Ministrul Educației a făcut anunțul așteptat de părinți

Ministrul Educației a făcut anunțul așteptat de peste trei milioane de părinți. Sorin Cîmpeanu a transmis că examenele naționale din 2021 se vor desfășura la datele stabilite în programa școlară.

Examenele naționale se vor desfășura la datele stabilite conform calendarului deja aprobat și cunoscut, respectiv 22 – 25 iunie pentru probele scrise ale examenului de Evaluare Națională și 28 iunie – 1 iulie pentru probele scrise ale examenului de Bacalaureat”, a transmis ministrul în urma unor consultări pe care le-a avut cu reprezentanții elevilor, părinților și angajaților din învățământ.

O nouă variantă pentru anul şcolar

„La examenul de Bacalaureat, probele de competențe vor fi echivalate conform unor proceduri elaborate de către Ministerul Educației. Se vor susține competențele digitale pentru promoțiile anterioare”, a adăugat el.

Pentru clasele terminale structura anului școlar nu va suferi suferi niciun fel de modificare, nici din perspectiva activității didactice, nici din perspectiva vacanței și nici din perspectiva examenelor naționale, a spus ministrul.

Celelalte clase vor intra în vacanță de primăvară în perioada 4 aprilie – 2 mai, în timp ce clasele terminale vor avea vacanță pentru sărbătorile Pascale catolice între 2 și 11 aprilie și pentru sărbătorile Pascale ortodoxe între 30 aprilie și 9 mai.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 1
Author

9 Comentarii

  1. Cu o singură condiție,. Să fiu eu cel care intocmește intrebările, problemele,chestionarele, care cu siguranță vor fi la nivel de anii 70. Deci cine le trece, acela știe ceva,.Merită in continuare să studieze,. In rest,.să asculte manele,..

  2. Timp de cativa ani poate 3 ani trebuie ca scoala sa se faca in lunile calde cand virusul nu are putere si se pot tine fetestrele clasei deschise pentru aerisire. Al doilea lucru TREBUIE RESTRUCTURAREA MANUALELOR adica sa se predea strictul necesar.Daca sa zicem se preda la limba romana 4 poezii ale unui autor sa se predea doar doua restu lectura acasa. Reducerea orelor de curs la 30 minute si maxim 3 ore pe zi pentru ca elevii sa nu mai manance la scoala . De asemenea se reduce folosirea wc, toate reduc contaminarea cu virus.

  3. IPOCRIZIA POLITRUCILOR IMPOTRIVA ROMANILOR CONTINUA….FELICITARI PARINTI PENTRU PASIVITATE!

  4. Meștere, dacă ţie nu ţi-a plăcut să dai pe la școală, acu’ ai vrea să ajungă și alţii ca tine…mai ai fraţi pe acasă?
    Uite, pentru o soluţionare corectă a problemei, SOLUTIA CORECTA ESTE să iei legătura cu Marele Urs de mai sus, sigur îi daţi voi de cap.

  5. Mare Urs fara paduri taiate de unii…h-uni. Ce sa ma mai educ cand am facut Politehnica si am absolvit cu nota 9,50…Am mai facut si specializari postuniversirare unele prin tari straine. Am si lucrat in strainatate …Ce sa ma mai educ ca mai am putin pana la pensie.
    Materie multa este inutila si facuta asa stufoasa sa aibe profesorii ore si sa fie platiti. Dar multa este inutila pentru mare parte a copiilor.
    Gresesc cand scriu pentru ca stau pe telefon si se bate de multe ori litera alaturata.
    Ministru asta a miscat ceva fata de dna PEPSI adusa sa dea contracte mafiei tabletelor si manualelor.

  6. Încă un prostănac care a înghițit gălușca cu educația prioritate națională. Băi orbule, când a dat cineva doi bani pe școală din 1990 încoace?

  7. @ solutia este corecta…2. Păi soluția nu este corectă,. Ininte de pandemie statistica cosmetizată iți arăta 44% analfabeți fucționali,.Elevul azi are drepturi mai multe decât profesorul. In cancelarie popa ortodox face programa,.Inspectoratele sunt adăpostul ibovnicelor din hăndrălăilor din poliție,.Despre facultăți să nu mai discutăm de cum se ia o diplomă..După mine, in școală ai prima dată de invățat două materii, ORDINEA ȘI DISCIPLINA, fără ele restul nu se invață. Competențele prin concurs a profesorilor cu o materie didactică clară și actualizată,…făcută nu de academia română a proștilor ,.predată in modul interactiv..adică elevul să predea practic profesorului, evident cu jocul ghidat al profesorului,..Competența trebuie să fie maximă. Elevii selectați după cum progresează,. Clase separate pentru cei buni și pentru loaze,.Cu povești democratice și libertinisme deșănțate,.. nici o șansă de școală..

  8. Marele urs, tată luati-va voi toți ăștia cu analfabetistii funcționali și băgați-va noțiunea asta undeva. Daca îți dau un raport de la BNR care nici ei cred că nu îl înțeleg, ce sa înțelegi tu? Asta nu înseamnă că ești prost. Și nici ăla de la BNR nu va ști să citească un material despre știința materialelor de construcții. Analfabetismul funcțional e o invenție, molfăită cu pofta de o parte din lichelele din educație care poate mai iau niste fonduri UE să combată fenomenul 🙂

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.