În sectorul 4 – 100 de noi puncte de reîncărcare a mașinilor electrice

Sectorul 4 va beneficia de 100 de noi puncte de reîncărcare a mașinilor electrice, informează un comunicat al Primăriei condusă de Daniel Băluță. 

Potrivit sursei citate, autoritatea locală a Sectorului 4 susține dezvoltarea infrastructurii de încărcare a vehiculelor electrice și urmează să monteze 50 de staţii de reîncărcare pentru vehicule electrice, cu câte două puncte de reîncărcare, printr-o investiție de peste 10 milioane de lei, sumă provenită din accesarea de fonduri guvernamentale.

”Dezvoltarea infrastructurii de încărcare a accelerat considerabil în ultimii ani în Europa, arată ChargeUp Europe, asociația industriei infrastructurii de încărcare a vehiculelor electrice, dar România este încă la coada clasamentului. Dezvoltarea infrastructurii de încărcare pentru vehiculele nepoluante este esențială în contextul în care ne dorim reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră și un aer cât mai curat pentru comunitățile din care facem parte.

Noile stații vor fi instalate, cu precădere, în parcările publice de pe raza teritorială a Sectorului 4. În urma acestei investiții, comunitatea va avea acces la un sistem ce va permite încărcarea a aproximativ 100 de autovehicule electrice, în același timp. Această nouă investitie reprezintă, în fapt, o continuare a planului autoritatii locale a Sectorului 4 care a montat, din 2018 și până în prezent, un număr de 26 stații duble de reîncarcare pentru vehicule electrice, astfel încât, urmare a noii investiții, cetătenii Sectorului 4 sa aibă posibilitatea încărcării, simultan, a peste 150 autovehicule electrice.
Totodată, noile aparate, a căror montare va începe în următoarea perioadă, sunt de ultimă generație și le vor oferi posibilitatea proprietarilor de mașini hybrid sau electrice să acceseze cele mai potrivite programe pentru autoturismele detinute, începând cu încărcări lente și terminând cu sistemul ”fast charge” care presupune încărcarea bateriei în doar 10 minute, în funcție de specificațiile tehnice ale acesteia.
De asemenea, stațiile vor fi echipate cu un sistem de stocare a energiei în baterii pentru a preîntâmpina căderile de tensiune din zonă și menținerea echilibrată a curentului pe toată durata încărcării. În plus, toate locațiile stațiilor din Sectorul 4 vor fi incluse într-o aplicație, astfel încât utilizatorii să poată afla în timp real care este cel mai apropiat punct de încărcare, precum și o estimare a timpului necesar reîncărcării”, se mai arată în comunicatul citat.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

11 Comentarii

  1. Furați tovarăși, furați! Sectorul cu pricina are mai puține electrocare decât stații. Când o să-i ia realitatea pe dinainte pe corcodeii românești conformisti si mândrii de țiglele lor verde-închis și rețeaua aiureologică n-o să aibe suficientă zeamă pentru hogeacuri”high end” și electrotărăboanțe, o să doarmă cu câinele-n pat pe post de centrală.Apropos, primarele a trecut de clasa a noua? Că nu se prea vede altceva pe el și electroentuziasmul lui înafară de „școala vieții cu carcaleții” cu manele și ciordele în prealuminata-i hotărâre, arât de luminată de se vede șpaga pân-la sinisterul jumustiliției.Decât că procororii doarme și adoarme brusc când vede verde ca paraii. Dolarii e eco!

  2. Ce faci pana se incarca, rabatezi scaunul si dormi in masina ? Sa va luati ‘politane la voi si apa !

  3. Nu-i de eco decât profitu’.Prin străinătăți reculu’ e-n floare, doar escrocii și imbecilii o aclamă p-asta cu buleftrica.Prima e că-ți trebuie sârmă groasă și de unde să tragi putere, nu că te legi la trafu de cartier și se sting becurile când îți bagi tu troaca la-ncărcat.La asta-ți trebe centrale, nu tirifliști cum bate vântu’.Când sunt căruțe puține, nu se vede dar când intră simultan mai multe, începe circu’.Toată infrastructura și otrăvurile din baterii, ventilatoare și panouri or fi verzi dar numa-n culoare.Știe careva de ce e scump cuprul? Se rafinează-n topitură cu ‘jdemii de Amperi și e toxic ca naiba la ăi de-l fac.Nu e o soluție să le faci în china fincă poluarea nu stă acolo, ajunge aici și o s-o mănânci tu și copiii tăi de-o să mori cu ochii umezi, emoționat de amintirea primei încărcări, dacă o să mai ai creier și sistem nervos nemâncat de nichel, cobalt, plum , mercur și alte „bunătăți”.În 20 de ani o să-și amintească autoritățile de ce spun eu aici și o să-ți interzică să aprinzi o lumânare, să mergi cu mașina, să ai mai mult de 4 mp si copii, dacă nu le place de tine.Drumul spre iad e pavat cu bune intenții pe banii tăi, fraiere.

  4. Cand o sa vina milioane de vehicule electrice la incarcat la priza pe unde mai scot ‘verzii’ camasa? Ca un vehicul nu-i un amarat de telefon mobil.

  5. Și să mai zic una, să pun capac la ce-am spus, astea sunt mașini care te duc numai dacă ai punctaj social corespunzător, și de asta sunt promovate la greu.Cât timp n-aveai ce mânca, bogații te teleghidau după bunul lor plac.Azi, s-au supărat pe tine că ai pospai bănuți și învârteala ta și te-ai obrăznicit, vrei să fii liber, nu mai ești ascultător, ca pe vremuri.Droașca care e mai mult a lor decât a ta, pe care o opresc ei când vor, sărăcia energiei cu preț mare și reglementată ca să te jupoaie, monopolurile, reglementările și retragerea numerarului clnverg spre disciplinarea husenului, ținut cu mâncare chimizată și proastă, cu căldură scumpă iar banii și deplasarea îi vor fi controlate strict dr guvern(vezi greva șoferilor Canadieni)Dacă n,ai cash, nu ai acces la, de ex., piața neagră să-ți iei alte alimente sau servicii nereglementate.”Transferul leadershipului spre China” spunea atârvul ăla nazist, schwab. Așa că avelo grija, cine n-a ajjns deja miliardar, tot ce se poate să nu mai aibe ce încă mai are.Băgați un ochi pe canalul lui Serpenza, un american trăit 11 ani în China și spulberați-vă visele.La schimb, o să luați legătura cu realitatea.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.