Se înclină podul de la Brăila? Mare fast, mare dezamăgire

Inaugurat pe 7 iulie,  asfaltul podului suspendat peste Dunăre, de la Brăila,  prezintă  denivelări. De vină ar fi  circulația autovehiculelor de șapte tone, spune Directorul CNAIR.

Nerespectarea restricțiilor de tonaj de 7,5 tone, impuse în zilele caniculare, nu au fost  respectate  a afirmat Cristian Pistol.

„Pe rampa de acces au apărut nişte denivelări. În principal, au fost identificate cauzele pentru care ele s-au produs, vorbesc aici despre o depăşire de tonaj. Știţi că am avut o perioadă de vreme caniculară, iar în acele momente noi am impus restricţii de tonaj la 7,5 tone, restricţii care nu au fost respectate de operatorii economici care se ocupă de transportul de mărfuri”, a susținut Pistol.

Deficiențele  vor fi remediate de către antreprenorul lucrării, a dat asigurări Cristian Pistol.  La momentul recepţiei, la terminarea lucrărilor, nu vor mai fi niciun fel de probleme”, a  mai precizat acesta.

Citește știri de ultimă oră

BREAKING O mină marină a explodat pe litoralul românesc (VIDEO)

Podul peste Dunăre de la Brăila  este cel mai mare pod suspendat construit vreodată în România, al treilea ca dimensiune din Europa şi ultimul pod peste Dunăre înainte de vărsarea în Marea Neagră.

A fost inaugurat pe 7 iulie în prezența preşedintelui Klaus Iohannis, preşedintelui Senatului, Nicolae Ciucă, premierului Marcel Ciolacu, dar şi ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Sorin Grindeanu.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 11
Author

31 de Comentarii

  1. podul nu are treaba cu asfaltul plastilina pus pe toate drumurile din romania care se rade si se inlocuieste anual ca sa iasa banul la smecheri

  2. Daca pica in sfera de responsabilitati a lui Frigusor Dan, faceau 2 benzi de biciclete pe el, permanente iar in weekend se inchidea si devenea zona pietonala.

  3. „Nerespectarea restricțiilor de tonaj de 7,5 tone, impuse în zilele caniculare, nu au fost respectate a afirmat Cristian Pistol.” – chiar așa? dar cu limba română ce-ai avut?

  4. – inca una!

    A fost inaugurat pe 7 iulie în prezența preşedintelui Klaus Iohannis, preşedintelui Senatului, Nicolae Ciucă, premierului Marcel Ciolacu, dar şi ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Sorin Grindeanu.

  5. Ce pod e ala care sa aiba o restrictie de tonaj de numai 7.5 tone? Unde in lumea asta nu au voie sa mearga masinile mai grele pe asfalt pentru ca strica asfaltul din cauza caldurii? Podul a fost foarte scump si foarte prost, adica mai scump decat era prevazut (aproape 700 milioane euro in loc de 500), si mai prost decat era prevazut (nu numai ca nu are circulatie pietonala si cu biciclete, dar iata ca si masinile peste 7.5 tone au restrictii). Si-au batut joc de bani, adica i-au furat! Rusine!

  6. Podul a fost facut pentru autoturisme japoneze si NU pentru camioane rusesti. Hai capito?

  7. Nivi nu era vorba de inaugurare, cred ca era cu vreo 2-3 luni in urma, am scris ca nu e rezistent, nu se va putea circula, e ca o foaie de hartie intinsa fara rezistenta, fara siguranta pentru trafic si se dovedeste realitatea. Acum, poate fi declarat piesa de muzeu pentru curiosi pe motiv bani aruncati in jur ca optiuni de cheltuieli. Felicitari excrementelor care au contribuit la actiunea Construim Poduri Suspendate in Romania!

