Interlopii din Justiție

Tema Justiției din România este una esențială pentru reforme, de la politică la gunoaiele de pe străzi până la escaladarea violenței.

Inspecția Judiciară, instituția care are drept atribuții legale sancționarea profesională a magistraților care nu respectă legislația, sub varii forme, a fost o instituție decorativă, folosită din plin la acoperirea gunoiului uriaș care a ajuns Justiția în România.

Mediul infracțional construit astfel la instanțe este atât de viciat încât reforma în România trebuie să fie constituită din reglementarea Justiției, respectiv sub sancțiunile cele mai severe celor care au transformat instanțele în tarabe.

E greu de precizat reperele precise, concret realizabile în timp real, între cum ar trebui să arate comportamentul instituțional al magistraților atâta vreme cât între un magistrat de acum câteva zeci de ani și unul de astăzi diferența intelectuala este, deseori, între Everest și un deal subcarpatic.

Instanțele din România au involuat spre o captivitate fără a mai fi ținute în frâu de lege, generând o faună inclasabilă, în bună parte cu tușe evident penale.

În aceste condiții, cu magistrați aflați pe un tobogan al infracționalității, colegi în fapt cu infractorii, cine mai poate stabili parcursul unei reforme și în baza căror acte normative?

Sublinierea respectării legii și aplicarea sancțiunilor la nivel general ar putea restabili dreptul în România.

Însă ce poți să ceri unor ipochimeni care își spun pe bani publici judecători când ei nu pot face diferența între reprezentantul legal și reprezentantul convențional, făcând din instanță un loc al criminalității organizate.

Nu am auzit ca Inspecția Judiciară să își fi urmat statutul de funcționare, cu excluderi din magistratură, cu trimiteri în judecată a magistraților care încalcă proceduri etc.

Nu este de mirare ofensele aduse fostului Inspector Șef, judecătorul Netejoru, în cel mai gangsteresc mod posibil. Aceasta este Justiția care a tocat banii publici ai României, care i-au făcut praf și pulbere pe justițiabili. Acesta este efectul activității Inspecției Judiciare care a dormit somnul de veci al cooperării cu mediul infracțional.

Dacă propunerile de desființare a SIIJ au fost invocate drept normelor europene, fără a ține seama de situația actului de Justiție din România, iată avem acum o repetiție în cazul Inspecției Judiciare.

Interlopii din Justiție se văd tot mai aproape de restabilirea dreptului și a modestiei care trebuie să caracterizeze orice funcționar public, fiind excluse orice alte ilustrări care exced profesionalismul.

Deși meritate atacurile la adresa fostului Inspector Șef de la Inspecția Judiciară, excluzând amenințările care vor trebui sancționate punctual, ele nu aparțin decât unui mediu profesional care va trebui să se debaraseze de toți interlopii, până când întreaga Justitie din România nu va fi asimilată fără excepție structurilor de crimă organizată.

Este un moment în care toate disfuncționalitățile trebuie date pe goarnă, iar fostul Șef al Inspecției Judiciare ar putea avea un rol esențial în a descrie din interior atât incapacitatea instituției pe care a păstorit-o cât și conturul precis al grupurile care s-au constituit la nivelul sistemului din Justiție.

Pe ade altă parte, judecătorii și justițiabilii onești au obligația de a face prin dezvăluiri acele precizări care să incrimineze crima organizată de la nivelul instanțelor din România.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 9
Ioan Vieru 1336 Articole
Author

8 Comentarii

  1. GRUPUL INFRACȚIONAL ORGANIZAT „Judicial Mafia Inc.” reprezintă, în momentul de față, cea mai perfecționată asociere de tip mafiotic, reprezentând apogeul Nelegiuirii ridicată la rang de Lege, a Ticăloșiei comportamentale și a Promiscuității Morale.
    „Mafia Judiciară SNR*” este un conglomerat ajuns cu tărie de monolit, ale cărui efecte toxice, funeste asupra societății se reflectă în nivelul actual al depravării României.
    Mafia Judiciară este SINGURA vinovată pentru stadiul ireversibil de decădere în care a ajuns Țara.

    Dacă am fi avut Judecători cu har și vocație deuteronomice, azi am fi fost în rândul țărilor civilizate.
    Din păcate, am avut și avem parte doar de cârdășii, găști și clanuri mafiotice, motiv pentru care suntem acolo unde suntem: pe fundul Haznalei.

    * SNR – Societate mafiotică de tip famiglial, fără Nici un fel de Răspundere.

  2. În primul rând că toate modificările și toate transformările actualului sistem se vor efectua gradual, funcție de un pachet amplu de propuneri legislative, propuse de către cetățeni în baza articolului 74 din Constituție.

    Primele două măsuri vor fi luate în regim de urgență și se vor materializa astfel:

    – Se desființează Curtea Constituțională, iar în locul ei, în cadrul procesului legislativ, se va reintroduce instituția romană a „tribunilor plebei”. Acești tribuni, al căror număr poate fi între 11 și 15, vor fi cei care vor avea dreptul de veto la fiecare dezbatere și adoptare a unui normativ.
    Sankta simplicitate a soluției ancestrale.

