că angajații primăriei și cei ce sug bugetul prin firme știu lucruile acestea. La ei e vorba de nepricepere sau prostie. Așa ni se spune.

  6. manele și prostie. Vreau sa știu, în tara asta mai avem institute de proiectare și dacă mai avem cu cine lucram? Cu colegii Vioricai și ai carmencitai? Colcăie toată tara de incapabili și de hoți!
    Aloo, cu banii ăștia faceți unul nou!

  7. Sper sa ajungă banii de var și persoane. Ca sa durezec2 ani, doar dacă îl dai la penson rezolvi în timp util.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.