  8. Îmi place asta cu mîndria idioată “Podul peste Dunăre de la Brăila este cel mai mare pod suspendat construit vreodată în România, al treilea ca dimensiune din Europa şi ultimul pod peste Dunăre înainte de vărsarea în Marea Neagră “

  9. Spuneti-mi si mie un singur viaduct din Romania care nu a cedat rapid. Sunt exemple cu duiumul in care reparatiile se fac anual si tot degeaba. Credeati ca suntem in China, sau Japonia? Mananca „romanesti”!

  10. Putin e de vină !
    Rușii cară în neștire cerealele lu’ Monsanto și Cargill (aka Rat’sChild) din Urcaca cu (!) cărutZe supraîncărcate.
    […RumBurKaK-trolaK UrKaK]

  11. noi nu conteaza calitatea si pretul. Conteaza doar spaga. La bulgari se construia un km de autostrada cu 2,5mil, la romani cu 6,8mil.
    Sii de aici a venit falimentul tarii!

  12. Un titlu demn de F Kalacu MotZ.
    Se inclina asfaltul, nu podul ma nanacilor!
    Asta se intampla din cauza adancirii canalului Bastroie care ne-a secat Delta.

  13. Sa recapitulam.
    Robotul Ion a aparut la stiri, dar nu merge.
    Podul de flori de la Braila mai are putin si cedeaza psihic.
    Autostrazile se construiesc in ritm de melc, scump si prost.

    Toate acestea nu pot fi decat rodul intamplarii si a unei soarte potrivnice. Pentru ca la noi nu se fura.

  14. Suntem sub domnia idioților și corupților. Să nu faci pistă de biciclete”pentru că nu era prevăzut” să vii fără rușine cu explicații de cretini referitoare la tonaj etc. Podul a fost făcut acolo și nu unde trebuia abia după ce trei persoane din oraș au cumpărat terenul de unde pleacă podul. (S-au dat și para-îndărătul că dar de nuntă)Apoi destul de departe de cei cu bacurile de unde mănâncă gura lor de 30 de ani. Acum trebuie să găsească o formulă să nu cumva să rămână frații lor fără obiectul muncii, așa că o încearcă pe aia cu restricțiile de tonaj. Vă dați seama la ce nivel a ajuns corupția în România?(Am putea să știm și noi restricțiile de tonaj pe alte poduri similare în Europa?) Bineînțeles că ajută mult și nivelul de prostie al electoratului din Las Fierbinți. Suntem pierduți.

  15. Am „făcut” podul acum de frica că se prăbușește maine! Daca fara cutremur se înclină,aștept un cutremur sa vad cum de prăbușesc blocurile in care diasporenii cu bani au spart pereții interiori ai blocurilor socialiste ca sa întoarcă BMW.s.h.! Succesuri Hadar!

  16. Adicătelea, statul român nu a pus un bou la fiecare intrare pe pod sa măsoare tonajul camioanelor! Cine răspunde pentru prăbușirea podului,jigodiilor? Puneți dracului taxa de pod și măsurați tonajul jefuitorilor! Stat ziro!

  17. Mama’mia ce pod ‘tot suspendat’ a facut presh. Erdogan peste stramtoarea Dardanele…
    Este cel mai lung din lume(4,6 Km), cu o latime de 59 m(avand 4 benzi rutiere pe fiecare sens si infrastructura feroviara dus-intors), cu distanta dintre piloni de 2 Km si o inaltime de 322 m etc. etc. Culmea e ca a costat mai putin de 3 miliarde de dolari!
    Au proiectat, au lucrat si au dat expertiza la acest pod cele mai tari firme din lume pentru ca asa a vrut dictatoru’…Plus garantii!

