Oferte pentru reabilitarea a 11 din cele 15 loturi de linii de tramvai

Etapa de depunere a ofertelor în cadrul licitației pentru reabilitarea a 50 de kilometri de linii de tramvai care leagă zone importante ale orașului și se află pe artere intens circulate s-a încheiat, anunță primarul Nicușor Dan.
Edilul Capitalei mai menționează că „am primit oferte pentru 11 din cele 15 loturi. Lucrările de reabilitare au ca termen de realizare 6 luni pentru proiectare și 12 luni de execuție pentru fiecare lot în parte“.
Proiectul reabilitării șinelor de tramvai este cea mai mare achiziție publică realizată vreodată de Primăria Capitalei, în valoare totală de aproximativ 1,9 miliarde de lei, mai afirmă Nicușor Dan care susține că „modernizarea infrastructurii de transport public este o prioritate pentru mine, iar anul acesta vom continua investițiile în acest domeniu“.
Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

8 Comentarii

  1. Să reabilitezi linia de tramvai fără să schimbi/înlocuieşti mai înainte infrastructura subterană (apă, canalizare, termoficare, electricitate, gaze) sunt bani aruncați pe apa Sâmbetei…

  2. Multi prosti mai scriu. Reabilitarea liniilor de tramvai cere schimbarea sinelor, a garniturilor de cauciuc si acoperire beton Nu are treaba cu conducte apa,canalizare, gaze.

  3. Faceti si o varianta de tramvai mai scurta ! Pentru unele trasee este prea lung , inutil de spatios si sigur, inutil de scump …

  4. Useristului mafiot ii este frica ca tramvaiele cele noi vor sari de pe sine. Dar de ce tramvaiele facute acum 50 de ani la ITB pe bani extrem de putini nu sar niciodata?

  5. @unpatriot: ba da, are legătură, reabilitarea traseelor de tramvai trebuie făcută numai pe străzile pe care este deja reabilitată infrastructura de apa-canalizare-termoficare; dacă traseele conductelor trec pe sub liniile de tramvai (pe multe străzi/bulevarde traseul conductelor coincide cu traseul şinelor) şi nu schimbi şi conductele vechi de sub şine, atunci peste 3-4-5 ani va trebui să distrugi toată „reabilitarea” şinelor pentru a repara/înlocui celelalte rețele edilitare (apă/canal/termo); şi îți mai spun ceva, ca patriot: patriotismul nu ține loc de inteligență şi cunoaştere!

  6. Pentru hoții ce prind contracte cu statul și primăriile dacă nu repară/înlocuiesc conductele și cablurile stricate sau aproape stricate de sub linii este un proiect bun. Peste cîțiva ani bagă iar picamăru’, alt contract, alți bani. Pe de altă parte acum pot face treaba de mântuială că, în doi-trei ani, nu se strică de tot.

  7. „CELE ȘASE LUNI DE STUDII ȘI PROIECTARE VOR FI DE FAPT UN AN ȘI JUMĂTATE IAR PREȚUL VA FI 1,5 X COSTUL TOTAL PROIECTULUI IAR REABILITAREA SE VA FACE LA A DOUA VENIRE!

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.