    – Se eliberează din funcție absolut TOȚI MEMBRII Consiliului Superior al Magistraturii precum și toate persoanele având funcții de conducere la nivelul ÎCCJ, CA, Tribunale, Judecătorii, Parchet general și parchete de le lângă instanțe. Aceste funcții vor fi asigurate, pe o perioadă de interimat, de către procurori și judecători importați de prin Germania, Austria sau Elveția.
    Păi, studiind pe site-ul csm1909 declarațiile de venit ale magistraților, din anul 2013, deducem că un pălmaș de prin parchet / judecătorie ordinară ridica, la acea vreme , undeva la 80.000 – 100.000 lei anual, ajungându-se pe la uluitor de nesimțitele sume de 250.000 – 280.000 de lei pentru funcțiile de conducere din ÎCCJ.

    Păi, la paralele astea, 20.000 – 22.000 de euro / anual până pe la 55.000 – 60.000 de euro / anual CHIAR CĂ România își permite să importe magistrați din Elveția și Germania.
    Celor care sunt actualii beneficiari ai acestor sinecuri li se va rosti un duios „Mulțumim frumos pentru participare!” și, cu ocazia aducerii la cunoștință a decretului de eliberare din funcție, li se va înmâna în cadru solemn și CE-A DE-A TREIA CIZMĂ-N KUR!

  3. asul următor în reformarea sistemului de justiție, privind la nivelul resursei umane, se va desfășura etapizat, într-un interval de 3 ani pentru Instanțe superioare, respectiv 5 ani pentru tribunale și judecătorii.
    Această etapă va presupune, de asemenea, eliberarea din funcție și disponibilizarea TUTUROR MAGISTRAȚILOR care actualmente împut inutil scaunele de împărțitori ai dreptății pământene.
    Într-un interval de 3-5 ani de zile, posturile de judecători și procurori vor fi ocupate de absolvenți ai CURSURILOR LA ZI de la primele 4 (ulterior 6) facultăți DE STAT:
    Universitatea București,
    „Al. I Cuza” – Iași,
    „Babeș-Bolyai” – Cluj și
    „Lucian Blaga” – Sibiu.
    (addendum după publicare:
    „Universitatea de Vest” – Timișoara
    Universitatea „Nicolae Titulescu” – Craiova.)
    Restul, căci absolvenții celorlalte fabrici de diplome din România sunt doar RESTURI, vor avea dreptul să fie angajați pe posturi de personal auxiliar de tipul: măturători, șoferi, aprozi, arhivari, cărăuși, portari etc.

  4. În mod analog metodologiei de înnoire menționate mai sus, tot în același interval de timp se va proceda și la înlocuirea și eliminarea din sistem a TUTUROR actualilor grefieri.

    La sfârșitul acestui proces de înnoire a resursei umane, se vor alege, în mod democratic, noile persoane ce vor ocupa funcțiile de conducere, asigurate prin interimatul magistraților de import.
    Booooon!

    În ceea ce privește sistemul judiciar românesc, se va face trecerea de la sistemul actual fundamentat pe complete de judecată la sistemul curții cu jurați, model întâlnit îndeobște în SUA sau în unele state europene. Introducerea acestui sistem va avea efecte deosebit de benefice, mai ales în cazul acelor pshihopați- magistrați care, actualmente, clamează păstrarea Omertei și nerostirea niciunei critici la adresa magistraților întrucât aceștia sunt singurii care AU CUNOȘTINȚELE JURIDICE NECESARE și stăpânesc terminologia specifică.
    Prin introducerea curții cu jurați, aprecierea vinovăției sau a nevinovăției va fi apanajul juraților iar magistratul va deveni un simplu tehnician al normelor de drept și de drept procedural, astfel încât să fie justificată clamarea cunoașterii exclusive a noțiunilor specifice.

    Nu în ultimul rând, ca o etapă finală a reformei justiției din România, se va renunța la atribuirea denumirii de magistrat cu referință la procurori, aceștia revenind pe palierul jurisdicțional corespunzător – și anume funcționari publici cu statut special, cunoscători de științe juridice și al căror domeniu de activitate îl constituie respectarea și apărarea valorilor publice.
    Deci, în noul sistem imaginat de mine și cu șanse mari de a fi realizat prin inițiativă cetățenească, singurii MAGISTRAȚI SUNT JUDECĂTORII care, funcție de verdictul juraților, își vor demonstra măiestria în argumentarea și individualizarea fiecărei pedepse, a fiecărei sentințe / hotărâri.