  18. Problema nu e structura podului, ci faptul ca s-au facut santuri in stratul de bitum de suprafata… asta se intampla peste tot in rromania, majoritatea centurilor fac santuri de la cate TIRuri le tranziteaza cand e foarte cald. Ar trebui sa foloseasca niste mixturi mai de calitate si sa nu puna ca taranii 12-15 cm de bitum sa aiba unde sa se formeze santurile

  19. In tarile calde cu 40 grade zilnic cum de nu se lasa asfaltul? De ce nu au folosit la pod un asfalt de calitate? Ca puteau sa o faca la ce sume enorme au incasat. Acum te pomenesti ca o sa zica ca nu face obiectul garantiei, ca asa a fost in caietul de sarcini, sa nu treaca vehicule peste 7.5 tone cand e cald. La gramada de bani care s-a dat nici macar o instalatie de iluminat nu au fost in stare sa faca! DNA ar trebui sa descurce itele acestei afaceri, pentru ca s-au dat foarte multi bani, iar rezultatul e o porcarie! Dar nu am incredere ca DNA ar rezolva ceva, acea structura fiind infiintata pentru a lovi in dusmanii politici, nu pentru a indrepta lucrurile pentru a fi mai bine romanilor 🙁

  20. Ceva pică la controlul de logică.
    E logic să fie restricții de tonaj, însă este ilogic ca la un tonaj atât de mic să se deformeze asfaltul. Oprim circulația vehiculelor de 7.5T însă 2 vehicule de 4T au în total 8T; dacă se întâlnesc cu alte 8T de pe sens opus, sunt 16T; dacă asfaltul se deformează la 7T, înseamnă că la 16 e hârtie și ne trezim că pică vreo roată peste vreun vapor…

  21. @Nicu: Instalatie de iluminat exista. Cu limitarea de greutate pe timp de caldura, intr-adevar, e de discutat.

  22. @ics: Logica de cap de lemn. 2 vehicole de 4 tone nu inseamna unul de 7,5 tone, pentru ca nu inseamna 8 tone in acelasi vehicol. La fel, in cazul intilnirii a 2 vehicole, nu inseamna presiune dubla pe suprafata de rulare.

    E drept insă ca limita de 7,5 tone in caz de caldura excesiva este o restrictie prea severa, intrucit zona este cunoscuta pentru caldurile mari din timpul verii, 40 de grade nefiibd deloc o raritate. Deci calea de rulare trebuia sa fie mai rezistenta.

  23. Se demolează și se face altul după planurile lui Apolodor din Damasc.

  24. Eu mă întreb: oare v a rezista el fără să nu se dărâme??
    Nu cred!
    La cum se construiește acum în România!!

  25. Și ce era rau ca facea piste de biciclete, chiar și pietonale?
    Aveau gibonii unde parca maßina.

  26. Doamne, iarta-i, ca-s prosti și le-ai dat libertate. Nu e vina lor ca nu știu, nici ca au liber la comentat. Ca le place la umbra-n dosu’ calului precum musca, asta e alta poveste.

    (Tonajul are a face cu forța de apăsare a fiecărui cauciuc pe suprafața de asfalt. Tine de straturile superficiale ale caii de rulare, nunaee nimic a face cu structura metalica a podului sau cu rezistenta la sarcina.
    Podul e calculat sa facă fata traficului și în condiții de viscol,vânt lateral, strat considerabil de polei, gheata, ploi consistente, grindina etc.
    Departe riscul de înclinare, răsturnare etc. ?

  27. Podul este prevazut cu piste pentru biciclete
    Este o tâmpenie titlul și nu reiese că se înclină podul
    Ca au apărut denivelări în asfalt este altceva
    Mulți babuini comentează că se dărâmă podul și se bucură
    Spre dezamăgirea lor nu se va întâmpla astq

  28. Părerea mea de nespecialist este că trebuia să pună o plasa peste tabliere , altfel asfaltul aluneca pe tabla . La mine pe strada , peste beton , au pus plasa și apoi au turnat asfalt , după 10 ani e că la început . Plasa e una specială pentru așa ceva.

  29. Se înmoaie si cârcotașilor care au mintea îngustă. Când se înmoaie și se înclină trebuie folosit un resort, doar așa de chestie să le aducă la un nivel optim

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.