A picat și Gara de Nord

Alimentarea cu energie electrică a fost întreruptă timp de două ore pe cinci linii din Gara de Nord, au anunțat luni dimineață reprezentanții CFR SA, din această cauză înregistrându-se întârzieri ale trenurilor atât la sosiri, cât și la plecări.

Reprezentanții CFR SA au anunțat că, începând cu ora 6.15, nu a existat tensiune în firul de contact care asigură alimentarea cu energie electrică a liniilor 5-12 din Gara de Nord.

Echipele feroviare au lucrat pentru remedierea problemelor, care au fost remediate în jurul orei 8.15, potrivit sursei citate.

În Gara Basarab nu au fost probleme cu tensiunea.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

2 Comentarii

  1. Avem economiști, socilologi, psihilogi, formatori de opinie, protestatatari cu ora, da fabrici și uzine să producă ceva și în România și unde să formezi specialiști noi Nu. Încă este bine, încă cinci, zece ani mai sunt în stațiile Transelectrica electricieni chit că în 2005 într-o stație erau funcție de mărime 17 sau 12 electricieni cu divese vechimi și grade de spcializare, adică formai continu. Acum rtehnologizate sunt 6 cu seful de stație 7. Toți la gupa maximă. Pănă la 12 câți erau platim la o firmă gardieni publici să o păzească. Se îmbolnăvește unul intră șeful, se mai îmbolnavește unul, ore suplinentare neplătite adică recuperare și atunci cine râmâne? Soluție Ungaria lui Orban Victor cu voie prin lege până la 400 ore suplimentare. La linii SMART mai are echipe de liniori buni. Puțini fiindcă mulți, unii formați și pentru lucrul la înaltă tensiune, sunt în Spania, Italia! Un săpun nu se mai fabrică în țara noastă! Ridicați în Consiliul Superior de Apărare a Țării, ca să reducem deficitul și strategic, refacerea fabricilor de săpun Cheia și Cămila cu grăsimile de la abatoare. Putem obține și fonduri europene că le încadrăm la antipoluare. La fel tot strategic o Companie Statului Român, similară cu magyaroilul Ungarie, cu benzinarii unde se va putea cumpăra petrol lampant. Cei a căror copii au învatăt să scrie în Baia Mare în anii 80 știm cum e cu “ și lampa singură s-a stins”.

  2. Subscriu, Emile! Geme Romania de specialisti in nimic, insa OAMENI CALIFICATI nu mai avem. Scolile profesionale ,liceele industriale,scolile tehnice de maistri care pregateau viitorii muncitori calificati,operatori si tehnicieni necesari oricarei meserii din nomenclatorul aprobat s-au desfiintat, de ani buni! In acest ritm orice interventie banala,schimbarea unei garnituri la baie, sau a sigurante din tabloul blocului a devenit o problema!Pentru ca nu mai exista mici meseriasi,sudori,lacatusi de broaste si usi,tamplari,dulgheri,geamgii, electricieni, frigotehnisti,depanatori radio-tv,plapumari,cizmari,ceasornicari,etc.Un unchi de-al meu,de fel dinspre Satu Mare,imi spunea acu’ 20 de ani ca Romania se indrepta repede spre anii de dupa razboi ,cand nu gaseai un sudor,un strungar, sau un electrican pe 12 sate in jur,pentru ca nici electrificare nu era,nici scoli care sa pregateasca,nici industrie care sa solicite.Iata ca avu mare dreptate!Unchiul facu armata la Oradea ca sofer, prin ’46-47.La sosirea recrutilor in cazarma,primul lucru a fost scotocirea dupa meseriasi de care Armata avea mare nevoie ca sa dreaga armamentul, cazarmamentul, sa intretina instalatiile si masinile, etc.Gasira zidari, tamplari, croitori,pantofari,etc dar foarte putini mecanici sau fochisti,niciun sudor, doi-trei soferi cu carnet, vreo alti cativa care stiau sa conduca dar nu aveau scoala de soferi, etc. Dezastru,ce mai!Tara agricola inapoiata!Acolo ajungem,din nou,doar ca acum avem masini second hand, masini bengoase,liota de IT-sti,bodigarzi,fatuci fara nicio calificare alta decat vanzatoare in buticuri,puhoi de avocati si notari,farmacisti,soferi analfabeti si inconstienti care nu pot schimba o bujie sau o curea,dar alerga cu masinile incarcate cu suta de km la ora, etc, etc. etc, etc.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.