Bigster, surpriza celor de la Dacia

Noul SUV lansat de Dacia, sub numele Bigster, este soluția pentru un vehicul de segment C, accesibil la preț. Modelul are 4,6 metri lungime și poate fi echipat cu motorizări alternative şi hibride.

Dacia a prezentat, joi, conceptul unui model SUV de 4,6 metri lungime, robust, spaţios. Sub numele Bigster, SUV-ul prefigurează soluţia propusă de Dacia pentru un vehicul de segment C accesibil la preţul unui model din segmentul inferior.

Conceptul Dacia Bigster exprimă viitoarea evoluţie a mărcii. Este un vehicul care oferă ceea ce este esenţial, evocând spiritul de aventură şi aducând în plus o tuşă „cool”. Bigster este dovada faptului că un vehicul accesibil poate fi şi atractiv. Noi, cei de la Dacia, credem acest lucru iar dovada este conceptul prezentat azi”, spune Alejandro Mesonero-Romanos, director de design Dacia.

Nu doar dimensiunile exterioare sunt generoase în cazul conceptului Dacia Bigster, ci și interiorul este spaţios.

Elemente definitorii ale noului model sunt semnătura luminoasă în formă de Y, care e mai amplă, accentuând aspectul robust specific modelelor SUV, un aspect pus şi mai mult în valoare de culoarea verde închis a caroseriei.

Conceptul Bigster poate fi echipat cu motorizări alternative şi hibride, asigurând astfel adaptarea permanentă atât la nevoile clienţilor, cât şi la evoluţia reglementărilor în domeniul auto.

Strategia pentru următorii cinci ani.

Cu ocazia prezentării de către Groupe Renault a planului său strategic Renaulution, marca Dacia şi-a dezvăluit strategia pentru următorii cinci ani.

Astfel, prin crearea noului business unit Dacia-Lada, Dacia îşi va spori eficienţa şi competitivitatea şi îşi va extinde atât prezenţa pe pieţele externe, cât şi gama de modele, prin abordarea segmentului C.

Bigster prefigurează deschiderea gamei Dacia către noi orizonturi

„Dacia va continua să propună clienţilor modele fiabile, la cel mai bun preţ. Odată cu crearea noului business unit Dacia-Lada, vom exploata la maxim potenţialul platformei modulare CMF-B, vom deveni mai eficienţi şi vom creşte calitatea, competitivitatea şi atractivitatea produselor noastre. Avem aşadar toate atuurile pentru a ne dezvolta spre noi orizonturi. Conceptul Bigster este un indiciu pentru calea pe care o vom urma”, spun cei din companie.

Dacia a vândut începând din 2004 peste 7 milioane de vehicule în 44 de ţări, multe din modelele sale fiind bestseller în segmentul lor. Astfel, în Europa, Sandero este în ultimii ani cel mai vândut model către clienţii particulari în timp ce Duster este cel mai vândut SUV către aceeaşi categorie de clienţi.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 10
Author

13 Comentarii

  1. sa ii fie dat SUV-ul, lui charlie, sa se plimbe cu el prin casa. afara nu iese, caci marele strateg al filozofiei de blog, are frica de chichivirus. inteleg ca o sa ii dea si o botnitza cadou, odata cu mashinoaca. traiasca charlie care nu este securiZd!

  2. Cu cât e mai modern cu atât are un design și aspect mai cretin, mai pronunțat spre accidente.
    Ar trebui interzis să mai circule.

  3. crearea noului business unit Dacia-Lada,
    Romanesc cu numele banii la francezi.
    Romanii piata de desfacere.

  4. Noi , tot la masini pe combustibili fosili! Lumea merge inainte ; in cativa ani astfel de masini vor disparea !

  5. Numa de-ar veni mai repede varianta pe Duracel sau schnaps \ palinca mai repede.
    Daca facem din Dacia o lada, ii totul sublim. Macar sa vina cu un kalash in torpedou, sa vanam cucuvele colorate sau sa-l colindam pe voda meditatorul.

    „Noi vrem respect, vrem respect
    Ai dracu rusi au fost romanii, dar trece.
    A venit apa calda? A venit, da-i rece
    Rupem tacerea, asa sta treaba
    Au trecut 20 de ani si-or sa mai treaca degeaba”

  6. Am vandut fabrica Dacia la francezi sa producem Lada ruseasca.

  7. Dacia face cinste tarii. Piata auto mondiala este sufocata de fabricanti, sa vinzi este o mare performanta. Peste tot in lume Dacia este cunoscuta ca o masina fabricata in Romania. In cazul Pitestiului putem vorbi deja de o traditie. Pitestiul si-a castigat un loc de cinste la masa producatorilor de automobile din Europa.

  8. Câtă reclamă a făcut Franța prin firma Dacia istoriei României din vremea Columnei lui Traian, nu ne-m fi putut face singuri românii numai dacă eram unguri.

  9. Oribila si sigur mai scumpa decat face. Buna pentru bombardieri si cocalari fara minte. La impact, precis se face armonica.

  10. @14 ianuarie 2021 la 13:19 …Bre, ciumete. Înțeleg că-ți place numele, poate uneori și postarea, insă fii bărbat și nu fura, nu fenta, sub numele altora,.chiar de vrei să pari ungur,.
    Pe de altă parte mașina pare interesantă, mai ales varianta hybrid,. poate cu un motor de 1,5 diesel euro 6, cu tracțiune 4×4 și portbagaj mai generos..interiorul stilat și nu doar plastic. Sigur ar avea succes pe piața de azi.

  11. Pentru voi liftele pripasite in asa-zisul tinut sec-uiesc, nu e buna masina. N-aveti o sa sub care sa tineti carnea la fezandat. Plus ca e inchisa si va sufocati de mirosul picioarelor, pe care nu le spalati din spirit de autonomie.

  12. Ar merita echipata cu faruri LED, lumina de drum si intilnire, versiune 4×4 permanent cu distributia automata a puterii, cutie de viteze automata. Evident, toate acestea progresiv, incepind cu modelul de baza accesibil ca pret.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.