  5. Nu în ultimul rând reforma juridică va avea ca punct final DESFIINȚAREA CSM-ului, actual sindicat informal al magistraților, care are ca atribuții predilecte:

    1. Împingerea sub preș și ascunderea tuturor mizeriilor și matrapazlâcurilor comise de magistrați;

    2. Punerea pumnului în gură, a ciubotei, a botniței sau a călușului în gura tuturor celor care, în baza dreptului lor fundamental uman, european și constituțional la libertatea de opinie și libertatea de exprimare, îndrăznesc să exprime opinii critice la adresa nemernicilor și potlogarilor din magistratură;

    3. Acțiunea susținută întru obținerea a noi și noi majorări ale salariilor magistraților, onctuos de NESIMȚITE.

    4. Opoziția disperată față de adoptarea și punerea în operă a „Legii răspunderii magistratului”.

    În loc de vechiul CSM, va fi alcătuit un fel de Tribunal popular, alcătuit dintr-un număr de asesori populari corespunzător numărului județelor țării, plus un număr de 6 asesori corespunzând municipiului București.
    Acest tribunal popular va avea drept de pronunțare asupra tuturor fărădelegilor comise de magistrați, semnalate de petenți și dovedite prin probe concrete din care să rezulte indici temeinici privind nelegiuirea respectivilor golănași-magistrați.
    Tot acest tribunal al poporului va aduce la îndeplinire și sentințele definitive și irevocabile, motiv pentru care, în dotarea membrilor acestui tribunal se vor regăsi, obligatori, naganul și cnutul căzăcesc, kalashnikovul, aruncătorul de grenade, șnurul bizantin de zugrumat sau injecția letală și scaunul electric born in USA.

    Ar mai fi ele multe idei de menționat în creionarea unui viitor tablou al sistemului judiciar românesc, dară timpul e scurt și pixelii puțini.

  6. Constituirea si functionarea grupurilor infractionale organizate ce activeaza in justitie, nu ar fi fost posibila fara sustinerea venita din partea celor ce trebuie sa-i controleze/sanctioneze (Inspectia Judiciara), iar lipsa de sanctiune a condus spre perpeturea si diversificarea activitatii infractionale derulata si intretinuta de procurori si judecatori.
    Nemultumit de activitatea derulata de judecator, in timpul procedurilor de camera preliminara, reclam la Inspectia Judiciara abuzul in drept infaptuit de judecator in Dosar nr. 14088/303/2017.
    Reclam faptul ca judecatorul mi-a falsificat declaratia, a falsificat declaratia unei persoane audiate, a ascuns probe, a inlocuit probe, nu a pus in discutie cererile formulate. Evident cele semnalate de mine, multe dintre ele sunt fapte penale nu doar simple abateri de la lege. Doar ca Inspectorul Judiciar judecator Petronela Codreanu, Nr. lucrare: 4501/IJ/2069/DIJ/2018, din 21 Septembrie 2018, in loc sa cerceteze cele semnalate, in afara faptului ca nu retine toate sesizarile mele, prefera sa motiveze abuziv sesizarea mea astfel incat sa fie clasata. Nu putut sa contest decizia intrucat am fost arestat a doua oara iar clasarea a ajuns la mine dupa o luna de zile.
    Constient de abuzurile si infractiunile penale infaptuite de procurorul Alexandru Anghel, politist Cirstea Ionut Daniel, Ioan Popa Iulian, Ghetu Stefanita, etc., in luna August 2018 formulez o plangere penala catre SIIJ, inregistrata in data de 12.11.2018, Dosar nr. 242/P/2018.

  7. Pentru ca nu m-a chemat nimeni de la SIIJ sa ma intrebe ceva despre plangerea formulata, in luna Octombrie 2019 formulez o plangere la IJ, prin care reclam modalitatea in care procurorul Alexandru Anghel a efectuat perchezitia din data de 8.02.2017, perchezitia informatica (desfasurata tocmai la Slobozia, desi eu sunt din Bucuresti) unde proc. si pol. au falsificat datele informatice (perchezitie desfasurata prin inlaturarea avocatuli ales), faptul ca proc. si pol. ma ameninta sa dau declaratie mincinoasa impotriva unui alt inculpat, faptul ca a desfasurat ca procuror o activitatea fara a avea competenta, modalitatea prin care procurorul in mod repetat ma instiga prin regizarea unui flagrant, desfasurat de 4 ori, sa infaptuiesc infractiuni, modalitatea prin care instiga persoanele audiate sa depuna reclamatie impotriva mea, ascunde probe, distruge probe, posteaza in mediul online mai multe inregistrari video. Doar ca Inspectorul Judiciar procuror Carmen Constanta Herciu prin lucrarea nr. 20-296 din 29 Ianuarie 2020, Rezolutia NR. 326/A/29.01.2020, fara nici-un chef de munca sau investigatie judiciara, motiveaza in abscons plangerea mea si o claseaza. Deci il absolva pe procurorul Alexandru Anghel si grupul sau infracional de toate infractiunile infaptuite.
    Cu o asemenea protectie din partea judecatorilor si procurorilor oferita/garantata de Inspectia Judiciara nu este de mirare ca functionarea grupurilor infractionale formata din judecatori si procurori este protejata.
    Nu conteaza ca actul de justitie este profund viciat, prin fapte penale infaptite de judecatori si procurori, conteaza doar tematica propusa de procuror catre judecator si aberatiile emise de judecator pentru a-si motiva deciziile.
    Justitia penalilor, la misto!

  8. „Interlopii din Justiție” … // Romania, stat mafiot ! Na, ca stiu ce zic ! // . Cam asa a zis, candva, un baci/T.B.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.