Furnizorii de servicii medicale nu s-au putut conecta marți dimineață, de la ora 8,30, la sistemul cardului de sănătate.
„Există probleme în sistemul cardului de sănătate începând cu ora 8,30. Specialiștii lucrează la remedierea lor”, a declarat, pentru Agerpres, purtătorul de cuvânt al Casei Naționale de Asigurări de Sănătate, Mihaela Tănase.
Potrivit acesteia, până la remedierea problemelor din sistem, furnizorii vor acorda servicii medicale în sistem off-line, care pentru a fi validate trebuie urcate în sistemul electronic în termen de 72 de ore.
Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.